Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Семенченко С.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показано 7 проміжних версій цього учасника)
Рядок 15: Рядок 15:
 
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])  
 
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])  
 
----
 
----
'''Ваші відповіді:1.Як і минулі подібні процеси, Четверта промислова революція зможе глобально підняти світовий рівень життя. Більше всіх від цих змін поки що виграють ті, хто має доступ до цифрового світу; розвиток технологій породив продукти і послуги, що полегшують і покращують наше життя. Замовити таксі, забронювати місце в літаку, купити продукти, послухати музику, подивитися кіно, зіграти в гру - тепер все це можна зробити віддалено. У майбутньому технологічні інновації зроблять переворот у виробництві, піднімуть його ефективність і продуктивність у рази. Впадуть ціни на транспортування і зв'язок, глобальні канали поставок стануть більш ефективними за рахунок розвиненої логістики, знизиться вартість торгівлі, що створить нові ринки і підстебне економічне зростання. 2.Швидкий прогрес посилить фінансову і соціальну нерівність, порушить роботу ринку праці, збільшить кількість некваліфікованих безробітних, змінить методи керівництва державою, виникатимуть гібридні конфлікти, ітиме розвиток нової зброї, змінить людей і їх простір, треба переглядати свої моральні і етичні межі.- 3.Людина епохи четвертої революції повинна мати такі компетентності: когнітивне мислення, соціальний інтелект, адаптивне мислення, міжкультурну компетентність, медіа - грамотність, управління інформацією, уміння працювати віддалено, проектне мислення--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)'''
+
'''Ваші відповіді:1.'''Як і минулі подібні процеси, Четверта промислова революція зможе глобально підняти світовий рівень життя. Більше всіх від цих змін поки що виграють ті, хто має доступ до цифрового світу; розвиток технологій породив продукти і послуги, що полегшують і покращують наше життя. Замовити таксі, забронювати місце в літаку, купити продукти, послухати музику, подивитися кіно, зіграти в гру - тепер все це можна зробити віддалено. У майбутньому технологічні інновації зроблять переворот у виробництві, піднімуть його ефективність і продуктивність у рази. Впадуть ціни на транспортування і зв'язок, глобальні канали поставок стануть більш ефективними за рахунок розвиненої логістики, знизиться вартість торгівлі, що створить нові ринки і підстебне економічне зростання. 2.Швидкий прогрес посилить фінансову і соціальну нерівність, порушить роботу ринку праці, збільшить кількість некваліфікованих безробітних, змінить методи керівництва державою, виникатимуть гібридні конфлікти, ітиме розвиток нової зброї, змінить людей і їх простір, треба переглядати свої моральні і етичні межі.- 3.Людина епохи четвертої революції повинна мати такі компетентності: когнітивне мислення, соціальний інтелект, адаптивне мислення, міжкультурну компетентність, медіа - грамотність, управління інформацією, уміння працювати віддалено, проектне мислення--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]'''] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)'''
  
  
Рядок 39: Рядок 39:
  
 
----
 
----
'''Ваші відповіді:п - я б хотіла, щоб в результаті реформи наша школа позбавилась від нав'язливого і непотрібного контролю вертикалі органів управління освітою.
+
'''Ваші відповіді:п - '''я б хотіла, щоб в результаті реформи наша школа позбавилась від нав'язливого і непотрібного контролю вертикалі органів управління освітою.'''
  
 
Р - в американських школах поділ учнів відповідно до здібностей починається з молодшої середньої школи,на цій основі дитина обирає напрямок навчання в старшій середній школі. Якби таку зміну запровадити у нашій школі, вчителі б мали змогу працювати в приблизно однорідних за рівнем і цілями класах, де діти спрямовані або на академічний, або на загальний, або на виробничий (трудовий) напрям. Відповідно була б розв'язана проблема рівня матеріалу та завдань, а також включеності учнів у процес.
 
Р - в американських школах поділ учнів відповідно до здібностей починається з молодшої середньої школи,на цій основі дитина обирає напрямок навчання в старшій середній школі. Якби таку зміну запровадити у нашій школі, вчителі б мали змогу працювати в приблизно однорідних за рівнем і цілями класах, де діти спрямовані або на академічний, або на загальний, або на виробничий (трудовий) напрям. Відповідно була б розв'язана проблема рівня матеріалу та завдань, а також включеності учнів у процес.
Рядок 61: Рядок 61:
  
 
----
 
----
'''Ваша відповідь:Особливості освіти в інформаційному суспільстві - мережевий освітній простір, інтернет соціалізація, інноваційна освіта, профільна, самостійність учнів, креативність, поєднання інформаційно-технологічної складової освіти з гуманітарною--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)'''
+
'''Ваша відповідь:'''Особливості освіти в інформаційному суспільстві - мережевий освітній простір, інтернет соціалізація, інноваційна освіта, профільна, самостійність учнів, креативність, поєднання інформаційно-технологічної складової освіти з гуманітарною'''--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)'''
  
  
Рядок 72: Рядок 72:
 
На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться [http://eeas.europa.eu/archives/delegations/ukraine/documents/virtual_library/lisbontreaty_uk.pdf Путівник по Ліссабонському договору]. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 
На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться [http://eeas.europa.eu/archives/delegations/ukraine/documents/virtual_library/lisbontreaty_uk.pdf Путівник по Ліссабонському договору]. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 
----
 
----
'''Ваша відповідь:Лісабонський договір чітко визначає цілі Європейського Союзу та його цінності щодо підтримки миру, демократії, дотримання прав людини, правосуддя, рівності, верховенства права та сталого розвитку. Договір гарантує, що Європейський Союз буде:
+
'''Ваша відповідь:'''Лісабонський договір чітко визначає цілі Європейського Союзу та його цінності щодо підтримки миру, демократії, дотримання прав людини, правосуддя, рівності, верховенства права та сталого розвитку. Договір гарантує, що Європейський Союз буде:'''
  
 
Забезпечувати людям простір свободи, безпеки та правосуддя без внутрішніх кордонів. Працювати задля сталого розвитку Європи на основі збалансованого економічного зростання та стабільності цін, високо конкурентоспроможної соціальної ринкової економіки, спрямованої на повну зайнятість та соціальний прогрес з високим рівнем захисту навколишнього середовища. Боротися проти соціального відчуження та дискримінації, сприяти соціальній справедливості та соціальному захисту. Сприяти економічній, соціальній та територіальній згуртованості та солідарності держав-членів. Залишатися відданим економічному та валютному союзу з євро своєї валюти. Підтримувати та поширювати цінності Європейського Союзу за його межами та робити свій внесок у мир, безпеку, сталий розвиток Землі, солідарність та взаємоповагу серед народів, вільну та чесну торгівлю та подолання бідності. Робити внесок у захист прав людини, зокрема прав дитини, а також суворо дотримуватися та розвивати міжнародне право, зокрема дотримання принципів--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)'''
 
Забезпечувати людям простір свободи, безпеки та правосуддя без внутрішніх кордонів. Працювати задля сталого розвитку Європи на основі збалансованого економічного зростання та стабільності цін, високо конкурентоспроможної соціальної ринкової економіки, спрямованої на повну зайнятість та соціальний прогрес з високим рівнем захисту навколишнього середовища. Боротися проти соціального відчуження та дискримінації, сприяти соціальній справедливості та соціальному захисту. Сприяти економічній, соціальній та територіальній згуртованості та солідарності держав-членів. Залишатися відданим економічному та валютному союзу з євро своєї валюти. Підтримувати та поширювати цінності Європейського Союзу за його межами та робити свій внесок у мир, безпеку, сталий розвиток Землі, солідарність та взаємоповагу серед народів, вільну та чесну торгівлю та подолання бідності. Робити внесок у захист прав людини, зокрема прав дитини, а також суворо дотримуватися та розвивати міжнародне право, зокрема дотримання принципів--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)'''
Рядок 85: Рядок 85:
 
Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал [http://life.pravda.com.ua/society/2017/01/9/221945/ про освітні нововведення у Фінляндії].  Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 
Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал [http://life.pravda.com.ua/society/2017/01/9/221945/ про освітні нововведення у Фінляндії].  Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])
 
----
 
----
'''Ваша відповідь:Вибір предметів кожною школою та факультативні предмети на вибір. Я вважаю, що саме ці складові можуть успішно інтегруватися в українську школу, як альтернатива профільній освіті.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)'''
+
'''Ваша відповідь:'''Вибір предметів кожною школою та факультативні предмети на вибір. Я вважаю, що саме ці складові можуть успішно інтегруватися в українську школу, як альтернатива профільній освіті.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]'''] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)'''
  
  
Рядок 99: Рядок 99:
  
 
----
 
----
'''Ваша відповідь'''
+
'''Ваша відповідь '''Я вважаю найважливішим змішане навчання. Змішане навчання - це освітня технологія, що поєднує навчання з участю вчителя (обличчям до обличчя) з онлайн-навчанням, що припускає елементи самостійного контролю учнем шляху, часу, місця і темпу навчання, а також інтеграцію досвіду навчання з учителем і онлайн. На практиці змішане навчання відрізняється від традиційного тим, що лекції студенти дивляться вдома, а на заняттях в класі виконують домашнє завдання. Чому цей підхід більш ефективний, ніж традиційний? Перш за все, тому що практичні завдання виконуються разом з лектором та його підказками, а лекції ви можете дивитися в зручний час. При цьому, викладач буде бачити, скільки часу ви витратили на перегляд лекції, скільки затрималися на тому чи іншому слайді презентації. При виконанні практичного завдання ви працюєте в групі, відбувається інтерактивна взаєм--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]]''' ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:04, 14 жовтня 2017 (EEST)'''
  
  
Рядок 114: Рядок 114:
 
----
 
----
 
'''Ваша відповідь'''
 
'''Ваша відповідь'''
 
+
Принцип методу “Philosophy for Children” дуже простий. Діти читають, прослуховують або переглядають матеріал зі своїм учителем. Потім їм дається деякий час на обдумування, щоб сформулювати свої власні питання до опрацьованого матеріалу. Далі діти один за одним озвучують свої питання, не вступаючи в дискусію, та разом вибирають питання, яке найбільше цікавить більшість учасників, і з допомогою вчителя обговорюють його. Завданням вчителя є створити середовище, де діти поважатимуть різні погляди своїх колег, вчитимуться ставити під сумнів свої припущення, аналізувати і обирати найкращі аргументи та судження.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:04, 14 жовтня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 132: Рядок 132:
 
Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про [http://osvita.ua/school/reform/56113/ ключові зміни оновлених програм 5-9 класів] відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.
 
Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про [http://osvita.ua/school/reform/56113/ ключові зміни оновлених програм 5-9 класів] відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.
 
----
 
----
'''Ваші відповіді'''
+
'''Ваші відповіді '''Цими змінами досягаються основні засади реформ,але тільки формально.Все залежить від практичної діяльності вчителя.'''--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:07, 14 жовтня 2017 (EEST)'''
  
  
Рядок 149: Рядок 149:
 
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])  
 
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]])  
  
----
+
----Після економічної кризи 2008–2009 років ключові гравці освітнього простору дедалі рідше озвучують концепції про «успішність» і дедалі частіше — про щастя як мету освіти. За Чиксетмігаєм, який і на сьогодні залишається провідним експертом зі щастя, можна виділити сім ключових чинників потокового стану:
 +
 
 +
1. Чіткі цілі: розрізнення головного і другорядного, а також спроможність дати собі відповідь на запитання «Для чого мені рухатися в тому чи іншому напрямку?».
 +
 
 +
2. Концентрація і фокус уваги: глибоке занурення в діяльність.
 +
 
 +
3. Утрата відчуття власного «я»: злиття дії та усвідомленості.
 +
 
 +
4. Спресоване відчуття часу.
 +
 
 +
5. Активний зворотний зв’язок (успіхи та невдачі в процесі діяльності, що за необхідності коригують поведінку).
 +
 
 +
6. Рівень складності, що відповідає потенціалу суб’єкта (діяльність не виявляється для суб’єкта надто легкою чи складною).
 +
 
 +
7. Відчуття повного контролю над ситуацією чи діяльністю; діяльність сама собою сприймається як нагорода, тож вона відбувається без зусиль.
 +
 
 +
А тепер погляньмо, які переживання виникають в учасників стандартного уроку в стандартній школі, з учителем, який викликає до дошки й оцінює, та учнями, що сидять потилиця до потилиці, пишуть, слухають і відповідають. У багатьох випадках діти й підлітки не бачать сенсу в навчанні, не знають як застосувати знання й ходять у школу лише з примусу або за звичкою. Без зацікавлення та внутрішньої мотивації їм важко тримати увагу, вони відволікаються, ковзають поглядом по тексту чи формулах і не знаходять із ними зв’язку. Зануренню могло б сприяти проведення експериментів, але зовсім не кожна школа має відповідне обладнання.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 10:12, 14 жовтня 2017 (EEST)

Поточна версія на 10:18, 14 жовтня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:

Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:

1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?

2. Які ризики вона має?

3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді:1.Як і минулі подібні процеси, Четверта промислова революція зможе глобально підняти світовий рівень життя. Більше всіх від цих змін поки що виграють ті, хто має доступ до цифрового світу; розвиток технологій породив продукти і послуги, що полегшують і покращують наше життя. Замовити таксі, забронювати місце в літаку, купити продукти, послухати музику, подивитися кіно, зіграти в гру - тепер все це можна зробити віддалено. У майбутньому технологічні інновації зроблять переворот у виробництві, піднімуть його ефективність і продуктивність у рази. Впадуть ціни на транспортування і зв'язок, глобальні канали поставок стануть більш ефективними за рахунок розвиненої логістики, знизиться вартість торгівлі, що створить нові ринки і підстебне економічне зростання. 2.Швидкий прогрес посилить фінансову і соціальну нерівність, порушить роботу ринку праці, збільшить кількість некваліфікованих безробітних, змінить методи керівництва державою, виникатимуть гібридні конфлікти, ітиме розвиток нової зброї, змінить людей і їх простір, треба переглядати свої моральні і етичні межі.- 3.Людина епохи четвертої революції повинна мати такі компетентності: когнітивне мислення, соціальний інтелект, адаптивне мислення, міжкультурну компетентність, медіа - грамотність, управління інформацією, уміння працювати віддалено, проектне мислення--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] (обговорення) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)






Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням на текст лекції. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти Нова українська школа Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:

П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.

Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.

І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.

М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.

А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваші відповіді:п - я б хотіла, щоб в результаті реформи наша школа позбавилась від нав'язливого і непотрібного контролю вертикалі органів управління освітою.

Р - в американських школах поділ учнів відповідно до здібностей починається з молодшої середньої школи,на цій основі дитина обирає напрямок навчання в старшій середній школі. Якби таку зміну запровадити у нашій школі, вчителі б мали змогу працювати в приблизно однорідних за рівнем і цілями класах, де діти спрямовані або на академічний, або на загальний, або на виробничий (трудовий) напрям. Відповідно була б розв'язана проблема рівня матеріалу та завдань, а також включеності учнів у процес.

І - якби я була учнем, мені б дуже сподобалось вільно обирати собі предмети для вивчення та індивідуальну освітню траекторію.

М - на моєму уроці історії я б віддала перевагу проектному навчанню , урокам-квестам, історичним прогулянкам, сторітеллінгу та бріколажу.

А - одноразова реформа не має сенсу. Світ змінюється, тому важливо, щоб освіта змінювалась, випереджаючи суспільні зміни. Варто працювати над метанавичками і випереждувальною освітою.--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)






Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за цим посиланням, дайте відповідь на запитання.

Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:Особливості освіти в інформаційному суспільстві - мережевий освітній простір, інтернет соціалізація, інноваційна освіта, профільна, самостійність учнів, креативність, поєднання інформаційно-технологічної складової освіти з гуманітарною--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)






На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться Путівник по Ліссабонському договору. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:Лісабонський договір чітко визначає цілі Європейського Союзу та його цінності щодо підтримки миру, демократії, дотримання прав людини, правосуддя, рівності, верховенства права та сталого розвитку. Договір гарантує, що Європейський Союз буде:

Забезпечувати людям простір свободи, безпеки та правосуддя без внутрішніх кордонів. Працювати задля сталого розвитку Європи на основі збалансованого економічного зростання та стабільності цін, високо конкурентоспроможної соціальної ринкової економіки, спрямованої на повну зайнятість та соціальний прогрес з високим рівнем захисту навколишнього середовища. Боротися проти соціального відчуження та дискримінації, сприяти соціальній справедливості та соціальному захисту. Сприяти економічній, соціальній та територіальній згуртованості та солідарності держав-членів. Залишатися відданим економічному та валютному союзу з євро своєї валюти. Підтримувати та поширювати цінності Європейського Союзу за його межами та робити свій внесок у мир, безпеку, сталий розвиток Землі, солідарність та взаємоповагу серед народів, вільну та чесну торгівлю та подолання бідності. Робити внесок у захист прав людини, зокрема прав дитини, а також суворо дотримуватися та розвивати міжнародне право, зокрема дотримання принципів--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)






Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал про освітні нововведення у Фінляндії. Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь:Вибір предметів кожною школою та факультативні предмети на вибір. Я вважаю, що саме ці складові можуть успішно інтегруватися в українську школу, як альтернатива профільній освіті.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] (обговорення) 10:01, 14 жовтня 2017 (EEST)






Індивідуальні заняття

На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з матеріалом про сім трендів сучасної освіти. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь Я вважаю найважливішим змішане навчання. Змішане навчання - це освітня технологія, що поєднує навчання з участю вчителя (обличчям до обличчя) з онлайн-навчанням, що припускає елементи самостійного контролю учнем шляху, часу, місця і темпу навчання, а також інтеграцію досвіду навчання з учителем і онлайн. На практиці змішане навчання відрізняється від традиційного тим, що лекції студенти дивляться вдома, а на заняттях в класі виконують домашнє завдання. Чому цей підхід більш ефективний, ніж традиційний? Перш за все, тому що практичні завдання виконуються разом з лектором та його підказками, а лекції ви можете дивитися в зручний час. При цьому, викладач буде бачити, скільки часу ви витратили на перегляд лекції, скільки затрималися на тому чи іншому слайді презентації. При виконанні практичного завдання ви працюєте в групі, відбувається інтерактивна взаєм--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 10:04, 14 жовтня 2017 (EEST)







Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них за цим поссиланням. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Ваша відповідь Принцип методу “Philosophy for Children” дуже простий. Діти читають, прослуховують або переглядають матеріал зі своїм учителем. Потім їм дається деякий час на обдумування, щоб сформулювати свої власні питання до опрацьованого матеріалу. Далі діти один за одним озвучують свої питання, не вступаючи в дискусію, та разом вибирають питання, яке найбільше цікавить більшість учасників, і з допомогою вчителя обговорюють його. Завданням вчителя є створити середовище, де діти поважатимуть різні погляди своїх колег, вчитимуться ставити під сумнів свої припущення, аналізувати і обирати найкращі аргументи та судження.--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 10:04, 14 жовтня 2017 (EEST)







Консультації

На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про ключові зміни оновлених програм 5-9 класів відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.


Ваші відповіді Цими змінами досягаються основні засади реформ,але тільки формально.Все залежить від практичної діяльності вчителя.--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 10:07, 14 жовтня 2017 (EEST)






Проведення та перевірка модульного контролю

Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти?

Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета.

--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)


Після економічної кризи 2008–2009 років ключові гравці освітнього простору дедалі рідше озвучують концепції про «успішність» і дедалі частіше — про щастя як мету освіти. За Чиксетмігаєм, який і на сьогодні залишається провідним експертом зі щастя, можна виділити сім ключових чинників потокового стану:

1. Чіткі цілі: розрізнення головного і другорядного, а також спроможність дати собі відповідь на запитання «Для чого мені рухатися в тому чи іншому напрямку?».

2. Концентрація і фокус уваги: глибоке занурення в діяльність.

3. Утрата відчуття власного «я»: злиття дії та усвідомленості.

4. Спресоване відчуття часу.

5. Активний зворотний зв’язок (успіхи та невдачі в процесі діяльності, що за необхідності коригують поведінку).

6. Рівень складності, що відповідає потенціалу суб’єкта (діяльність не виявляється для суб’єкта надто легкою чи складною).

7. Відчуття повного контролю над ситуацією чи діяльністю; діяльність сама собою сприймається як нагорода, тож вона відбувається без зусиль.

А тепер погляньмо, які переживання виникають в учасників стандартного уроку в стандартній школі, з учителем, який викликає до дошки й оцінює, та учнями, що сидять потилиця до потилиці, пишуть, слухають і відповідають. У багатьох випадках діти й підлітки не бачать сенсу в навчанні, не знають як застосувати знання й ходять у школу лише з примусу або за звичкою. Без зацікавлення та внутрішньої мотивації їм важко тримати увагу, вони відволікаються, ковзають поглядом по тексту чи формулах і не знаходять із ними зв’язку. Зануренню могло б сприяти проведення експериментів, але зовсім не кожна школа має відповідне обладнання.--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 10:12, 14 жовтня 2017 (EEST)