Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Малиш В.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 19: Рядок 19:
  
 
Доброго дня!Даю відповідь на перше запитання. Різниця між первинною та вторинною інтерпретацією полягає в тому,що первинна тільки аналізує і описує ситуації,а вторинна інтерпретація власне і є метою дослідження джерела.--[[Користувач:Малиш Валерій Валерійович|Малиш Валерій Валерійович]] ([[Обговорення користувача:Малиш Валерій Валерійович|обговорення]]) 15:28, 20 квітня 2016 (EEST)
 
Доброго дня!Даю відповідь на перше запитання. Різниця між первинною та вторинною інтерпретацією полягає в тому,що первинна тільки аналізує і описує ситуації,а вторинна інтерпретація власне і є метою дослідження джерела.--[[Користувач:Малиш Валерій Валерійович|Малиш Валерій Валерійович]] ([[Обговорення користувача:Малиш Валерій Валерійович|обговорення]]) 15:28, 20 квітня 2016 (EEST)
 +
 +
Даю відповідь на друге запитання. Необ*єктивність фотознімків як історичних джерел полягає в тому,що фотознімок,особливо в давні часи був більше мистецтвом,а ніж реальним відображенням подій того часу.--[[Користувач:Малиш Валерій Валерійович|Малиш Валерій Валерійович]] ([[Обговорення користувача:Малиш Валерій Валерійович|обговорення]]) 15:42, 20 квітня 2016 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 15:46, 20 квітня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"

Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань

Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії

Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:

  • Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
  • У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?

Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:11, 20 квітня 2016 (EEST)


Доброго дня!Даю відповідь на перше запитання. Різниця між первинною та вторинною інтерпретацією полягає в тому,що первинна тільки аналізує і описує ситуації,а вторинна інтерпретація власне і є метою дослідження джерела.--Малиш Валерій Валерійович (обговорення) 15:28, 20 квітня 2016 (EEST)

Даю відповідь на друге запитання. Необ*єктивність фотознімків як історичних джерел полягає в тому,що фотознімок,особливо в давні часи був більше мистецтвом,а ніж реальним відображенням подій того часу.--Малиш Валерій Валерійович (обговорення) 15:42, 20 квітня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю