Соціально-гуманітарний кредитний модуль Романчук Т.Ю.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 22:07, 28 квітня 2016, створена Романчук Тетяна Юріївна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Тетяна Юріївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:24, 25 квітня 2016 (EEST)


Ваші відповіді:

1) Доброго дня! Хочу сказати, на мою думку лише філософія в змозі узагальнити
всі знання про освітній процес і звести їх у систему, хоча освіту досліджує багато
наук: педагогіка, психологія, соціологія і т. ін. Нині філософія, формуючи загальну 

картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному

суспільстві. Саме філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками загальною
методологічною основою. Всі причетні для цього науки ( педагогіка, психологія, політологія, соціологія тощо) 

напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)

2) Основні завдання філософії освіти:

- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; - вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.

  Основні завдання соціології освіти:

- вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; - оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; - аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; - виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; - визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Романчук Тетяна Юріївна (обговорення) 22:02, 28 квітня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю