Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Стешенко В.І.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 4: Рядок 4:
  
 
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
 
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
#Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 +
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:35, 30 березня 2015 (EEST)
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:
Рядок 11: Рядок 12:
  
 
# Основні завдання філософії освіти:
 
# Основні завдання філософії освіти:
  1. аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти
+
1. аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти
  2. вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
+
2. вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
  Завдання соціології освіти:
+
Завдання соціології освіти:
  1. вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі у житті суспільства та особистому житті людини
+
1. вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі у житті суспільства та особистому житті людини
  2. оцінка рівня й якості знань у контексті їх соціальної значущості
+
2. оцінка рівня й якості знань у контексті їх соціальної значущості
  3. аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається до освіти, виявлення її соціальної цінності
+
3. аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається до освіти, виявлення її соціальної цінності
  4. виявлення ролі освіти як чиннника соціального статусу
+
4. виявлення ролі освіти як чиннника соціального статусу
  5. визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів
+
5. визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів
  Отже, завдання соціології освіти сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки. --[[Користувач:Стешенко Валентина Іванівна|Стешенко Валентина Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Стешенко Валентина Іванівна|обговорення]]) 18:38, 26 березня 2015 (EET)
+
Отже, завдання соціології освіти сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки. --[[Користувач:Стешенко Валентина Іванівна|Стешенко Валентина Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Стешенко Валентина Іванівна|обговорення]]) 18:38, 26 березня 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 11:39, 30 березня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:35, 30 березня 2015 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Доброго дня! Філософське дослідження освіти необхідне тому, що саме філософія узагальнює всі знання про освітній процес і зводить їх у систему. Завдяки філософії можна зробити загальні висновки про стан освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення. Філософія здатна розкрити функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві. Вона виступає загальною методологічною основою освіти, охоплює увесь освітній процес. Філософія доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем сучасності. Отже, філософія освіти досліджує ідею освіти та її сутність, визначає цілі, цінності, ідеали освіти.
  1. Основні завдання філософії освіти:

1. аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти 2. вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Завдання соціології освіти: 1. вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі у житті суспільства та особистому житті людини 2. оцінка рівня й якості знань у контексті їх соціальної значущості 3. аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається до освіти, виявлення її соціальної цінності 4. виявлення ролі освіти як чиннника соціального статусу 5. визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів Отже, завдання соціології освіти сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки. --Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 18:38, 26 березня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю