Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Романчук Т.Ю.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 11: Рядок 11:
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:
  1Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія  
+
  1) Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, хоча освіту досліджує багато наук: педагогіка, психологія, соціологія і т. ін. Нині філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Саме філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Всі причетні для цього науки ( педагогіка, психологія, політологія, соціологія тощо) напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)
в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему,  
+
  2) Основні завдання філософії освіти:
хоча освіту досліджує багато наук: педагогіка,психологія, соціологія і т. ін.
+
- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;
Нині філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в  
+
- вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві.Саме філософія  
+
  Основні завдання соціології освіти:
витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною  
+
- вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини;
основою. Всі причетні до цього науки (педагогіка, психологія, політологія,  
+
- оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості;
соціологія тощо) напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 20:40, 26 квітня 2016 (EEST)
+
- аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності;
   
+
- виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу;
+
- визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)
 
+
2 Основні завдання філософії освіти:  
+
- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;  
+
- вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
+
Основні завдання соціології освіти:  
+
- вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини;  
+
- оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості;  
+
- аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності;  
+
- виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу;  
+
- визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Романчук Тетяна Юріївна|Романчук Тетяна Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Романчук Тетяна Юріївна|обговорення]]) 20:24, 26 квітня 2016 (EEST)
+
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 22:06, 28 квітня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Тетяна Юріївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:24, 25 квітня 2016 (EEST)


Ваші відповіді:

1) Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, хоча освіту досліджує багато наук: педагогіка, психологія, соціологія і т. ін. Нині філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Саме філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Всі причетні для цього науки ( педагогіка, психологія, політологія, соціологія тощо) напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)
2) Основні завдання філософії освіти:

- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; - вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.

  Основні завдання соціології освіти:

- вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; - оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; - аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; - виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; - визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю