Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Радченко І.Ю.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})
 
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показано 2 проміжні версії 2 учасників)
Рядок 1: Рядок 1:
  
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 +
'''Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін'''
 +
Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання:
 +
# Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
 +
# Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
  
 +
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET)
 +
 +
# Міжпредметні зв'язки є педагогічна категорія для позначення синтезуючих,інтеграційних відносин між об'єктами, явищами і процесами реальної дійсності, що знайшли своє відображення у змісті, формах і методах навчально-виховного процесу і виконують освітню, розвиваючу і виховує функції в їх обмеженому єдності. Міжпредметні зв'язки — це цільові і змістові збіги, що існують між навчальними предметами. Вони відображають у змісті навчальних дисциплін ті діалектичні зв'язки, які об'єктивно діють у природі та суспільстві й пізнаються сучасними науками. Міжпредметні зв'язки виступають як дидактична умова, що сприяє піднесенню рівня науковості й доступності навчання , активізації пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості знань, умінь і навичок.
 +
# «Розвиток  літератури та мистецтва. Духовне життя і моральні цінності суспільства» (Середина 60-х – початок 80-х років) 11 клас. Історія України.  «Василь Стус. Біографія поета. Духовність у творах В.Стуса, огляд його поетичних творів.» Українська література. 11 клас
 +
«Розвиток  культури. Здобутки української літератури і мистецтва» (Україна в умовах незалежності) 11 клас. Історія України.
 +
« Література початку ХХІ ст. Огляд творів сучасної української літератури.» Українська література. 11 клас
 +
«Місце Т.Шевченка в українському національному відродженні» Історія України. 9 клас. «Т.Г.Шевченко. Життєвий і творчий шлях письменника. Романтичний характер ранніх поезій.» Українська література. 9 клас
 +
Часткове  - «Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. XVII ст.» на уроці з історії України у 8 класі можна використати такі міжпредметні зв’язки: спадкоємні – «Смутний час» (всесвітня історія, 8 клас), синхронні – «Росія наприкінці XVII – на початку XVIII ст.» (всесвітня історія, 8 клас) та випереджальні – «Пантелеймон Куліш «Чорна рада»» (українська література, 9 клас).
 +
--[[Користувач:Радченко Ірина Юріївна|Радченко Ірина Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Радченко Ірина Юріївна|Обговорення]]) 20:56, 12 квітня 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Поточна версія на 21:01, 12 квітня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:

  1. Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
  2. Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків

Дякую і бажаю натхнення! --Адміністратор (обговорення) 08:50, 19 березня 2015 (EET)

  1. Міжпредметні зв'язки є педагогічна категорія для позначення синтезуючих,інтеграційних відносин між об'єктами, явищами і процесами реальної дійсності, що знайшли своє відображення у змісті, формах і методах навчально-виховного процесу і виконують освітню, розвиваючу і виховує функції в їх обмеженому єдності. Міжпредметні зв'язки — це цільові і змістові збіги, що існують між навчальними предметами. Вони відображають у змісті навчальних дисциплін ті діалектичні зв'язки, які об'єктивно діють у природі та суспільстві й пізнаються сучасними науками. Міжпредметні зв'язки виступають як дидактична умова, що сприяє піднесенню рівня науковості й доступності навчання , активізації пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості знань, умінь і навичок.
  2. «Розвиток літератури та мистецтва. Духовне життя і моральні цінності суспільства» (Середина 60-х – початок 80-х років) 11 клас. Історія України. «Василь Стус. Біографія поета. Духовність у творах В.Стуса, огляд його поетичних творів.» Українська література. 11 клас

«Розвиток культури. Здобутки української літератури і мистецтва» (Україна в умовах незалежності) 11 клас. Історія України. « Література початку ХХІ ст. Огляд творів сучасної української літератури.» Українська література. 11 клас «Місце Т.Шевченка в українському національному відродженні» Історія України. 9 клас. «Т.Г.Шевченко. Життєвий і творчий шлях письменника. Романтичний характер ранніх поезій.» Українська література. 9 клас Часткове - «Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. XVII ст.» на уроці з історії України у 8 класі можна використати такі міжпредметні зв’язки: спадкоємні – «Смутний час» (всесвітня історія, 8 клас), синхронні – «Росія наприкінці XVII – на початку XVIII ст.» (всесвітня історія, 8 клас) та випереджальні – «Пантелеймон Куліш «Чорна рада»» (українська література, 9 клас). --Радченко Ірина Юріївна (Обговорення) 20:56, 12 квітня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю