Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Підлісна Ю.Г.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 20: Рядок 20:
 
Дякую за відповідь. Відповідь необхідно розміщати лише на Вашій сторінці обговорення.
 
Дякую за відповідь. Відповідь необхідно розміщати лише на Вашій сторінці обговорення.
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 +
 +
----
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 11:27, 23 січня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Юлія Григорівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?

2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:45, 19 січня 2015 (EET)


Ваші відповіді:

1. Філософія - наука про закони природи, суспільства, пізнання або наука про методи і форми пізнання. Таким чином, філософія це наука яка може зробити загальні висновки про стан освіти та наміти основні шляхи її вдосконалення.

2. Завдання філософії : аналізувати та вивчати усі питання й процеси, які стосуються освіти. Завдання соціології : вивчати потреби в освіті, оцінювати рівень якості освіти, аналізувати ставлення суспільства, визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.

--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 14:56, 21 січня 2015 (EET)

Дякую за відповідь. Відповідь необхідно розміщати лише на Вашій сторінці обговорення. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.


Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю