Відмінності між версіями «Шляхи формування компетентностей для життя у демократичному полікультурному суспільстві на уроках історії та права»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: == Формулюємо проблему == == Вивчаємо джерела == == Обговорюємо == == Підводимо підсумки ==)
 
 
(не показано 2 проміжні версії ще одного учасника)
Рядок 1: Рядок 1:
  
 
== Формулюємо проблему ==
 
== Формулюємо проблему ==
 +
Нещодавно у Європейському суспільстві відбулась знакова подія, пов'язана з визнанням викликів і загроз для демократії у сучасному світі. Парламентська ассамблея прийняла Резолюцію 2104 (2016) від 19 квітня 2016 року «Про формування набору компетенцій у сфері демократичного громадянства»
 +
У цьому документі Асамблея рекомендує державам-членам РЄ проаналізувати свою освітню політику і переформулювати цілі такої політики з урахуванням нового набору компетенцій, необхідних для культури демократії і міжкультурного діалогу, який Рада Європи створює в даний час, а також якнайшвидше
 +
забезпечити належне впровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи.
  
 
== Вивчаємо джерела ==
 
== Вивчаємо джерела ==
 +
[http://ippobuk.cv.ua/images/Oleksyuk/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F/5/stattia-Nikolaienko.pdf Основні компетентності для формування культури демократії засобами освіти]
  
== Обговорюємо ==
+
== Обговорюємо ==щоб забезпечитивпровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи необхідно усвідомити цінність людської гідності та поваги до прав людтнт, повагу до культурного багатоманіття, усвідомлення цінності демократії і верховенство права.--[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:58, 31 жовтня 2016 (EET)
  
 
== Підводимо підсумки ==
 
== Підводимо підсумки ==

Поточна версія на 14:02, 31 жовтня 2016

Формулюємо проблему

Нещодавно у Європейському суспільстві відбулась знакова подія, пов'язана з визнанням викликів і загроз для демократії у сучасному світі. Парламентська ассамблея прийняла Резолюцію 2104 (2016) від 19 квітня 2016 року «Про формування набору компетенцій у сфері демократичного громадянства» У цьому документі Асамблея рекомендує державам-членам РЄ проаналізувати свою освітню політику і переформулювати цілі такої політики з урахуванням нового набору компетенцій, необхідних для культури демократії і міжкультурного діалогу, який Рада Європи створює в даний час, а також якнайшвидше забезпечити належне впровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи.

Вивчаємо джерела

Основні компетентності для формування культури демократії засобами освіти

== Обговорюємо ==щоб забезпечитивпровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи необхідно усвідомити цінність людської гідності та поваги до прав людтнт, повагу до культурного багатоманіття, усвідомлення цінності демократії і верховенство права.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 31 жовтня 2016 (EET)

Підводимо підсумки