Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Бондаренко О.М.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 25: | Рядок 25: | ||
#  | #  | ||
#  | #  | ||
| − | + | ----  | |
| − | + | ----  | |
==== Індивідуальні заняття ====  | ==== Індивідуальні заняття ====  | ||
Версія за 12:09, 4 травня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю Вас, шановні колеги. Сьогодні у нас перше заняття, на якому ми працюємо за темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу Вас пройти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін в ЗНЗ?
 - Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.
 
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:00, 28 квітня 2017 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема 2. Специфіка методики викладання історії.
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
- Зміст навчання історії в школі це...
 - Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.
 
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:30, 4 травня 2017 (EEST)
Ваші відповіді: