Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Радченко І.Ю.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 4: Рядок 4:
  
 
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
 
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:23, 30 березня 2015 (EEST)
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:

Версія за 11:27, 30 березня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:23, 30 березня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю