Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Лавриненко В.Я.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 35: Рядок 35:
 
   
 
   
 
19 червня 1999 р.«Болонська декларація». Болонья (Італія).Узгоджено єдину систему освіти з єдиними критеріями та стандартами до 2010 року (39 держав)
 
19 червня 1999 р.«Болонська декларація». Болонья (Італія).Узгоджено єдину систему освіти з єдиними критеріями та стандартами до 2010 року (39 держав)
 +
 
19 травня 2001 р. Празьке комюніке. Прага. Підтверджено позиції щодо цілей, визначених Болонською декларацією, висловлено зауваження щодо подальшої реалізації процесу
 
19 травня 2001 р. Празьке комюніке. Прага. Підтверджено позиції щодо цілей, визначених Болонською декларацією, висловлено зауваження щодо подальшої реалізації процесу
 +
 
18-19 вересня 2003 р. Берлінське комюніке Берлін Поширення загальноєвропейських вимог і стандартів уже й на докторські ступені
 
18-19 вересня 2003 р. Берлінське комюніке Берлін Поширення загальноєвропейських вимог і стандартів уже й на докторські ступені
 
Була запропонована формула триступеневої освіти (3-5-8), згідно з якою:
 
Була запропонована формула триступеневої освіти (3-5-8), згідно з якою:
Рядок 41: Рядок 43:
 
не менше 5 років – для отримання рівня «магістр»,
 
не менше 5 років – для отримання рівня «магістр»,
 
не менше 8 років для отримання вченого ступеня «доктор філософії».
 
не менше 8 років для отримання вченого ступеня «доктор філософії».
 +
 
2003 р Приєднання Росії. Учасниками процесу стало 40 держав
 
2003 р Приєднання Росії. Учасниками процесу стало 40 держав
 +
 
19-20 травня2003р. Саміт учасників Болонського процесу м. Берген (Норвегія) Запропоновано:
 
19-20 травня2003р. Саміт учасників Болонського процесу м. Берген (Норвегія) Запропоновано:
 
прийняти зручні та зрозумілі градації дипломів, ступенів і кваліфікацій; увести в своїй основі двоступеневу структуру вищої освіти; використати єдину систему кредитних одиниць (систему ECTS – European Community Course Credit Transfer System) і додатків до дипломів; напрацьовувати, підтримувати і розвивати європейські стандарти якості зі застосуванням порівняних критеріїв, механізмів і методів їх оцінки; усунути існуючі перепони для розширення мобільності студентів, викладачів, дослідників і управлінців вищої школи
 
прийняти зручні та зрозумілі градації дипломів, ступенів і кваліфікацій; увести в своїй основі двоступеневу структуру вищої освіти; використати єдину систему кредитних одиниць (систему ECTS – European Community Course Credit Transfer System) і додатків до дипломів; напрацьовувати, підтримувати і розвивати європейські стандарти якості зі застосуванням порівняних критеріїв, механізмів і методів їх оцінки; усунути існуючі перепони для розширення мобільності студентів, викладачів, дослідників і управлінців вищої школи
 +
 
17-18 травня 2007 р. Саміт учасників Болонського процесу. Лондон. На саміті зазначався значний загальний прогрес у вирішенні складних питань освіти.
 
17-18 травня 2007 р. Саміт учасників Болонського процесу. Лондон. На саміті зазначався значний загальний прогрес у вирішенні складних питань освіти.
 +
 
28-29 квітня 2009 р. Конференція. Левен (Бельгія).
 
28-29 квітня 2009 р. Конференція. Левен (Бельгія).
 
Озвучено основні питання конференції на наступне десятиріччя (суспільний контроль освіти; безперервне навчання; працевлаштування випускників; міжнародна відкритість; мобільність студентів і освіти в цілому, наукових досліджень і інновацій, інформації та методів прозорості в освіті) і розкриті нові напрямки співпраці учасників Болонського процесу.
 
Озвучено основні питання конференції на наступне десятиріччя (суспільний контроль освіти; безперервне навчання; працевлаштування випускників; міжнародна відкритість; мобільність студентів і освіти в цілому, наукових досліджень і інновацій, інформації та методів прозорості в освіті) і розкриті нові напрямки співпраці учасників Болонського процесу.
 +
 
26-28 квітня 2012 р. Міністерська Бухарестська конференція та Третій Болонський Форум. Бухарест.(Румунія)
 
26-28 квітня 2012 р. Міністерська Бухарестська конференція та Третій Болонський Форум. Бухарест.(Румунія)
 
Обговорили майбутнє Європейського простору вищої освіти. Підписано Бухарестське комюніке «Використання нашого потенціалу з найбільшою користю: консолідація Європейського простору вищої освіти». Міністр освіти і науки Армен Ашотян офіційно прийняв керівництво на 2012-2015 рр.
 
Обговорили майбутнє Європейського простору вищої освіти. Підписано Бухарестське комюніке «Використання нашого потенціалу з найбільшою користю: консолідація Європейського простору вищої освіти». Міністр освіти і науки Армен Ашотян офіційно прийняв керівництво на 2012-2015 рр.
 +
 
2015 р. Міністерський саміт країн-учасниць Болонського процесу.--[[Користувач:Лавриненко Валентина Яківна|Лавриненко Валентина Яківна]] ([[Обговорення користувача:Лавриненко Валентина Яківна|обговорення]]) 21:25, 20 червня 2015 (EEST)
 
2015 р. Міністерський саміт країн-учасниць Болонського процесу.--[[Користувач:Лавриненко Валентина Яківна|Лавриненко Валентина Яківна]] ([[Обговорення користувача:Лавриненко Валентина Яківна|обговорення]]) 21:25, 20 червня 2015 (EEST)
  

Версія за 21:33, 20 червня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Дайте відповідь на запитання: 1. Встановіть зв’язок між модернізацією системи освіти і розвитком сучасного суспільства. 2. Ознайомтеся з рейтингами українських університетів (можна скористатися джерелом: http://dou.ua/lenta/articles/ukrainian-universities-2014/) і встановіть, які показники визначають якість освітніх послуг, опрацювавши матеріал у розділі Інтерактивні практичні заняття на моїй сторінці обговорення. Для роботи з матеріалом перейдіть за посиланням :Соціально-гуманітарний кредитний модуль Логвиненко Ю.В.

--Логвиненко Юлія Володимирівна (обговорення) 11:42, 12 червня 2015 (EEST)

Доброго дня, Юліє Володимирівно! 1. Вважаю, що розвиток суспільства на кожному новому етапі ставить певні нові вимоги до випускника ЗНЗ. Основа модернізації - науково-технічний прогрес, що неможливий без змін в освіті. Тому між модернізацією системи освіти, на мою думку, і розвитком сучасного суспільства існує прямопропорційний зв'язок.

2. Якість освітніх послуг визначають такі показники:

- якість викладацького складу; - стан матеріально-технічної бази навчального закладу; - мотивація викладацького складу; - якість навчальних програм; - якість студентів; - якість інфраструктури; - якість знань; - інноваційна активність керівництва; - впровадження процесних інновацій; - престижність диплома; - конкурентоспроможність випускників на ринку праці; - досягнення випускників.--Лавриненко Валентина Яківна (обговорення) 20:41, 20 червня 2015 (EEST) ______________________________________


Доброго дня. Дайте відповідь на запитання: 1. Розкрийте, що включає в себе поняття «двоступенева система вищої освіти»? 2. Складіть хронологічну таблицю із найважливіших (на вашу думку) подій Болонського процесу (до 10 подій). Відповідь аргументуйте, опрацювавши матеріал у розділі Інтерактивні практичні заняття на моїй сторінці обговорення. Для роботи з матеріалом перейдіть за посиланням :Соціально-гуманітарний кредитний модуль Логвиненко Ю.В. --Логвиненко Юлія Володимирівна (обговорення) 11:20, 16 червня 2015 (EEST)

Доброго дня, Юліє Володимирівно!

1. Двоступенева система освіти: бакалавр з 4-річним терміном підготовки і магістр з 2-річним терміном на базі бакалаврату (замість існуючих 4-х ступенів: молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст і магістр).

2. Хронологічна таблиця подій Болонського процесу:

19 червня 1999 р.«Болонська декларація». Болонья (Італія).Узгоджено єдину систему освіти з єдиними критеріями та стандартами до 2010 року (39 держав)

19 травня 2001 р. Празьке комюніке. Прага. Підтверджено позиції щодо цілей, визначених Болонською декларацією, висловлено зауваження щодо подальшої реалізації процесу

18-19 вересня 2003 р. Берлінське комюніке Берлін Поширення загальноєвропейських вимог і стандартів уже й на докторські ступені Була запропонована формула триступеневої освіти (3-5-8), згідно з якою: не менше трьох років відводиться для отримання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», не менше 5 років – для отримання рівня «магістр», не менше 8 років для отримання вченого ступеня «доктор філософії».

2003 р Приєднання Росії. Учасниками процесу стало 40 держав

19-20 травня2003р. Саміт учасників Болонського процесу м. Берген (Норвегія) Запропоновано: прийняти зручні та зрозумілі градації дипломів, ступенів і кваліфікацій; увести в своїй основі двоступеневу структуру вищої освіти; використати єдину систему кредитних одиниць (систему ECTS – European Community Course Credit Transfer System) і додатків до дипломів; напрацьовувати, підтримувати і розвивати європейські стандарти якості зі застосуванням порівняних критеріїв, механізмів і методів їх оцінки; усунути існуючі перепони для розширення мобільності студентів, викладачів, дослідників і управлінців вищої школи

17-18 травня 2007 р. Саміт учасників Болонського процесу. Лондон. На саміті зазначався значний загальний прогрес у вирішенні складних питань освіти.

28-29 квітня 2009 р. Конференція. Левен (Бельгія). Озвучено основні питання конференції на наступне десятиріччя (суспільний контроль освіти; безперервне навчання; працевлаштування випускників; міжнародна відкритість; мобільність студентів і освіти в цілому, наукових досліджень і інновацій, інформації та методів прозорості в освіті) і розкриті нові напрямки співпраці учасників Болонського процесу.

26-28 квітня 2012 р. Міністерська Бухарестська конференція та Третій Болонський Форум. Бухарест.(Румунія) Обговорили майбутнє Європейського простору вищої освіти. Підписано Бухарестське комюніке «Використання нашого потенціалу з найбільшою користю: консолідація Європейського простору вищої освіти». Міністр освіти і науки Армен Ашотян офіційно прийняв керівництво на 2012-2015 рр.

2015 р. Міністерський саміт країн-учасниць Болонського процесу.--Лавриненко Валентина Яківна (обговорення) 21:25, 20 червня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю