Відмінності між версіями «Я - здоровий громадянин нової України»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Мета проекту.)
(Підготовчий етап проекту)
Рядок 4: Рядок 4:
  
 
== Підготовчий етап проекту==
 
== Підготовчий етап проекту==
мета проекту
+
 
 +
Із числа учнів 9 –го та 10 – го  класів  ( 16 чоловік ) була створена група однодумців. Кожна із груп отримала одне із завдань і готувала наступну інформацію:
 +
перша група ( 4 учні) – про структуру органів державної та місцевої влади, сферу їх відповідальності та повноваження;
 +
друга група ( 4 учні) - про засоби масової інформації нашого регіону;
 +
третя група ( 4 учні) – про основні правила ділового етикету;
 +
четверта група ( 4 учні) – про найболючіші проблеми нашої школи та села.
 +
Під час наступної зустрічі відбувся обмін інформацією. Це дозволило нам не лише отримати  необхідні знання, а й згуртуватися для подальшої роботи над проектом.
  
 
==Хід проекту==  
 
==Хід проекту==  

Версія за 14:12, 18 травня 2015

Мета проекту.

Вирішення важливих суспільних проблем у Басівській ЗОШ І – ІІІ ст. Роменського району Сумської області відбувається не лише шляхом ухвалення органами влади відповідних законів чи постанов, а, передусім, завдяки активній суспільній позиції учнів нашої школи. Пропонований вашій увазі проект закликає всіх нас спільно з державними органами, громадськими організаціями звернути увагу на проведення дозвілля сільської молоді, деградацію молодого покоління. І саме пропагування здорового способу життя змінило ситуацію у нашій школі, бо лише здорова та всебічно розвинена дитина зможе стати справжнім патріотом та громадянином нової України.

Підготовчий етап проекту

Із числа учнів 9 –го та 10 – го класів ( 16 чоловік ) була створена група однодумців. Кожна із груп отримала одне із завдань і готувала наступну інформацію: перша група ( 4 учні) – про структуру органів державної та місцевої влади, сферу їх відповідальності та повноваження; друга група ( 4 учні) - про засоби масової інформації нашого регіону; третя група ( 4 учні) – про основні правила ділового етикету; четверта група ( 4 учні) – про найболючіші проблеми нашої школи та села. Під час наступної зустрічі відбувся обмін інформацією. Це дозволило нам не лише отримати необхідні знання, а й згуртуватися для подальшої роботи над проектом.

Хід проекту

І етап Вивчення актуальних проблем та вибір проблеми для вирішення.

ІІ етап Дослідження обраної проблеми. Збирання інформації.


ІІІ етап Аналіз інформації. Вибір способу вирішення проблеми.


ІV етап Наші дії. Розв’язання проблеми.

V етап Підготовка до представлення проекту.


VІ етап Представлення матеріалів дослідження

Заключний етап проекту

VІІ етап Підсумок. Оцінка своїх дій.