Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Рева Т.Д.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показано 6 проміжних версій цього учасника)
Рядок 17: Рядок 17:
 
'''Ваші відповіді:'''
 
'''Ваші відповіді:'''
  
Це розвиток і злиття автоматизованого виробництва, обміну даних і виробничих технологій в єдину саморегульовану систему, з якнайменшим або взагалі відсутнім втручанням людини у виробничий процес2. Які ризики вона має? Масове безробіття,якщо не буде альтернативних робочих міць. 3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? Інформаційна компетентність, здатність до безперервної освіти.--[[Користувач:Рева Тетяна Дмитрівна|Рева Тетяна Дмитрівна]] ([[Обговорення користувача:Рева Тетяна Дмитрівна|обговорення]]) 12:39, 20 червня 2017 (EEST)
+
Це розвиток і злиття автоматизованого виробництва, обміну даних і виробничих технологій в єдину саморегульовану систему, з якнайменшим або взагалі відсутнім втручанням людини у виробничий процес2. Які ризики вона має? Масове безробіття,якщо не буде альтернативних робочих міць. 3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? Інформаційна компетентність, здатність до безперервної освіти.--[[Користувач:Рева Тетяна Дмитрівна|Рева Тетяна Дмитрівна]] ([[Обговорення користувача:Рева Тетяна Дмитрівна|обговорення]]) 13:43, 20 червня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 75: Рядок 75:
 
----
 
----
 
'''Ваша відповідь:'''
 
'''Ваша відповідь:'''
 
+
Реформи фінської освіти в умовах нашої школи інтегрувати можна лише частково. Я вважаю, що школа в Ураїні повинна мати і свої особливості.--[[Користувач:Рева Тетяна Дмитрівна|Рева Тетяна Дмитрівна]] ([[Обговорення користувача:Рева Тетяна Дмитрівна|обговорення]]) 14:31, 21 червня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 91: Рядок 91:
  
  
 
+
Новий тренд сучасної освіти — гейміфікація, навчання через ГРУ. Саме зараз видавництво «Ранок» у рамках попереднього договору з бельгійськими компаніями проводить адаптування програм ігрового заохочування учнів до виконання домашніх завдань. І ще я помітив, що новим прогресивним формам навчання іноді не вистачає змісту. Мені здається, що досвід і знання українських вчителів могли б сьогодні стати в пригоді.--[[Користувач:Рева Тетяна Дмитрівна|Рева Тетяна Дмитрівна]] ([[Обговорення користувача:Рева Тетяна Дмитрівна|обговорення]]) 14:14, 21 червня 2017 (EEST)
 
+
  
  
Рядок 104: Рядок 103:
 
'''Ваша відповідь'''
 
'''Ваша відповідь'''
  
 +
 +
ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ, КОНТРАВЕРСІЙНЕ НАВЧАННЯ,"СОКРАТІВСЬКІ ДІАЛОГИ".--[[Користувач:Рева Тетяна Дмитрівна|Рева Тетяна Дмитрівна]] ([[Обговорення користувача:Рева Тетяна Дмитрівна|обговорення]]) 14:16, 21 червня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 123: Рядок 124:
 
'''Ваші відповіді'''
 
'''Ваші відповіді'''
  
 
+
Читаючи зміни до програм, складається враження , що компетентнісний підхід досягається, а на практиці побачимо через певний час і потім дамо їй оцінку.
  
  
Рядок 136: Рядок 137:
 
''Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета''.
 
''Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета''.
  
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])  
+
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 +
 
 +
Люблю школу до початку занять. Вона зустрічає теплим подихом і тишею коридорів. Заходжу до кабінету. Тут чисто, затишно. Через густі, лапаті віти ялин пробиваються яскраві промені сонечка. Вони торкаються стіни, дошки, парт, ніби благословляють кабінет до робочого дня. Поливаю квіти і через вікна дивлюсь, як до школи збираються діти: спочатку поодинці, а потім повільними струмочками. Готуюсь до уроку, пишу на дошці тему, розкладаю необхідний матеріал і чую, як поступово коридор наповнюється дитячими голосами. За цими звуками я впізнаю своїх учнів. Ось відкриваються двері:
 +
-Добрий день! дозвольте зайти до кабінету.
 +
-Прошу, заходьте!
 +
Десь далеко залишились домашні проблеми, сімейні негаразди. Переді мною готуються до уроку мої вихованці. Я щаслива, бо знову поринула у яскравий світ дитинства.--[[Користувач:Рева Тетяна Дмитрівна|Рева Тетяна Дмитрівна]] ([[Обговорення користувача:Рева Тетяна Дмитрівна|обговорення]]) 13:38, 21 червня 2017 (EEST)
  
 
----
 
----

Поточна версія на 14:35, 21 червня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:

Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:

1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?

2. Які ризики вона має?

3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді:

Це розвиток і злиття автоматизованого виробництва, обміну даних і виробничих технологій в єдину саморегульовану систему, з якнайменшим або взагалі відсутнім втручанням людини у виробничий процес2. Які ризики вона має? Масове безробіття,якщо не буде альтернативних робочих міць. 3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? Інформаційна компетентність, здатність до безперервної освіти.--Рева Тетяна Дмитрівна (обговорення) 13:43, 20 червня 2017 (EEST)




Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням на текст лекції. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти Нова українська школа Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:

П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.

Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.

І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.

М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.

А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді:






Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за цим посиланням, дайте відповідь на запитання.

Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:






На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться Путівник по Ліссабонському договору. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:






Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал про освітні нововведення у Фінляндії. Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь: Реформи фінської освіти в умовах нашої школи інтегрувати можна лише частково. Я вважаю, що школа в Ураїні повинна мати і свої особливості.--Рева Тетяна Дмитрівна (обговорення) 14:31, 21 червня 2017 (EEST)





Індивідуальні заняття

На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з матеріалом про сім трендів сучасної освіти. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь


Новий тренд сучасної освіти — гейміфікація, навчання через ГРУ. Саме зараз видавництво «Ранок» у рамках попереднього договору з бельгійськими компаніями проводить адаптування програм ігрового заохочування учнів до виконання домашніх завдань. І ще я помітив, що новим прогресивним формам навчання іноді не вистачає змісту. Мені здається, що досвід і знання українських вчителів могли б сьогодні стати в пригоді.--Рева Тетяна Дмитрівна (обговорення) 14:14, 21 червня 2017 (EEST)





Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них за цим поссиланням. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь


ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ, КОНТРАВЕРСІЙНЕ НАВЧАННЯ,"СОКРАТІВСЬКІ ДІАЛОГИ".--Рева Тетяна Дмитрівна (обговорення) 14:16, 21 червня 2017 (EEST)







Консультації

На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про ключові зміни оновлених програм 5-9 класів відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.


Ваші відповіді

Читаючи зміни до програм, складається враження , що компетентнісний підхід досягається, а на практиці побачимо через певний час і потім дамо їй оцінку.





Проведення та перевірка модульного контролю

Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти?

Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета.

--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)

Люблю школу до початку занять. Вона зустрічає теплим подихом і тишею коридорів. Заходжу до кабінету. Тут чисто, затишно. Через густі, лапаті віти ялин пробиваються яскраві промені сонечка. Вони торкаються стіни, дошки, парт, ніби благословляють кабінет до робочого дня. Поливаю квіти і через вікна дивлюсь, як до школи збираються діти: спочатку поодинці, а потім повільними струмочками. Готуюсь до уроку, пишу на дошці тему, розкладаю необхідний матеріал і чую, як поступово коридор наповнюється дитячими голосами. За цими звуками я впізнаю своїх учнів. Ось відкриваються двері: -Добрий день! дозвольте зайти до кабінету. -Прошу, заходьте! Десь далеко залишились домашні проблеми, сімейні негаразди. Переді мною готуються до уроку мої вихованці. Я щаслива, бо знову поринула у яскравий світ дитинства.--Рева Тетяна Дмитрівна (обговорення) 13:38, 21 червня 2017 (EEST)