Відмінності між версіями «Психологія Харченко Г.П.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
(не показані 7 проміжних версій 2 учасників) | |||
Рядок 19: | Рядок 19: | ||
''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:36, 27 лютого 2017 (EET) | ''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:36, 27 лютого 2017 (EET) | ||
− | |||
− | |||
#'''Онтогенез''' - процес індивідуального розвитку протягом життєвого шляху людини . Виділяють такі основні періоди розвитку людини: пренатальний (ембріогенез), перинатальний, новорожденность, дитинство, ранній вік, дошкільний вік, молодший шкільний вік, підлітковий вік, юність, молодість, середній вік (зрілість), літній вік, старість. У вузькому значенні онтогенез розуміється як період інтенсивного психічного розвитку дитини.Кожен цей етап має характеристику на особливості, кризи, результати тощо.. В цілому це і є визначення та ставлення людини. | #'''Онтогенез''' - процес індивідуального розвитку протягом життєвого шляху людини . Виділяють такі основні періоди розвитку людини: пренатальний (ембріогенез), перинатальний, новорожденность, дитинство, ранній вік, дошкільний вік, молодший шкільний вік, підлітковий вік, юність, молодість, середній вік (зрілість), літній вік, старість. У вузькому значенні онтогенез розуміється як період інтенсивного психічного розвитку дитини.Кожен цей етап має характеристику на особливості, кризи, результати тощо.. В цілому це і є визначення та ставлення людини. | ||
Рядок 53: | Рядок 51: | ||
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:43, 17 березня 2017 (EET) | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:43, 17 березня 2017 (EET) | ||
− | |||
6. З 10 до 20 років підлітковий період для якого характерно ідентфікація особистості. у цей період підліток, виконуючи різні соціальні ролі (учня, сина, брата, товариша) розвиває почуття особистої визначеності, характерної тільки для нього. При несприятливих умовах, підліток губиться у ситуаціях рольової поведінки. не знаходить свого місця у соціальному оточенні. тоді формується аномальна лінія розвитку яка називається "змішування ролей". В різноманітних суспільствах тривалість та інтенсивність протікання цього періоду різноманітна, але якщо до його кінця індивідові не вдасться сформувати свою ідентичність, він глибоко постраждає від “рольової розмитості”. | 6. З 10 до 20 років підлітковий період для якого характерно ідентфікація особистості. у цей період підліток, виконуючи різні соціальні ролі (учня, сина, брата, товариша) розвиває почуття особистої визначеності, характерної тільки для нього. При несприятливих умовах, підліток губиться у ситуаціях рольової поведінки. не знаходить свого місця у соціальному оточенні. тоді формується аномальна лінія розвитку яка називається "змішування ролей". В різноманітних суспільствах тривалість та інтенсивність протікання цього періоду різноманітна, але якщо до його кінця індивідові не вдасться сформувати свою ідентичність, він глибоко постраждає від “рольової розмитості”. | ||
Рядок 68: | Рядок 65: | ||
''9. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального та найближчого розвитку учнів при організації навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освіти (коротко обґрунтуйте свою відповідь) [14, с. 29]?'' | ''9. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального та найближчого розвитку учнів при організації навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освіти (коротко обґрунтуйте свою відповідь) [14, с. 29]?'' | ||
− | + | '''''Дякую за співпрацю! До зустрічі на наступних заняттях у вікі-просторі.'''''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:44, 21 березня 2017 (EEST) | |
− | + | ||
− | '''''Дякую за співпрацю! | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
8. Працюючи на уроках учитель засобом свого предмету може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня. Це переважно метод спостереження. | 8. Працюючи на уроках учитель засобом свого предмету може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня. Це переважно метод спостереження. | ||
Рядок 79: | Рядок 71: | ||
9. Вважаю, що так. | 9. Вважаю, що так. | ||
--[[Користувач:Харченко Галина Петрівна|Харченко Галина Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Харченко Галина Петрівна|обговорення]]) 14:05, 18 червня 2017 (EEST) | --[[Користувач:Харченко Галина Петрівна|Харченко Галина Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Харченко Галина Петрівна|обговорення]]) 14:05, 18 червня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | '''''Дякую за правильні та частково правильні відповіді! ''''' --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 18:35, 19 червня 2017 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Рядок 86: | Рядок 80: | ||
'''Напрямки (сфери) прояву гендерних особливостей:''' фізіологічні процеси, фізичний розвиток, розвиток особистості, активність поведінки, діяльність, адаптація до школи, мовлення, мислення, сприйняття, увага, уява, емоції, вихованість, ставлення до оцінки, відношення до правил. | '''Напрямки (сфери) прояву гендерних особливостей:''' фізіологічні процеси, фізичний розвиток, розвиток особистості, активність поведінки, діяльність, адаптація до школи, мовлення, мислення, сприйняття, увага, уява, емоції, вихованість, ставлення до оцінки, відношення до правил. | ||
+ | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:45, 5 квітня 2017 (EEST) | ||
'''Гендерні особливості учнів''' | '''Гендерні особливості учнів''' | ||
− | Сфера: | + | Сфера: Активність поведінки |
− | Хлопчики | + | ''Хлопчики'' |
− | Опис: | + | Опис: Схильні до пошукової активності,люблять самостійність,противляться зовнішньому контролю,інколи навіть допускають агресію у своїх діях.. |
− | Умови: | + | Умови:Залучати хлопчиків більше до пошукової роботи, по можливості археологічні дослідження; в роботі більш давати самостійності,але не полишаючи свого контролю |
− | Дівчатка | + | ''Дівчатка'' |
− | Опис: | + | Опис:Активність дівчаток більш спрямована на закріплення вже вивченого матеріалу,передачу своїх знань й умінь іншим, |
− | Умови: | + | Умови:Результати пошукової роботи,яку виконали хлопчики,дівчатка систематизують,обробляють,роблять естетичне оформлення. |
+ | --[[Користувач:Харченко Галина Петрівна|Харченко Галина Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Харченко Галина Петрівна|обговорення]]) 14:06, 18 червня 2017 (EEST) | ||
− | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) | + | '''''Дякую за вірну лаконічну відповідь та цікаві міркування! ''''' --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 18:37, 19 червня 2017 (EEST) |
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
Рядок 123: | Рядок 119: | ||
Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів. | Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів. | ||
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:35, 7 квітня 2017 (EEST) | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:35, 7 квітня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Характеристика обдарованих учнів: | ||
+ | *Висока активність і зайнятість справами | ||
+ | *Прагнуть більше за інших працювати на уроці, | ||
+ | * Досягають ті цілі, які самі ставлять перед собою. | ||
+ | * У більшості випадків дуже допитливі. Їм необхідно дослідити оточуючий світ. *Навчання дає їм задоволення. | ||
+ | * Вміють і у більшості своїй люблять працювати самостійно, зокрема з літературою. При цьому їх вирізняє здатність класифікувати та категорізувати інформацію і досвід. * Вміють критично розглядати оточуючу їх дійсність і прагнуть проникнути в сутність речей та явищ. Постійно ставлять запитання- чому? | ||
+ | * Зазвичай мають гарну, і навіть чудову довгострокову пам'ять. | ||
+ | * Мають історичне мислення. | ||
+ | --[[Користувач:Харченко Галина Петрівна|Харченко Галина Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Харченко Галина Петрівна|обговорення]]) 14:09, 18 червня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | '''''Дякую, пропозиції до алгоритму приймаються, їх навіть більше ніж дві!''''' --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 18:38, 19 червня 2017 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
Рядок 130: | Рядок 138: | ||
Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного метода, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Текст до завдання та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними). --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:39, 12 квітня 2017 (EEST) | Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного метода, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Текст до завдання та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними). --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:39, 12 квітня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | '''Метод "Мікрофон"''' надає можливість кожному і кожній сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію. | ||
+ | Правила проведення такі: | ||
+ | *говорити має тільки той чи та, у кого "символічний" мікрофон," | ||
+ | * відповіді не коментуються і не оцінюються; | ||
+ | *коли хтось висловлюється, інші не можуть говорити або викрикувати з місця. | ||
+ | Правила роботи в малих групах. | ||
+ | Робота в малих групах дозволяє набути навичок, які необхідні людині для спілкування та співпраці (співробітництва). | ||
+ | Після того як учитель об'єднав у малі групи і отримали завдання, група за короткий час (3— 5 хв.) повинна виконати це завдання та оголосити результати роботи своєї групи. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Харченко Галина Петрівна|Харченко Галина Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Харченко Галина Петрівна|обговорення]]) 14:14, 18 червня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | '''''Дякую за правильну відповідь та цікаві міркування! ''''' --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 18:39, 19 червня 2017 (EEST) |
Поточна версія на 18:43, 19 червня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!
Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).
Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.
1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [14, с. 18-19].
2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [14, с. 19].
3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:36, 27 лютого 2017 (EET)
- Онтогенез - процес індивідуального розвитку протягом життєвого шляху людини . Виділяють такі основні періоди розвитку людини: пренатальний (ембріогенез), перинатальний, новорожденность, дитинство, ранній вік, дошкільний вік, молодший шкільний вік, підлітковий вік, юність, молодість, середній вік (зрілість), літній вік, старість. У вузькому значенні онтогенез розуміється як період інтенсивного психічного розвитку дитини.Кожен цей етап має характеристику на особливості, кризи, результати тощо.. В цілому це і є визначення та ставлення людини.
- Особистість - відображення природи людини, її індивідуальність у соціокультурному житті, що розкривається у відносинах, спілкуванні і предметної діяльності, і те, як вона поводить себе у конкретних випадках.
- Фактор спадковості обумовлює розвиток людини в цілому. Людина несе в собі комплекс генів не тільки своїх батьків, але і їхніх віддалених предків, тобто має свій, тільки йому властивий найбагатший спадковпй фонд чи спадково визначену біологічну програму, завдяки якій виникають і розвиваються його індивідуальні якості. Ця програма закономірно і гармонійно перетворюється в життя, якщо, з одного боку, в основі біологічних процесів лежать досить якісні спадкоємні фактори, а з іншого, зовнішнє середовище забезпечує зростаючий організм усім необхідним для реалізації спадкового мінімуму.
--Харченко Галина Петрівна (обговорення) 13:52, 18 червня 2017 (EEST)
Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на наступні два питання.
4. На Вашу думку, чому саме стихійний шлях, має найбільший вплив на формування особистості дитини, визначте у цьому процесі роль референтної особи [14, с. 25, 28]?
5. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [14, с. 28-29].--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 13:05, 28 лютого 2017 (EET)
4. Стихійний шлях-це об'єктивний,закономірний процес, він найбільш впливовіший на формування особистості дитини . У цьому розвитку велику роль має зв'язок із значимими(референтними)особами. Стихійний шлях – це шлях пошуку власного «Я». Рушійними силами розвитку психіки є суперечності, які виникають на кожному етапі розвитку людини. Від народження до 10 років великий вплив мають батьки, у підлітковому віці- однолітки. Референтна особа - особа, яка є прямим (у разі безпосереднього спілкування) або непрямим об'єктом для порівняння, чи ж зразком для наслідування в процесі формування поглядів чи поведінці окремої людини.
5. Критерії вікової періодизації :
- Соціальна ситуація розвитку.
- Провідний вид діяльністі.
- Психологічні новоутворення
--Харченко Галина Петрівна (обговорення) 14:05, 18 червня 2017 (EEST)
Сьогодні, протягом заняття, розглянемо ще два питання:
6. Дайте короткий опис людини, для якої характерний комплекс «змішування ролей» [14, с. 30-31].
7. Які особистісні тести Ви знаєте (достатньо одного прикладу: назва та що діагностує) [14, с. 76-93]?
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:43, 17 березня 2017 (EET)
6. З 10 до 20 років підлітковий період для якого характерно ідентфікація особистості. у цей період підліток, виконуючи різні соціальні ролі (учня, сина, брата, товариша) розвиває почуття особистої визначеності, характерної тільки для нього. При несприятливих умовах, підліток губиться у ситуаціях рольової поведінки. не знаходить свого місця у соціальному оточенні. тоді формується аномальна лінія розвитку яка називається "змішування ролей". В різноманітних суспільствах тривалість та інтенсивність протікання цього періоду різноманітна, але якщо до його кінця індивідові не вдасться сформувати свою ідентичність, він глибоко постраждає від “рольової розмитості”.
7. Діагностує рівень розвитку комунікативнихта організаційних схильностей дослідження комунікативності та організаційних схильностей.
--Харченко Галина Петрівна (обговорення) 14:05, 18 червня 2017 (EEST)
Закінчуємо розгляд теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на останні два питання.
8. Як учитель засобом свого предмету чи організовуючи виховну діяльність може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня (на прикладі однієї особистісної характеристики) [14, с. 43-44, 47-60, 76-93]?
9. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального та найближчого розвитку учнів при організації навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освіти (коротко обґрунтуйте свою відповідь) [14, с. 29]?
Дякую за співпрацю! До зустрічі на наступних заняттях у вікі-просторі.--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:44, 21 березня 2017 (EEST)
8. Працюючи на уроках учитель засобом свого предмету може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня. Це переважно метод спостереження.
9. Вважаю, що так. --Харченко Галина Петрівна (обговорення) 14:05, 18 червня 2017 (EEST)
Дякую за правильні та частково правильні відповіді! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 18:35, 19 червня 2017 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Продовжуємо роботу. Індивідуальне заняття присвячене темі: «Психологічні аспекти гендерної освіти». За одним з напрямків (можете обрати із запропонованих нижче), опишіть гендерні відмінності учнів, що спостерігаються у навчально-виховному процесі та які педагогу потрібно враховувати у своїй професійній діяльності. Визначте умови, які потрібно при цьому створити для хлопчиків та дівчаток. Результати роздумів занесіть до наведеного нижче алгоритму (дуже коротко). Ознайомтесь із матеріалами розташованими на моїй сторінці обговорення, можете користуватись розглянутими на лекції дидактичними матеріалами та рекомендованою літературою.
Напрямки (сфери) прояву гендерних особливостей: фізіологічні процеси, фізичний розвиток, розвиток особистості, активність поведінки, діяльність, адаптація до школи, мовлення, мислення, сприйняття, увага, уява, емоції, вихованість, ставлення до оцінки, відношення до правил. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:45, 5 квітня 2017 (EEST)
Гендерні особливості учнів
Сфера: Активність поведінки
Хлопчики
Опис: Схильні до пошукової активності,люблять самостійність,противляться зовнішньому контролю,інколи навіть допускають агресію у своїх діях..
Умови:Залучати хлопчиків більше до пошукової роботи, по можливості археологічні дослідження; в роботі більш давати самостійності,але не полишаючи свого контролю
Дівчатка
Опис:Активність дівчаток більш спрямована на закріплення вже вивченого матеріалу,передачу своїх знань й умінь іншим,
Умови:Результати пошукової роботи,яку виконали хлопчики,дівчатка систематизують,обробляють,роблять естетичне оформлення. --Харченко Галина Петрівна (обговорення) 14:06, 18 червня 2017 (EEST)
Дякую за вірну лаконічну відповідь та цікаві міркування! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 18:37, 19 червня 2017 (EEST)
Консультації
Шановні колеги!
Згідно навчально-тематичного плану Ви маєте можливість отримати консультацію з навчальної дисципліни «Психологія» відносно теми «Тестування як психолого-педагогічний засіб оцінювання якості навчальних досягнень учнів». Готова надати її Вам за телефоном чи на сторінках обговорення. Попередньо прошу ознайомитись із матеріалами розташованими на моїй сторінці обговорення та інформацією, дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. У мене буде можливість дати відповідь кожному з Вас на одне питання. Телефонуйте чи залишайте Ваше запитання на цій сторінці. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 14:01, 03 травня 2017 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня, колеги!
Запрошую Вас розглянути тему "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".
Вивчаємо джерела
Пропоную звернутись до інформації та літературних джерел запропонованих до розгляду при вивченні даної теми на моїй сторінці обговорення, можете користуватись рекомендованою літературою та розглянутими на лекції дидактичними матеріалами.
Обговорюємо
Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:35, 7 квітня 2017 (EEST)
Характеристика обдарованих учнів:
- Висока активність і зайнятість справами
- Прагнуть більше за інших працювати на уроці,
- Досягають ті цілі, які самі ставлять перед собою.
- У більшості випадків дуже допитливі. Їм необхідно дослідити оточуючий світ. *Навчання дає їм задоволення.
- Вміють і у більшості своїй люблять працювати самостійно, зокрема з літературою. При цьому їх вирізняє здатність класифікувати та категорізувати інформацію і досвід. * Вміють критично розглядати оточуючу їх дійсність і прагнуть проникнути в сутність речей та явищ. Постійно ставлять запитання- чому?
- Зазвичай мають гарну, і навіть чудову довгострокову пам'ять.
- Мають історичне мислення.
--Харченко Галина Петрівна (обговорення) 14:09, 18 червня 2017 (EEST)
Дякую, пропозиції до алгоритму приймаються, їх навіть більше ніж дві! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 18:38, 19 червня 2017 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги!
Модульний контроль з психології буде здійснюватися на основі узагальнення інформації про методи, які доцільно використовувати в професійній діяльності при організації навчально-виховного процесу при вивченні та формуванні педагогами особистості учня, розвитку його обдарованості та здатності до навчання, урахуванні гендерних особливостей, використанні методу тестування (таким чином відбудеться закріплення інформацію, до якої зверталися на попередніх заняттях).
Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного метода, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Текст до завдання та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними). --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:39, 12 квітня 2017 (EEST)
Метод "Мікрофон" надає можливість кожному і кожній сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію. Правила проведення такі:
- говорити має тільки той чи та, у кого "символічний" мікрофон,"
- відповіді не коментуються і не оцінюються;
- коли хтось висловлюється, інші не можуть говорити або викрикувати з місця.
Правила роботи в малих групах. Робота в малих групах дозволяє набути навичок, які необхідні людині для спілкування та співпраці (співробітництва). Після того як учитель об'єднав у малі групи і отримали завдання, група за короткий час (3— 5 хв.) повинна виконати це завдання та оголосити результати роботи своєї групи.
--Харченко Галина Петрівна (обговорення) 14:14, 18 червня 2017 (EEST)
Дякую за правильну відповідь та цікаві міркування! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 18:39, 19 червня 2017 (EEST)