|
|
(не показано 3 проміжні версії ще одного учасника) |
Рядок 5: |
Рядок 5: |
| | | |
| ===[[ІКТ у викладанні предметів Рудик О.В.|ІКТ у викладанні предметів]]=== | | ===[[ІКТ у викладанні предметів Рудик О.В.|ІКТ у викладанні предметів]]=== |
| + | |
| | | |
| ===[[Психологія Рудик О.В.|Психологія]]=== | | ===[[Психологія Рудик О.В.|Психологія]]=== |
− | '''''Доброго дня, шановні колеги!'''''
| |
− |
| |
− | Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!
| |
− |
| |
− | Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).
| |
− |
| |
− | Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
| |
− | ----
| |
− |
| |
− | Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.
| |
− |
| |
− | ''1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [14, с. 18-19].''
| |
− |
| |
− | ''2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [14, с. 19].''
| |
− |
| |
− | ''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?''
| |
− |
| |
− | '''''Дякую за відповіді!'''''
| |
− |
| |
− | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:36, 27 лютого 2017 (EET)
| |
| | | |
| ===[[Педагогічна інноватика Рудик О.В.|Педагогічна інноватика]]=== | | ===[[Педагогічна інноватика Рудик О.В.|Педагогічна інноватика]]=== |