Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Підлісна Ю.Г.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 30: Рядок 30:
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:
  1. Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу. Стратегія - всього суспільного життя держави. Зміст стратегіїх освіти складає мету, означення сил для реалізації відповідних програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове, наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати.
+
  1. Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу.  
 +
Стратегія - всього суспільного життя держави.  
 +
Зміст стратегіїх освіти складає мету, означення сил для реалізації відповідних програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове, наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати.
  
 
2. - Американський підхід (основа педагогіка Дж.Дьюї). - Азійський підхід : - японський та китайський варіанти. - Європейський підхід.
 
2. - Американський підхід (основа педагогіка Дж.Дьюї). - Азійський підхід : - японський та китайський варіанти. - Європейський підхід.

Версія за 09:39, 28 січня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Юлія Григорівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?

2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:45, 19 січня 2015 (EET)


Ваші відповіді:

1. Філософія - наука про закони природи, суспільства, пізнання або наука про методи і форми пізнання. Таким чином, філософія це наука яка може зробити загальні висновки про стан освіти та наміти основні шляхи її вдосконалення.

2. Завдання філософії : аналізувати та вивчати усі питання й процеси, які стосуються освіти. Завдання соціології : вивчати потреби в освіті, оцінювати рівень якості освіти, аналізувати ставлення суспільства, визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.

--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 14:56, 21 січня 2015 (EET)

Дякую за відповідь. Відповідь необхідно розміщати лише на Вашій сторінці обговорення. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.


Доброго дня, Юлія Григорівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
  2. Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:50, 26 січня 2015 (EET)


Ваші відповіді:

1. Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу. 

Стратегія - всього суспільного життя держави. Зміст стратегіїх освіти складає мету, означення сил для реалізації відповідних програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове, наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати.

2. - Американський підхід (основа педагогіка Дж.Дьюї). - Азійський підхід : - японський та китайський варіанти. - Європейський підхід.

--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 15:38, 27 січня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю