Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Єсипенко А.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 17: Рядок 17:
 
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
 
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
 
#Зміст навчання історії в школі це...
 
#Зміст навчання історії в школі це...
#Назвіть чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.
+
#Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.
 
--[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 09:18, 7 березня 2017 (EET)
 
--[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 09:18, 7 березня 2017 (EET)
 
----
 
----

Версія за 10:22, 7 березня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю Вас! Шановні колеги, сьогодні працюємо над темою "Нормативно-правове забезпечення". Прошу зайти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.

Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:

  1. Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін В ЗНЗ?
  2. Дайте визначення поняття "Нормативна документація ЗНЗ".

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 09:36, 2 березня 2017 (EET)


Ваші відповіді:


Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема 2. Специфіка методики викладання історії.

Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

  1. Зміст навчання історії в школі це...
  2. Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 09:18, 7 березня 2017 (EET)


Ваші відповіді:


Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю