Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Герасимовська Ніна Володимирівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Педагогічна інноватика)
 
(не показані 6 проміжних версій 2 учасників)
Рядок 8: Рядок 8:
  
 
===[[Психологія Герасимовська Н.В.|Психологія]]===
 
===[[Психологія Герасимовська Н.В.|Психологія]]===
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
'''''Доброго дня, шановні колеги! '''''
 
 
 
Продовжуємо роботу. Індивідуальне заняття присвячене темі: «Психологічні аспекти гендерної освіти». За одним з напрямків (можете обрати із запропонованих нижче), опишіть гендерні відмінності учнів, що спостерігаються у навчально-виховному процесі та які педагогу потрібно враховувати у своїй професійній діяльності. Визначте умови, які потрібно при цьому створити для хлопчиків та дівчаток. Результати роздумів занесіть до наведеного нижче алгоритму (дуже коротко). Ознайомтесь із матеріалами розташованими на моїй сторінці обговорення, можете користуватись розглянутими на лекції дидактичними матеріалами та рекомендованою літературою.
 
 
'''Напрямки (сфери) прояву гендерних особливостей:''' фізіологічні процеси, фізичний розвиток, розвиток особистості, активність поведінки, діяльність, адаптація до школи, мовлення, мислення, сприйняття, увага, уява, емоції, вихованість, ставлення до оцінки, відношення до правил.
 
 
'''Гендерні особливості учнів'''
 
 
Сфера:
 
 
Хлопчики
 
 
Опис:
 
 
Умови:
 
 
Дівчатка
 
 
Опис:
 
 
Умови:
 
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:21, 4 червня 2015 (EEST)
 
 
==== Консультації ====
 
 
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
 
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
  
 
===[[Педагогічна інноватика Герасимовська Н.В.|Педагогічна інноватика]]===
 
===[[Педагогічна інноватика Герасимовська Н.В.|Педагогічна інноватика]]===
Добрий день! Починаємо наше  інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
 
*У чому суть технологічності в освіті?
 
*Що таке технологічний підхід у навчанні?
 
* Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:38, 27 квітня 2015 (EEST)
 
 
 
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
 
 
*Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
 
*Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:40, 6 травня 2015 (EEST)
 
 
Добрий день! Сьогодні у нас інтерактивне заняття. Давайте плідно попрацюємо!  Дайте відповідь на питання:
 
*Чи можна, на Вашу думку, ототожнювати  усе нове з прогресивним і сучасним?
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:29, 19 травня 2015 (EEST)
 

Поточна версія на 11:10, 29 вересня 2015

Соціально-гуманітарний кредитний модуль

Професійно-орієнтований кредитний модуль

Теорія та методика фахової дисципліни

ІКТ у викладанні предметів

Психологія

Педагогічна інноватика