Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Шутенко Т.Г»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})
 
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показана одна проміжна версія ще одного учасника)
Рядок 1: Рядок 1:
  
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 +
'''Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін'''
 +
Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання:
 +
# Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
 +
# Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
  
 +
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET)
 +
 +
# Міжпредметний зв'язок - це зв'язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять, який зумовлений спільною дидактичною метою.
 +
 +
#  В процесі своєї роботи відмітила зростання пізнавального інтересу учнів до предметів під впливом міжпредметних зв'язків. Міжпредметні зв'язки стимулюють потяг до знань, укріплюють інтерес до предмету, розширюють зацікавленість, поглиблюють знання, сприяють становленню інтересів професійного плану. Використання міжпредметної інтеграції робить процес навчання різноманітним, цікавим, емоційно забарвленим, творчо насиченим. Забезпечується висока активність школярів у використанні знань з одного предмету на уроках з іншого і навпаки, цікаво і просто поєднуючи теоретичні знання з їх практичним застосуванням. Таким чином, міжпредметні зв'язки - це сучасний принцип навчання, який впливає на відбір і структуру навчального матеріалу цілого ряду предметів, посилюючи системність знань учнів, активізує методи навчання, орієнтує на застосування комплексних форм організації навчання, забезпечуючи єдність навчально-виховного процесу.
 +
Можна сміливо стверджувати, що використання міжпредметних зв’язків є одним з напрямків особистісної орієнтації освіти і забезпечує розвиток нового, творчого покоління громадян нашої держави.--[[Користувач:Шутенко Тамара Григорівна|Шутенко Тамара Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Шутенко Тамара Григорівна|обговорення]]) 19:55, 20 березня 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Поточна версія на 20:59, 20 березня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:

  1. Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
  2. Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків

Дякую і бажаю натхнення! --Адміністратор (обговорення) 08:50, 19 березня 2015 (EET)

  1. Міжпредметний зв'язок - це зв'язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять, який зумовлений спільною дидактичною метою.
  1. В процесі своєї роботи відмітила зростання пізнавального інтересу учнів до предметів під впливом міжпредметних зв'язків. Міжпредметні зв'язки стимулюють потяг до знань, укріплюють інтерес до предмету, розширюють зацікавленість, поглиблюють знання, сприяють становленню інтересів професійного плану. Використання міжпредметної інтеграції робить процес навчання різноманітним, цікавим, емоційно забарвленим, творчо насиченим. Забезпечується висока активність школярів у використанні знань з одного предмету на уроках з іншого і навпаки, цікаво і просто поєднуючи теоретичні знання з їх практичним застосуванням. Таким чином, міжпредметні зв'язки - це сучасний принцип навчання, який впливає на відбір і структуру навчального матеріалу цілого ряду предметів, посилюючи системність знань учнів, активізує методи навчання, орієнтує на застосування комплексних форм організації навчання, забезпечуючи єдність навчально-виховного процесу.

Можна сміливо стверджувати, що використання міжпредметних зв’язків є одним з напрямків особистісної орієнтації освіти і забезпечує розвиток нового, творчого покоління громадян нашої держави.--Шутенко Тамара Григорівна (обговорення) 19:55, 20 березня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю