Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кашина Н.І.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
+ | 1.а)Лише завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на данний період і намітити шляхи її вдосконалення. | ||
+ | б)Лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему. | ||
+ | в)Завдяки філософії стає зрозумілим місце і роль освіти в наш час в усіх сферах і снування людства. | ||
+ | г)Філософія доводить,що освіта є дійовим засобом вирішення глобальних проблем сучасності. | ||
+ | д)Філософський аналіз освіти свідчить,що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне. | ||
+ | е)Філософія є загальною методологічною основою в системі досліджень освіти.охоплює увесь освітній простір. | ||
+ | |||
+ | 2. а)Остаточне з'ясування суті та змісту поняття "філософія освіти". | ||
+ | б)Аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти. | ||
+ | в)Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. | ||
+ | г)Осягнення творчого феномену освіти. | ||
+ | д)Філософія освіти орієнтує на оволодіння різними способами діяльності.що відкриває можливості для реалізації внутрішніх ресурсів особистості.--[[Користувач:Кашина Наталія Іванівна|Кашина Наталія Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Кашина Наталія Іванівна|обговорення]]) 12:13, 19 червня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
# | # | ||
# | # |
Версія за 12:17, 19 червня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Наталія Іванівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:04, 12 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: 1.а)Лише завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на данний період і намітити шляхи її вдосконалення. б)Лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему. в)Завдяки філософії стає зрозумілим місце і роль освіти в наш час в усіх сферах і снування людства. г)Філософія доводить,що освіта є дійовим засобом вирішення глобальних проблем сучасності. д)Філософський аналіз освіти свідчить,що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне. е)Філософія є загальною методологічною основою в системі досліджень освіти.охоплює увесь освітній простір.
2. а)Остаточне з'ясування суті та змісту поняття "філософія освіти". б)Аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти. в)Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. г)Осягнення творчого феномену освіти. д)Філософія освіти орієнтує на оволодіння різними способами діяльності.що відкриває можливості для реалізації внутрішніх ресурсів особистості.--Кашина Наталія Іванівна (обговорення) 12:13, 19 червня 2015 (EEST)
Доброго дня, Наталія Іванівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:52, 16 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: