Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Бузовська О.І.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
--[[Користувач:Логвиненко Юлія Володимирівна|Логвиненко Юлія Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Логвиненко Юлія Володимирівна|обговорення]]) 11:22, 12 червня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Логвиненко Юлія Володимирівна|Логвиненко Юлія Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Логвиненко Юлія Володимирівна|обговорення]]) 11:22, 12 червня 2015 (EEST) | ||
_________________________ | _________________________ | ||
+ | |||
+ | Доброго дня, Юліє Володимирівно! | ||
+ | |||
+ | 1. Модернізація освіти це досить важливий крок на шляху до соціального, економічного та політичного розвитку в Україні. Досить важливо оновлювати систему освіти відповідно до вимог сьогодення. Освіта є одним з найважливіших чинників національного розвитку і запорука національної безпеки. Сьогодення вимагає від особистості бути активним, освіченим, конкурентномпроможнім. Загальноосвітньою тенденцією є перехід людства від індустріальних до науково-інформаційних технологій, що базується не на матеріальній, а на інтелектуальній власності, і визначається рівнем людського розвитку. Я вважаю, що між модернізацією освіти та розвитком сучасного суспільства існує взаємозв'язок. | ||
+ | |||
+ | 2. Якість освітніх послуг визначають такі показники: стан матеріально-технічної бази навчального закладу, якісний викладацький склад, якісні навчальні програми, якість студентів, якість знань, престижність диплома, конкурентноспроможність випускників на ринку праці.--[[Користувач:Бузовська Оксана Іванівна|Бузовська Оксана Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Бузовська Оксана Іванівна|обговорення]]) 15:25, 10 липня 2015 (EEST) | ||
Доброго дня. Дайте відповідь на запитання: 1. Розкрийте, що включає в себе поняття «двоступенева система вищої освіти»? 2. Складіть хронологічну таблицю із найважливіших (на вашу думку) подій Болонського процесу (до 10 подій). Відповідь аргументуйте, | Доброго дня. Дайте відповідь на запитання: 1. Розкрийте, що включає в себе поняття «двоступенева система вищої освіти»? 2. Складіть хронологічну таблицю із найважливіших (на вашу думку) подій Болонського процесу (до 10 подій). Відповідь аргументуйте, |
Версія за 15:29, 10 липня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Дайте відповідь на запитання: 1. Встановіть зв’язок між модернізацією системи освіти і розвитком сучасного суспільства. 2. Ознайомтеся з рейтингами українських університетів (можна скористатися джерелом: http://dou.ua/lenta/articles/ukrainian-universities-2014/) і встановіть, які показники визначають якість освітніх послуг, опрацювавши матеріал у розділі Інтерактивні практичні заняття на моїй сторінці обговорення. Для роботи з матеріалом перейдіть за посиланням :Соціально-гуманітарний кредитний модуль Логвиненко Ю.В.
--Логвиненко Юлія Володимирівна (обговорення) 11:22, 12 червня 2015 (EEST) _________________________
Доброго дня, Юліє Володимирівно!
1. Модернізація освіти це досить важливий крок на шляху до соціального, економічного та політичного розвитку в Україні. Досить важливо оновлювати систему освіти відповідно до вимог сьогодення. Освіта є одним з найважливіших чинників національного розвитку і запорука національної безпеки. Сьогодення вимагає від особистості бути активним, освіченим, конкурентномпроможнім. Загальноосвітньою тенденцією є перехід людства від індустріальних до науково-інформаційних технологій, що базується не на матеріальній, а на інтелектуальній власності, і визначається рівнем людського розвитку. Я вважаю, що між модернізацією освіти та розвитком сучасного суспільства існує взаємозв'язок.
2. Якість освітніх послуг визначають такі показники: стан матеріально-технічної бази навчального закладу, якісний викладацький склад, якісні навчальні програми, якість студентів, якість знань, престижність диплома, конкурентноспроможність випускників на ринку праці.--Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 15:25, 10 липня 2015 (EEST)
Доброго дня. Дайте відповідь на запитання: 1. Розкрийте, що включає в себе поняття «двоступенева система вищої освіти»? 2. Складіть хронологічну таблицю із найважливіших (на вашу думку) подій Болонського процесу (до 10 подій). Відповідь аргументуйте,
опрацювавши матеріал у розділі Інтерактивні практичні заняття на моїй сторінці обговорення. Для роботи з матеріалом перейдіть за посиланням :Соціально-гуманітарний кредитний модуль Логвиненко Ю.В. --Логвиненко Юлія Володимирівна (обговорення) 11:24, 16 червня 2015 (EEST)