Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Підлісна Ю.Г.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
Рядок 115: Рядок 115:
 
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:28, 25 лютого 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:28, 25 лютого 2015 (EET)
 
----
 
----
 +
Ваші відповіді:
 
У сьогоднішніх реаліях відчутна низька престижність освіти і науки в суспільстві. Освіта не виконує функції ключового ресурсу соціально-економічного розвитку країни та не є основою щодо підвищення добробуту громадян. Хоча за останні роки були здійснені певні зміни в системі освіти. Наприклад, запроваджено профільне навчання, введено ЗНО навчачальних досягнень випускників загальноосвітніх шкіл; проведено інформатизацію навчально-виховного процесу. Разом з тим особистість тих хто навчається потребує активної соціалізації; також маємо змінити підходи до змісту освіти; дбати про моральний, культурний та духовний розвиток особистості; удосконалювати систему управління тощо. Можливо, національною ідеєю на наступні десятиліття має стати тезис "ОСВІТА -об 'єднує Україну!" А також потрібно підвищувати вимоги до педагогічних кадрів щодо якостьі їх підготовки та відповідальність суспільства за результати навчання й виховання.
 
У сьогоднішніх реаліях відчутна низька престижність освіти і науки в суспільстві. Освіта не виконує функції ключового ресурсу соціально-економічного розвитку країни та не є основою щодо підвищення добробуту громадян. Хоча за останні роки були здійснені певні зміни в системі освіти. Наприклад, запроваджено профільне навчання, введено ЗНО навчачальних досягнень випускників загальноосвітніх шкіл; проведено інформатизацію навчально-виховного процесу. Разом з тим особистість тих хто навчається потребує активної соціалізації; також маємо змінити підходи до змісту освіти; дбати про моральний, культурний та духовний розвиток особистості; удосконалювати систему управління тощо. Можливо, національною ідеєю на наступні десятиліття має стати тезис "ОСВІТА -об 'єднує Україну!" А також потрібно підвищувати вимоги до педагогічних кадрів щодо якостьі їх підготовки та відповідальність суспільства за результати навчання й виховання.
 
--[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 15:30, 3 березня 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 15:30, 3 березня 2015 (EET)
 +
----
 +
----
 +
Доброго дня, Юлія Григорівна! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:33, 8 квітня 2015 (EEST)
 +
----
 +
Ваші відповіді:
 +
#
 +
#
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====

Версія за 11:37, 8 квітня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Юлія Григорівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?

2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:45, 19 січня 2015 (EET)


Ваші відповіді:

1. Філософія - наука про закони природи, суспільства, пізнання або наука про методи і форми пізнання. Таким чином, філософія це наука яка може зробити загальні висновки про стан освіти та наміти основні шляхи її вдосконалення.

2. Завдання філософії : аналізувати та вивчати усі питання й процеси, які стосуються освіти. Завдання соціології : вивчати потреби в освіті, оцінювати рівень якості освіти, аналізувати ставлення суспільства, визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.

--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 14:56, 21 січня 2015 (EET)

Дякую за відповідь. Відповідь необхідно розміщати лише на Вашій сторінці обговорення. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.



Доброго дня, Юлія Григорівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
  2. Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:50, 26 січня 2015 (EET)


Ваші відповіді:

1. Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу. Стратегія - всього суспільного життя держави. Зміст стратегіїх освіти складає мету, означення сил для реалізації відповідних програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове, наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати.

2. - Американський підхід (основа педагогіка Дж.Дьюї). - Азійський підхід : - японський та китайський варіанти. - Європейський підхід.

--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 15:38, 27 січня 2015 (EET)

Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.



Доброго дня, Юлія Григорівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 15:05, 2 лютого 2015 (EET)


Ваша відповідь:Позитивні аспекти:1.Підвищення якості освіти.2.Доступ до знань та інформації.2.Висока мобільність та ефективність освіти. 4. Створення єдиного інформаційного простору.5. Можливість використання дистанційного компоненту навчання, систем, моделей тощо. 6. Самонавчання, творчість, моніторинг, моделювання тощо. Підлісна Ю. Г. 16.10 02.02.2015.

Дякую за відповідь. Людмила Олександрівна Рідченко.



Доброго дня, Юлія Григорівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. У чому полягає сутність Болонського процесу?
  2. Коли і ким було започатковано Болонський процес?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:33, 4 лютого 2015 (EET)


Ваші відповіді: 1.Болонський процес - це зближення і гармонізація систем освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти 2. Болнський процес започаткований західноєвропейськими державами в кінці 90-х років минулого століття. Формалізовано цей процес у двох документах - Сорбоннська декларація "Про гармонізацію європейської системи освіти"(1998); Спільна декларація Міністрів освіти Європи "Європейський простір у сфері вищої освіти"(1999).--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 09:05, 5 лютого 2015 (EET)

Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.



Доброго дня, Юлія Григорівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.

  1. Як Ви розумієте термін квазінаука?
  2. Назвіть основні елементи дослідницької системи?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:05, 4 лютого 2015 (EET)


Ваші відповіді:


1. Наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством. 2. Основні елементи дослідницької системи : -тема; -мета; -предмет; -завдання; -гіпотеза; -принципи; -методи; -критерії; -результати; -класифікація результатів; - оцінка; -висновки; - визначення наступних проблем; - оформлення.--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 09:17, 5 лютого 2015 (EET)

Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.

Індивідуальні заняття

Доброго дня, шановна Юлія Григогівна! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:06, 19 лютого 2015 (EET)


Ваша відповідь: Парадигма- це теоретичне обгрунтування реорганізації освітньої системи на підставі нових методологічних підходів. Парадигма характерна тільки для освітнього процесу. Стратегія освіти-це науково предбачений розвиток країни, суспільних відносин на підставі освітнього процесу. Старатегія освіти стосується всього суспільного життя.--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 16:49, 19 лютого 2015 (EET)



Доброго дня, шановна Юлія Григорівна! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:08, 3 квітня 2015 (EET)


Ваші відповіді:

Консультації

Доброго дня, сьогодні з 09.30 по 10.50 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:38, 3 квітня 2015 (EET)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, Юлія Григорівна! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:28, 25 лютого 2015 (EET)


Ваші відповіді: У сьогоднішніх реаліях відчутна низька престижність освіти і науки в суспільстві. Освіта не виконує функції ключового ресурсу соціально-економічного розвитку країни та не є основою щодо підвищення добробуту громадян. Хоча за останні роки були здійснені певні зміни в системі освіти. Наприклад, запроваджено профільне навчання, введено ЗНО навчачальних досягнень випускників загальноосвітніх шкіл; проведено інформатизацію навчально-виховного процесу. Разом з тим особистість тих хто навчається потребує активної соціалізації; також маємо змінити підходи до змісту освіти; дбати про моральний, культурний та духовний розвиток особистості; удосконалювати систему управління тощо. Можливо, національною ідеєю на наступні десятиліття має стати тезис "ОСВІТА -об 'єднує Україну!" А також потрібно підвищувати вимоги до педагогічних кадрів щодо якостьі їх підготовки та відповідальність суспільства за результати навчання й виховання. --Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 15:30, 3 березня 2015 (EET)



Доброго дня, Юлія Григорівна! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:33, 8 квітня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:03, 13 березня 2015 (EET)