Теорія та методика фахової дисципліни Роговенко О.В.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 00:08, 5 травня 2015, створена Роговенко Ольга Василівна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Олена!

Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". На моїй сторінці обговорення ви знайдете теоретичний матеріал з теми. Ознайомившись з матеріалом, дайте відповіді на питання:

1. Яку роль у вивченні історії Ви відводите історичним джерелам?

2. Чи можна вивчати історію без історичних джерел?

Свої відповіді обгрунтуйте прикладами з Вашої практики.

Дякую за роботу. З повагою, --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 14:28, 21 січня 2015 (EET)


Історичні джерела можна класифікувати за різними критеріями, основним з яких є спосіб кодуфікації і збереження історичної інформації. 3 цього погляду всі джерела поділяються на • письмові, • речові, • етнографічні (можуть бути речові, письмові, усні), • усні (дума, пісня, переказ, прислів'я, народні знання); • лінгвістичні, • фонодокументи, • фотодокументи Без дослідження вище зазначених історичних джелел, по-перше вивчення історії неможливе, а по-друге - нецікаве та беззмістовне.

З повагою, --Роговенко Ольга Василівна (обговорення) 00:04, 5 травня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю