Відмінності між версіями «Я - здоровий громадянин нової України»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Хід проекту)
(Заключний етап проекту)
 
(не показано 5 проміжних версій цього учасника)
Рядок 8: Рядок 8:
  
 
Вирішення важливих суспільних проблем у Басівській ЗОШ І – ІІІ ст. Роменського району Сумської області відбувається не лише шляхом ухвалення органами влади відповідних законів чи постанов, а, передусім, завдяки активній суспільній позиції учнів нашої школи. Пропонований вашій увазі проект закликає всіх нас спільно з державними органами, громадськими організаціями звернути увагу на проведення дозвілля сільської молоді, деградацію молодого покоління.  І саме  пропагування здорового способу життя  змінило  ситуацію у нашій школі, бо  лише  здорова  та всебічно розвинена дитина зможе стати  справжнім  патріотом  та громадянином нової  України.
 
Вирішення важливих суспільних проблем у Басівській ЗОШ І – ІІІ ст. Роменського району Сумської області відбувається не лише шляхом ухвалення органами влади відповідних законів чи постанов, а, передусім, завдяки активній суспільній позиції учнів нашої школи. Пропонований вашій увазі проект закликає всіх нас спільно з державними органами, громадськими організаціями звернути увагу на проведення дозвілля сільської молоді, деградацію молодого покоління.  І саме  пропагування здорового способу життя  змінило  ситуацію у нашій школі, бо  лише  здорова  та всебічно розвинена дитина зможе стати  справжнім  патріотом  та громадянином нової  України.
 +
 +
 +
[[Файл:Копия_DSCF1073.jpg|300px|thumb|right|]]
  
 
== Підготовчий етап проекту==
 
== Підготовчий етап проекту==
Рядок 55: Рядок 58:
 
Ми включили кращі матеріали, зібрані в ході дослідження проблеми кожною дослідницькою групою. Одна група матеріалів склала  папку документів, а інша  - комп’ютерна презентація у програмі Power Point.
 
Ми включили кращі матеріали, зібрані в ході дослідження проблеми кожною дослідницькою групою. Одна група матеріалів склала  папку документів, а інша  - комп’ютерна презентація у програмі Power Point.
  
[[Файл:5w6qPVzrbMY_(1).jpg|200px|thumb|left|]]
+
 
 +
[[Файл:5w6qPVzrbMY_(1).jpg|300px|thumb|left|]]
 +
 
 +
 
  
 
VІ етап
 
VІ етап
Рядок 64: Рядок 70:
 
3. Представити обрані шляхи розв’язання проблеми.
 
3. Представити обрані шляхи розв’язання проблеми.
 
4. Розповісти про практичну діяльність в ході реалізації проекту.
 
4. Розповісти про практичну діяльність в ході реалізації проекту.
 +
 +
 +
 +
 +
 +
  
 
==Заключний етап проекту==
 
==Заключний етап проекту==
Рядок 69: Рядок 81:
 
VІІ етап  
 
VІІ етап  
 
Підсумок. Оцінка своїх дій.
 
Підсумок. Оцінка своїх дій.
 
  
 
[[Файл:Копия_DSCN1756.JPG|300px|thumb|right|]]
 
[[Файл:Копия_DSCN1756.JPG|300px|thumb|right|]]

Поточна версія на 23:01, 21 травня 2015

Мета проекту.

Даний проект став учасником Всеукраїнської акції "Громадянин-2015".

Ознайомитись з ним можна за посиланнями: https://vk.com/juliaid161873374

http://www.novadoba.org.ua/ukr/all-submissions?page=2

Вирішення важливих суспільних проблем у Басівській ЗОШ І – ІІІ ст. Роменського району Сумської області відбувається не лише шляхом ухвалення органами влади відповідних законів чи постанов, а, передусім, завдяки активній суспільній позиції учнів нашої школи. Пропонований вашій увазі проект закликає всіх нас спільно з державними органами, громадськими організаціями звернути увагу на проведення дозвілля сільської молоді, деградацію молодого покоління. І саме пропагування здорового способу життя змінило ситуацію у нашій школі, бо лише здорова та всебічно розвинена дитина зможе стати справжнім патріотом та громадянином нової України.


Копия DSCF1073.jpg

Підготовчий етап проекту

Із числа учнів 9 –го та 10 – го класів ( 16 чоловік ) була створена група однодумців. Кожна із груп отримала одне із завдань і готувала наступну інформацію: перша група ( 4 учні) – про структуру органів державної та місцевої влади, сферу їх відповідальності та повноваження; друга група ( 4 учні) - про засоби масової інформації нашого регіону; третя група ( 4 учні) – про основні правила ділового етикету; четверта група ( 4 учні) – про найболючіші проблеми нашої школи та села. Під час наступної зустрічі відбувся обмін інформацією. Це дозволило нам не лише отримати необхідні знання, а й згуртуватися для подальшої роботи над проектом.

Хід проекту

І етап Вивчення актуальних проблем та вибір проблеми для вирішення. Відбулося обговорення та аналіз важливих проблем нашої школи та громади серед учасників груп. Додатково ці проблеми учні обговорили зі своїми однолітками, батьками, родичами, друзями , мешканцями села. Прочитані відповідні публікації у місцевій газеті “Вісті Роменщини”. На базі навчального закладу проведений районний семінар керівників шкільних громадських наркопостів. На якому були присутні батьки, класні керівники, психолог, лікар – нарколог, начальник СКМСД Роменського МВ УМВС, директор Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Було зібрано достатньо інформації та шляхом анкетування серед учнів та учасників семінару із переліку вибрано наступну проблему, яка зустрічалася найчастіше. 1. Відсутність змістовного дозвілля в позаурочний час, сучасного спортивного майданчика та інвентаря, не облаштованість спортивного залу школи не сприяють здоровому розвитку школярів та молоді територіальної громади. Сільський центр дозвілля сьогодні спортивний майданчик та зал школи.

290px-Sumskaja oblast.PNG

ІІ етап Дослідження обраної проблеми. Збирання інформації. Ми визначилися щодо проблеми дослідження. Наступним нашим кроком стало збирання та аналіз інформації про неї. Були створені дослідницькі групи для роботи із джерелами інформації. Призначено керівників груп. Перша група ( 4 учні) - Юні біологи. Займалися збором інформації про вплив шкідливих звичок на організм підлітка та переваги здорового способу життя. Джерела інформації ( шкільна бібліотека, учителі хімії та біології, фізичної культури, сайти мережі Інтернет). Друга група ( 4 учні) – Фотоаматори. Збір фотоматеріалів про спорт та видатних спортсменів нашої громади та учнів школи. Створення власних фото. Джерела інформації ( редакції місцевих газет, сайти мережі Інтернет). Третя група ( 4 учні) – Літератори. Пропагування здорового способу життя через власні літературні твори. Джерела інформації ( вчителі української мови та літератури) У співпраці Фотоаматорів та Літераторів розпочалась підготовка до створення “Абетки здоров’я учнів Басівської ЗОШ І – ІІІ ст.” Четверта група ( 4 учні) - Менеджери. Збір інформації про органи місцевої влади та підготовка до проведення ділової зустрічі з сільським головою. Пошук інформації про відомих випускників школи, які б змогли допомогти фінансово. Джерела інформації(адміністрація школи, сайти мережі Інтернет).


ІІІ етап Аналіз інформації. Вибір способу вирішення проблеми.

На даному етапі кожна група презентувала зібрані матеріали. А разом ми склали орієнтовний план дій , щодо вирішення обраної проблеми.


ІV етап Наші дії. Розв’язання проблеми. На даному етапі ми намагалися реалізувати план дій вирішення проблеми. На цьому шляху нас чекав як успіх так і розчарування.


V етап Підготовка до представлення проекту. Підготовка до презентації матеріалів дослідження перед учнівським колективом школи та громадськістю свого села Басівка на загальношкільних батьківських зборах. Ми включили кращі матеріали, зібрані в ході дослідження проблеми кожною дослідницькою групою. Одна група матеріалів склала папку документів, а інша - комп’ютерна презентація у програмі Power Point.


5w6qPVzrbMY (1).jpg


VІ етап Представлення матеріалів дослідження Представлення матеріалів з допомогою мультимедійного проектору у програмі Power Point у вигляді презентації, де виступили усі учасники з кожної групи. На даному етапі ми поставили такі завдання: 1. Проінформувати широку аудиторію про важливість обраної проблеми. 2. Ознайомити присутніх із результатами збору та аналізу інформації. 3. Представити обрані шляхи розв’язання проблеми. 4. Розповісти про практичну діяльність в ході реалізації проекту.




Заключний етап проекту

VІІ етап Підсумок. Оцінка своїх дій.

Копия DSCN1756.JPG

Автор статті (посилання на сторінку користувача)

Герасименко Наталія Віталіївна