Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Семенченко С.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 10: Рядок 10:
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:
#1.Нормативна документація − документи, які встановлюють правила, загальні принципи чи характеристики різних видів діяльності або їхніх результатів.Основним нормативним документом у викладанні шкільних історичних курсів є: національна доктрина розвитку освіти, яка визначає мету та пріоритетні напрями державної політики в освітній галузі значна частина яких і стосується шкільної історичної освіти, і реалізується через її зміст.Державний освітній стандарт визначає вимоги до освіченості учнів. Навчальний план – це нормативний документ, на підставі якого формується весь навчальний процес у шкільній освіті.На основі навчального плану формується навчальна програма з історії.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 09:50, 8 червня 2017 (EEST)
+
#Нормативна документація − документи, які встановлюють правила, загальні принципи чи характеристики різних видів діяльності або їхніх результатів.Основним нормативним документом у викладанні шкільних історичних курсів є: національна доктрина розвитку освіти, яка визначає мету та пріоритетні напрями державної політики в освітній галузі значна частина яких і стосується шкільної історичної освіти, і реалізується через її зміст.Державний освітній стандарт визначає вимоги до освіченості учнів. Навчальний план – це нормативний документ, на підставі якого формується весь навчальний процес у шкільній освіті.На основі навчального плану формується навчальна програма з історії.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 09:50, 8 червня 2017 (EEST)
# 2.Зміст освіти, як зазначає відомий український дидактик О. Савченко, - головний засіб цілеспрямованого навчання. Сучасні погляди на його структуру передбачають такі складові: знання, вміння, навички, які відбивають досвід репродуктивної і творчої діяльності, а також емоційно-ціннісних відносин. Відповідно зміст шкільної історичної освіти - один із компонентів процесу навчання історії, певна система історичної інформації, яка засвоюється у вигляді історичних знань, умінь і навичок, в яких особистість засвоює вже відомі способи діяль­ності, досвід творчої пізнавальної діяльності у розв'язанні проблем, що вирішувались людством у минулому, досвід ставлення до світу, до людей, до себе, що може забезпечити емоційно-ціннісний розвиток особистості--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 09:50, 8 червня 2017 (EEST)
+
# Зміст освіти, як зазначає відомий український дидактик О. Савченко, - головний засіб цілеспрямованого навчання. Сучасні погляди на його структуру передбачають такі складові: знання, вміння, навички, які відбивають досвід репродуктивної і творчої діяльності, а також емоційно-ціннісних відносин. Відповідно зміст шкільної історичної освіти - один із компонентів процесу навчання історії, певна система історичної інформації, яка засвоюється у вигляді історичних знань, умінь і навичок, в яких особистість засвоює вже відомі способи діяль­ності, досвід творчої пізнавальної діяльності у розв'язанні проблем, що вирішувались людством у минулому, досвід ставлення до світу, до людей, до себе, що може забезпечити емоційно-ціннісний розвиток особистості--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 09:50, 8 червня 2017 (EEST)
 
----
 
----
 
----
 
----
Рядок 23: Рядок 23:
 
----
 
----
 
Ваші відповіді:
 
Ваші відповіді:
#
+
#Зміст освіти, як зазначає відомий український дидактик О. Савченко, - головний засіб цілеспрямованого навчання. Сучасні погляди на його структуру передбачають такі складові: знання, вміння, навички, які відбивають досвід репродуктивної і творчої діяльності, а також емоційно-ціннісних відносин. Відповідно зміст шкільної історичної освіти - один із компонентів процесу навчання історії, певна система історичної інформації, яка засвоюється у вигляді історичних знань, умінь і навичок, в яких особистість засвоює вже відомі способи діяль­ності, досвід творчої пізнавальної діяльності у розв'язанні проблем, що вирішувались людством у минулому, досвід ставлення до світу, до людей, до себе, що може забезпечити емоційно-ціннісний розвиток особистості.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)
#
+
#На формування змісту освіти найбільший вплив здійснюють суб’єктивні і об’єктивні чинники, а його структурні компоненти
 +
залежать від підходів, що розглядаються науковцями до його формування.
 +
В Україні на формування змісту історичних предметів в загальноосвітніх навчальних закладах впливають чинники ХХ ст. До них відносяться:
 +
соціально-політичні, серед яких: декларація про державний суверенітет, демократичні перетворення в українському суспільстві, пов’язані із отримання нашою державою незалежності, Помаранчева революція, революція гідності;законодавчо-правові, що визначаються нормативно-правовими актами в правовому полі освітньої галузі;культурні, духовно-ідеологічні, пов’язані із станом культури в державі, духовно-моральними цінностями суспільства, ігноруванням потреб розвитку української мови і культури, русифікацією;освітньо-педагогічні, які характеризували зміни в програмах, підручниках, методичних посібниках загальноосвітніх шкіл.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)
 +
 
 
----
 
----
 
----
 
----
Рядок 35: Рядок 39:
 
----
 
----
 
Ваші відповіді
 
Ваші відповіді
----
+
--Для школярів важливо поєднувати формування як ключових так і предметних компетентностей на уроках історії та суспільствознавчих дисциплін.Ключова компетентність сприяє досягненню успіхів у житті, розвитку якості суспільних інститутів, відповідає багатоманітним сферам життя.Вона є багатомірною і сприяє багатогранному розвитку особистості.А предметна компетентність - це набування учнями знань упродовж життя, його здатність до самоосвіти, осмислення історії та культури України, формування учня як громадянина.Усі компетентності взаємопов'язані, адже готують учнів до життя, вчать аналізувати, вірішувати проблеми, працювати в команді, розвивати критичне мислення--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)--
 
----
 
----
 
Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.htmlТема: Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України].
 
Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.htmlТема: Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України].
Рядок 45: Рядок 49:
 
----
 
----
 
Ваша відповідь:
 
Ваша відповідь:
----
+
В основу змісту навчального матеріалу Програми покладено нові досягнення історичної науки, особливості державотворення й закономірності формування української нації у межах історії України ХХ — початку ХХІ ст.
 +
Акценти в оновленому змісті Програми поставлено на:
 +
— протяжності в часі українських державотворчих традицій;
 +
— постійній боротьбі за незалежність і територіальну цілісність, зокрема увиразнено теми: «Початок Української революції (1917 — квітень 1918 р.)», «Боротьба за Українську державність (квітень 1918 — 1921 рр.)», «Встановлення і утвердження радянського тоталітарного режиму (1921—1939 рр.)», «Україна в роки Другої світової війни (1939—1945 рр.)» тощо.
 +
— чіткому, логічному, хронологічному і тематичному структуруванні тем;
 +
— збалансованому викладі політичної і соціально-економічної складових історичного процесу, наприклад, у деяких темах містяться підтеми, які стосуються української політичної і трудової еміграції;
 +
— відновленні, збереженні й популяризації особливостей розвитку й традицій української культури, а саме після кожної теми впроваджено вивчення особливостей культурного і релігійного життя;
 +
— дотриманні оптимальних пропорцій між загальнонаціональною історією, регіоналістикою й історичним краєзнавством, зокрема наголошено на подіях, які відбулися на Західноукраїнських землях, сході України та в Криму;
 +
— виокремленні побутової історії та особливостей трансформації рівня життя населення відповідно до подій, які відбувалися на території України.
 +
Принципи, на яких ґрунтується зміст навчального матеріалу, зводяться до науковості, тематичної хронологічності й логічності викладення матеріалу, гуманізації, проблемності викладання, регіоналізації, національної спрямованості, полікультурності, принципу історичної пам’яті --[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)----
 
----
 
----
 
Шановні колеги! Ми продовжуємо працювати над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://pidruchnyk.com.ua/istorija_ukrainy8Тема: Підручники з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів].
 
Шановні колеги! Ми продовжуємо працювати над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням [http://pidruchnyk.com.ua/istorija_ukrainy8Тема: Підручники з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів].
Рядок 55: Рядок 68:
 
----
 
----
 
Ваша відповідь:
 
Ваша відповідь:
----
+
-Підручник з історії України, автор Власов В.С. Позитивне: багатий ілюстративний матеріал, велика кількість документів, історичні карти, діаграми, рубрика"Історична особистість", диференційовані завдання для роботи в парах, у групі, різнопланові домашні завдання. Негативне: недостатня кількість фактичного матеріалу.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)---
 
----
 
----
 
Доброго дня, Світлана Михайлівна. Сьогодні ми опрацьовуємо тему: "Формування предметних та життєвих компетентностей учнів". Прогляньте посилання [http://history12klp.blogspot.com/p/blog-page_617.htmlТема: Формування предметних компетентностей учнів]  
 
Доброго дня, Світлана Михайлівна. Сьогодні ми опрацьовуємо тему: "Формування предметних та життєвих компетентностей учнів". Прогляньте посилання [http://history12klp.blogspot.com/p/blog-page_617.htmlТема: Формування предметних компетентностей учнів]  
Рядок 66: Рядок 79:
 
----
 
----
 
Ваша відповідь:
 
Ваша відповідь:
#
+
#Суспільствознавчі дисципліни покликані сприяти соціалізації  особистості в умовах динамічного світу. Саме тому, однією з важливих компетентностей, формування якої передбачається в освітній галузі державних стандартів, є соціальна компетентність − здатність особистості продуктивно співпрацювати з партнерами в групі та команді, виконувати різні ролі та функції в колективі. Суспільствознавчі дисципліни також орієнтовані на залучення учнів до громадянської культури, демократичних цінностей громадянського суспільства, а тому актуалізують формування громадянської компетентності учнів − здатності активно, відповідально та ефективно реалізувати права та обов'язки з метою розвитку демократичного суспільства. --[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)
 
----
 
----
 
----
 
----
Рядок 78: Рядок 91:
 
----
 
----
 
Ваша відповідь:
 
Ваша відповідь:
#
+
#Нетрадиційні форми організації навчання з’явилися в творчій діяльності вчителя як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Вони повинні мати місце в шкільній практиці з метою пробудження та розвитку в учнів пізнавального інтересу як провідного мотиву навчання, але їх використання має бути в міру обмеженим.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)
#
+
 
 +
#У своїй діяльності використовую велику кількість нетипових форм навчання. Це такі, як урок "Брейн-ринг", урок "прес-конференція",урок-суд,уроки-ділові ігри, урок-подорож, міжпредметні уроки та багато інших.--[[Користувач:Семенченко Світлана Михайлівна|Семенченко Світлана Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Семенченко Світлана Михайлівна|обговорення]]) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)
 
----
 
----
 
----
 
----

Версія за 11:19, 8 червня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Вітаю Вас, шановні колеги. Сьогодні у нас перше заняття, на якому ми працюємо за темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу Вас пройти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.

Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:

  1. Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін в ЗНЗ?
  2. Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:50, 28 квітня 2017 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Нормативна документація − документи, які встановлюють правила, загальні принципи чи характеристики різних видів діяльності або їхніх результатів.Основним нормативним документом у викладанні шкільних історичних курсів є: національна доктрина розвитку освіти, яка визначає мету та пріоритетні напрями державної політики в освітній галузі значна частина яких і стосується шкільної історичної освіти, і реалізується через її зміст.Державний освітній стандарт визначає вимоги до освіченості учнів. Навчальний план – це нормативний документ, на підставі якого формується весь навчальний процес у шкільній освіті.На основі навчального плану формується навчальна програма з історії.--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 09:50, 8 червня 2017 (EEST)
  2. Зміст освіти, як зазначає відомий український дидактик О. Савченко, - головний засіб цілеспрямованого навчання. Сучасні погляди на його структуру передбачають такі складові: знання, вміння, навички, які відбивають досвід репродуктивної і творчої діяльності, а також емоційно-ціннісних відносин. Відповідно зміст шкільної історичної освіти - один із компонентів процесу навчання історії, певна система історичної інформації, яка засвоюється у вигляді історичних знань, умінь і навичок, в яких особистість засвоює вже відомі способи діяль­ності, досвід творчої пізнавальної діяльності у розв'язанні проблем, що вирішувались людством у минулому, досвід ставлення до світу, до людей, до себе, що може забезпечити емоційно-ціннісний розвиток особистості--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 09:50, 8 червня 2017 (EEST)


Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема 2. Специфіка методики викладання історії.

Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:

  1. Зміст навчання історії в школі це...
  2. Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 13:20, 4 травня 2017 (EEST)


Ваші відповіді:

  1. Зміст освіти, як зазначає відомий український дидактик О. Савченко, - головний засіб цілеспрямованого навчання. Сучасні погляди на його структуру передбачають такі складові: знання, вміння, навички, які відбивають досвід репродуктивної і творчої діяльності, а також емоційно-ціннісних відносин. Відповідно зміст шкільної історичної освіти - один із компонентів процесу навчання історії, певна система історичної інформації, яка засвоюється у вигляді історичних знань, умінь і навичок, в яких особистість засвоює вже відомі способи діяль­ності, досвід творчої пізнавальної діяльності у розв'язанні проблем, що вирішувались людством у минулому, досвід ставлення до світу, до людей, до себе, що може забезпечити емоційно-ціннісний розвиток особистості.--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)
  2. На формування змісту освіти найбільший вплив здійснюють суб’єктивні і об’єктивні чинники, а його структурні компоненти

залежать від підходів, що розглядаються науковцями до його формування. В Україні на формування змісту історичних предметів в загальноосвітніх навчальних закладах впливають чинники ХХ ст. До них відносяться: соціально-політичні, серед яких: декларація про державний суверенітет, демократичні перетворення в українському суспільстві, пов’язані із отримання нашою державою незалежності, Помаранчева революція, революція гідності;законодавчо-правові, що визначаються нормативно-правовими актами в правовому полі освітньої галузі;культурні, духовно-ідеологічні, пов’язані із станом культури в державі, духовно-моральними цінностями суспільства, ігноруванням потреб розвитку української мови і культури, русифікацією;освітньо-педагогічні, які характеризували зміни в програмах, підручниках, методичних посібниках загальноосвітніх шкіл.--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)



Доброго дня. Сьогодні у нас інтерактивне заняття на тему: "Формування предметних компетентностей на уроках історії. Проаналізуйте посилання Тема: "Формування предметних компетентностей"" Після опрацювання відповідної літератури, дайте відповідь на запитання:

  1. Обґрунтуйте взаємозв'язок ключових і предметних компетентностей на уроках історії і суспільствознавчих дисциплін.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 13:16, 10 травня 2017 (EEST)


Ваші відповіді --Для школярів важливо поєднувати формування як ключових так і предметних компетентностей на уроках історії та суспільствознавчих дисциплін.Ключова компетентність сприяє досягненню успіхів у житті, розвитку якості суспільних інститутів, відповідає багатоманітним сферам життя.Вона є багатомірною і сприяє багатогранному розвитку особистості.А предметна компетентність - це набування учнями знань упродовж життя, його здатність до самоосвіти, осмислення історії та культури України, формування учня як громадянина.Усі компетентності взаємопов'язані, адже готують учнів до життя, вчать аналізувати, вірішувати проблеми, працювати в команді, розвивати критичне мислення--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)--


Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:

  1. Здобутки і прорахунки програми з історії України для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, яка чинна у 2016/2017 навчальному році.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:01, 19 травня 2017 (EEST)


Ваша відповідь: В основу змісту навчального матеріалу Програми покладено нові досягнення історичної науки, особливості державотворення й закономірності формування української нації у межах історії України ХХ — початку ХХІ ст. Акценти в оновленому змісті Програми поставлено на: — протяжності в часі українських державотворчих традицій; — постійній боротьбі за незалежність і територіальну цілісність, зокрема увиразнено теми: «Початок Української революції (1917 — квітень 1918 р.)», «Боротьба за Українську державність (квітень 1918 — 1921 рр.)», «Встановлення і утвердження радянського тоталітарного режиму (1921—1939 рр.)», «Україна в роки Другої світової війни (1939—1945 рр.)» тощо. — чіткому, логічному, хронологічному і тематичному структуруванні тем; — збалансованому викладі політичної і соціально-економічної складових історичного процесу, наприклад, у деяких темах містяться підтеми, які стосуються української політичної і трудової еміграції; — відновленні, збереженні й популяризації особливостей розвитку й традицій української культури, а саме після кожної теми впроваджено вивчення особливостей культурного і релігійного життя; — дотриманні оптимальних пропорцій між загальнонаціональною історією, регіоналістикою й історичним краєзнавством, зокрема наголошено на подіях, які відбулися на Західноукраїнських землях, сході України та в Криму; — виокремленні побутової історії та особливостей трансформації рівня життя населення відповідно до подій, які відбувалися на території України. Принципи, на яких ґрунтується зміст навчального матеріалу, зводяться до науковості, тематичної хронологічності й логічності викладення матеріалу, гуманізації, проблемності викладання, регіоналізації, національної спрямованості, полікультурності, принципу історичної пам’яті --Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)----


Шановні колеги! Ми продовжуємо працювати над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Підручники з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:

  1. Які, на Вашу думку, недоліки і переваги має підручник з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, який є дієвим у 2016/2017 навчальному році? Автор підручника на Ваш вибір.

Запрошую до активного обговорення. --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 13:29, 19 травня 2017 (EEST)


Ваша відповідь: -Підручник з історії України, автор Власов В.С. Позитивне: багатий ілюстративний матеріал, велика кількість документів, історичні карти, діаграми, рубрика"Історична особистість", диференційовані завдання для роботи в парах, у групі, різнопланові домашні завдання. Негативне: недостатня кількість фактичного матеріалу.--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)---


Доброго дня, Світлана Михайлівна. Сьогодні ми опрацьовуємо тему: "Формування предметних та життєвих компетентностей учнів". Прогляньте посилання Формування предметних компетентностей учнів

Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання:

  1. На Вашу думку, які компетенції необхідно розвивати на уроках історії та суспільних дисциплін для адаптації молоді в сучасних соціально-економічних умовах?

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:56, 29 травня 2017 (EEST)


Ваша відповідь:

  1. Суспільствознавчі дисципліни покликані сприяти соціалізації особистості в умовах динамічного світу. Саме тому, однією з важливих компетентностей, формування якої передбачається в освітній галузі державних стандартів, є соціальна компетентність − здатність особистості продуктивно співпрацювати з партнерами в групі та команді, виконувати різні ролі та функції в колективі. Суспільствознавчі дисципліни також орієнтовані на залучення учнів до громадянської культури, демократичних цінностей громадянського суспільства, а тому актуалізують формування громадянської компетентності учнів − здатності активно, відповідально та ефективно реалізувати права та обов'язки з метою розвитку демократичного суспільства. --Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)


Продовжуємо працювати. Тема: Нетипові форми роботи на уроках історії. Проаналізуйте посилання Нетипові форми роботи на уроках історії

Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання:

  1. Проаналізуйте нетипові форми навчання на уроках історії, які існують у ХХІ ст. Відповідь обгрунтуйте.
  2. Які нетипові форми навчання, Ви використовуєте у своїй роботі?

Запрошую до участі у обговоренні. --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 13:20, 29 травня 2017 (EEST)


Ваша відповідь:

  1. Нетрадиційні форми організації навчання з’явилися в творчій діяльності вчителя як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Вони повинні мати місце в шкільній практиці з метою пробудження та розвитку в учнів пізнавального інтересу як провідного мотиву навчання, але їх використання має бути в міру обмеженим.--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)
  1. У своїй діяльності використовую велику кількість нетипових форм навчання. Це такі, як урок "Брейн-ринг", урок "прес-конференція",урок-суд,уроки-ділові ігри, урок-подорож, міжпредметні уроки та багато інших.--Семенченко Світлана Михайлівна (обговорення) 11:15, 8 червня 2017 (EEST)


Індивідуальні заняття

Доброго дня, шановні колеги. Звертаю Вашу увагу на те, що Вам необхідно виконати всі завдання з кожного предмету. Сьогодні у нас індивідуальне заняття з актуальної теми: "Урок як основна форма навчання історії". Проаналізувавши Інтеренет ресурс Тема: Урок як основна форма навчання історії, давайте визначимо:

  1. структуру сучасних уроків історії...
  2. чи має вчитель змогу змінювати таку структуру уроків з історії...
  3. чи дієва така структура уроків у ХХІ ст...

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 13:25, 7 червня 2017 (EEST)


  1. Відповідь:


Консультації

Доброго дня шановні колеги. Якщо у Вас є запитання чи незрозумілі деякі моменти нашого он-лайн спілкування, звертайтеся за порадою чи допомогою.

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:49, 7 червня 2017 (EEST)


Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня. Сьогодні у нас тематична дискусія на тему: "Мультиперспективність у вивченні історії як фактор формування критичного мислення". Після перегляду посилання Тема: Новітні досягнення історичної наукидайте відповідь на запитання.

  1. Як Ви вважаєте, допомагає чи заважає велика кількість історичних джерел у вивченні історії в загальноосвітніх навчальних закладах?

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:55, 25 травня 2017 (EEST)

Дискусія:



Ми продовжуємо нашу дискусію. У мене до Вас наступне дискусійне питання:

  1. Роль і місце ІКТ на уроках історії та суспільних дисциплін (обгрунтувати позитивні та негативні сторони).

--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 13:26, 25 травня 2017 (EEST)

Дискусія:



Проведення та перевірка модульного контролю