Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Наумко Л.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
Рядок 80: Рядок 80:
  
 
Дискусія:  
 
Дискусія:  
 
 
----
 
----
 
----
 
----
Рядок 87: Рядок 86:
 
#Роль і місце ІКТ на уроках історії та суспільних дисциплін (обгрунтувати позитивні та негативні сторони).  
 
#Роль і місце ІКТ на уроках історії та суспільних дисциплін (обгрунтувати позитивні та негативні сторони).  
  
 
+
--[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 13:06, 25 травня 2017 (EEST)
 
+
 
Дискусія:
 
Дискусія:
 
 
----
 
----
 
----
 
----
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====

Версія за 13:10, 25 травня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю Вас, шановні колеги. Сьогодні у нас перше заняття, на якому ми працюємо за темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу Вас пройти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.

Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:

  1. Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін в ЗНЗ?
  2. Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:26, 28 квітня 2017 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Основним нормативним документом є національна доктрина розвитку освіти, а також державний освітній стандарт, який конкретизує завдання і вимоги до результатів навчання історії.
  2. Зміст історичної освіти реалізується у вигляді шкільних навчальних планів, програм, підручників та методичних посібників. --Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 21:17, 1 травня 2017 (EEST)


Доброго дня, Любов Миколаївна. Дякую Вам за вчасні відповіді. Сьогодні у нас інтерактивне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема 2. Специфіка методики викладання історії.

Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

  1. Зміст навчання історії в школі це...
  2. Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:55, 4 травня 2017 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Зміст навчанння історії в школі - це один із компонентів процесу навчання історії, певна система історичної інформації, яка засвоюється у вигляді історичних знань, умінь і навичок, в яких особистість опановує вже відомі способи діяльності, досвід творчої та пізнавальної діяльності у розв'язанні проблем, що вирішувалися людством у минулому, досвід ставлення до світу, до людей, до себе, що може забезпечити емоційно-цілісний розвиток особистості.
  2. Чинники

- розвиток історичної науки, педагогіки, методики, - методологія навчання, - ідеологічна спрямованість навчання, - наявність і зміст курсів,що синхронно вивчаються в школі, - структурування змісту за роками навчання, послідовність вивчення, - структура та співвідношенння фактів і теорії у навчальних курсах, - в Україні на формування змісту історичних предметів впливають чинники ХХ століття - це проголошення незалежності України і її державотворення.--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 14:30, 5 травня 2017 (EEST)



Доброго дня. Сьогодні у нас інтерактивне заняття на тему: "Формування предметних компетентностей на уроках історії. Проаналізуйте посилання Тема: "Формування предметних компетентностей"" Після опрацювання відповідної літератури, дайте відповідь на запитання:

  1. Обґрунтуйте взаємозв'язок ключових і предметних компетентностей на уроках історії і суспільствознавчих дисциплін.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:54, 10 травня 2017 (EEST)


Ваші відповіді



Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:

  1. Здобутки і прорахунки програми з історії України для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, яка чинна у 2016/2017 навчальному році.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:33, 19 травня 2017 (EEST)


Ваша відповідь:



Шановні колеги! Ми продовжуємо працювати над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Підручники з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:

  1. Які, на Вашу думку, недоліки і переваги має підручник з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, який є дієвим у 2016/2017 навчальному році? Автор підручника на Ваш вибір.

Запрошую до активного обговорення. --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 13:10, 19 травня 2017 (EEST)


Ваша відповідь:



Індивідуальні заняття

Діюча програма з історії України на 2016-2017 н. р. має оновлений зміст, акцентує увагу на державотворчих процесах, чітко структурує теми, багато уваги приділяє вивченню української культури,краєзнавства, побутової історії. Для вчителя важливо, що програма називає до кожної теми державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів.Добре, що визначено теми практичних занять.Найважливішим недоліком історичної освіти 10 класу є те, що навчальним планом визначено одну годину на тиждень.За таку кількість годин ні про яке відновлення і збереження історичної пам'яті, відродження інтересу до історії України не м--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 16:42, 23 травня 2017 (EEST)оже бути і мови. Підручник з історії України автори А. В. Гісем, А. А.Мартинюк дпя 8 класу виділяє кольором заголовки, терміни і дати, дає у рамках визнаення понять, наводить тексти документів.В кінці підручника наведені плани-схеми для організації самостійної роботи учнів. Гарне поліграфічне оформлення підручника, кольорові ілюстрації, чіткі кольорові карти.Все це допомагає учням чітко сприймати навчальний матеріал.--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 17:10, 23 травня 2017 (EEST)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня. Сьогодні у нас тематична дискусія на тему: "Мультиперспективність у вивченні історії як фактор формування критичного мислення". Після перегляду посилання Тема: Новітні досягнення історичної наукидайте відповідь на запитання.

  1. Як Ви вважаєте, допомагає чи заважає велика кількість історичних джерел у вивченні історії в загальноосвітніх навчальних закладах?

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:30, 25 травня 2017 (EEST)

Дискусія:



Ми продовжуємо нашу дискусію. У мене до Вас наступне дискусійне питання:

  1. Роль і місце ІКТ на уроках історії та суспільних дисциплін (обгрунтувати позитивні та негативні сторони).

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 13:06, 25 травня 2017 (EEST) Дискусія:



Проведення та перевірка модульного контролю