Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Стешенко В.І.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 19: Рядок 19:
 
   4. виявлення ролі освіти як чиннника соціального статусу
 
   4. виявлення ролі освіти як чиннника соціального статусу
 
   5. визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів
 
   5. визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів
   Отже, завдання соціології освіти сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки
+
   Отже, завдання соціології освіти сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки. --[[Користувач:Стешенко Валентина Іванівна|Стешенко Валентина Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Стешенко Валентина Іванівна|обговорення]]) 18:38, 26 березня 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 19:42, 26 березня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  1. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

Ваші відповіді:

  1. Доброго дня! Філософське дослідження освіти необхідне тому, що саме філософія узагальнює всі знання про освітній процес і зводить їх у систему. Завдяки філософії можна зробити загальні висновки про стан освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення. Філософія здатна розкрити функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві. Вона виступає загальною методологічною основою освіти, охоплює увесь освітній процес. Філософія доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем сучасності. Отже, філософія освіти досліджує ідею освіти та її сутність, визначає цілі, цінності, ідеали освіти.
  1. Основні завдання філософії освіти:
  1. аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти
  2. вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
  Завдання соціології освіти:
  1. вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі у житті суспільства та особистому житті людини
  2. оцінка рівня й якості знань у контексті їх соціальної значущості
  3. аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається до освіти, виявлення її соціальної цінності
  4. виявлення ролі освіти як чиннника соціального статусу
  5. визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів
  Отже, завдання соціології освіти сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки. --Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 18:38, 26 березня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю