Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Столяров В. О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 12: Рядок 12:
 
# Філософське дослідження освіти необхідне тому що:лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему,філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві,філософія витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою,важливим завданням філософії залишається остаточне з’ясування суті та змісту самого поняття «філософія освіти».
 
# Філософське дослідження освіти необхідне тому що:лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему,філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві,філософія витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою,важливим завданням філософії залишається остаточне з’ясування суті та змісту самого поняття «філософія освіти».
 
#Можна виділити такі основні завдання філософії освіти: аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.Сучасні вчені називають такі завдання соціології освіти: вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Столяров Вадим Олександрович|Столяров Вадим Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Столяров Вадим Олександрович|обговорення]]) 21:37, 26 січня 2015 (EET)
 
#Можна виділити такі основні завдання філософії освіти: аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.Сучасні вчені називають такі завдання соціології освіти: вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Столяров Вадим Олександрович|Столяров Вадим Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Столяров Вадим Олександрович|обговорення]]) 21:37, 26 січня 2015 (EET)
 +
 +
Дякую за відповідь.
 +
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
 +
----
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 01:25, 2 лютого 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Вадим Олександрович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:

  1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
  2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:27, 26 січня 2015 (EET)


Ваші відповіді:Доброго дня Людмила Олександрівна!

  1. Філософське дослідження освіти необхідне тому що:лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему,філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві,філософія витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою,важливим завданням філософії залишається остаточне з’ясування суті та змісту самого поняття «філософія освіти».
  2. Можна виділити такі основні завдання філософії освіти: аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.Сучасні вчені називають такі завдання соціології освіти: вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Столяров Вадим Олександрович (обговорення) 21:37, 26 січня 2015 (EET)

Дякую за відповідь. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.


Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю