Відмінності між версіями «КУ Сумська ЗОШ І-ІІІ ступенів №22»
(→Заснування навчального закладу, зміни у статусі, основні події) |
|||
| Рядок 12: | Рядок 12: | ||
чоловіками». | чоловіками». | ||
( Гетьманська Л. М., вчитель математики) | ( Гетьманська Л. М., вчитель математики) | ||
| − | « Роботи було так багато, що думали і не встигнемо. | + | « Роботи було так багато, що думали і не встигнемо. Приходили ми в робочому одязі і працювали разом з будівельниками. Нам не тільки доводилося виносити сміття, мити вікна, а й носити цеглу, допомагати замішувати розчин, навіть цементувати |
| − | Приходили ми в робочому одязі і працювали разом | + | підлогу». (Кубеєва Н. П., вчитель географії) |
| − | з будівельниками. Нам не тільки доводилося | + | |
| − | виносити сміття, мити вікна, а й носити цеглу, | + | « Пам’ятаю, що перша педрада проходила стоячи. Педколектив складався з вчителів, яких переводили разом з класами з сьомої школи, і молодих вчителів – випускників нашого Сумського та Глухівського педінститутів. 60% вчителів початкової ланки були молодими спеціалістами. Всі творчі, енергійні. Тому, мабуть, і впоралися з усіма труднощами. В останній серпневий день завозили |
| − | допомагати замішувати розчин, навіть цементувати | + | меблі,а ми їх заносили в учбові кабінети. Швидко розбивали клумби, на яких, на здивування всім, за ніч «виросли квіти». І коли 1 вересня гідно зустріли своїх перших учнів, радощам не було меж. У перші дні нам доводилося суміщати різні посади, бо не |
| − | підлогу». | + | було ні директора, ні секретаря, ні організатора позакласної роботи». (Чередниченко Т. І., замдиректора з навчально- |
| − | ( Кубеєва Н. П., вчитель географії) | + | |
| − | « Пам’ятаю, що перша педрада проходила стоячи. | + | |
| − | Педколектив складався з вчителів, яких | + | |
| − | переводили разом з класами з сьомої школи, і | + | |
| − | молодих вчителів – випускників нашого Сумського | + | |
| − | та Глухівського педінститутів. 60% вчителів | + | |
| − | початкової ланки були молодими спеціалістами. Всі | + | |
| − | творчі, енергійні. Тому, мабуть, і впоралися з усіма | + | |
| − | труднощами. В останній серпневий день завозили | + | |
| − | меблі,а ми їх заносили в учбові кабінети. Швидко | + | |
| − | розбивали клумби, на яких, на здивування всім, за | + | |
| − | ніч «виросли квіти». І коли 1 вересня гідно зустріли | + | |
| − | своїх перших учнів, радощам не було меж. У перші | + | |
| − | дні нам доводилося суміщати різні посади, бо не | + | |
| − | було ні директора, ні секретаря, ні організатора | + | |
| − | позакласної роботи». | + | |
| − | ( Чередниченко Т. І., замдиректора з навчально- | + | |
виховної роботи) | виховної роботи) | ||
| + | |||
===Директори=== | ===Директори=== | ||
Крамаренко В.М. | Крамаренко В.М. | ||
Версія за 15:13, 25 жовтня 2017
Зміст
Повна назва навчального закладу
Адреса навчального закладу
Історія навчального закладу
Заснування навчального закладу, зміни у статусі, основні події
1 вересня 1986 року гостинно відкрила свої двері для дітей Курського мікрорайону школа №22. І ось вже 30 років «сіє розумне, добре, вічне». Школа з’явилася на пустирі. Це була окраїна нового молодого мікрорайону, який швидко розростався. На той час дітей було настільки багато, що школа № 7 не в змозі вже була вмістити всіх бажаючих. Всього на 1 вересня 1986 року в школі налічувалося 1637 учнів. З них: учнів 2-9 класів 1390 (33класи ),першокласників було 247 (8 класів на паралелі). Працювала школа в дві зміни. Мова навчання – російська. Обов’язки директора школи виконувала Братушко Тетяна Леонідівна (пізніше замдиректора з навчально-виховної роботи). Школа здавалася в два етапи. До дня відкриття 1 вересня 1986 р. в експлуатацію було здано тільки ліве крило школи. Зі спогадів учителів: «Нашу школу будували швидко, дружно, всім містом. Були організовані «трудові» десанти з різних підприємств, допомагали військові, працювали вчителі інших шкіл, і, звичайно, був задіяний увесь наш педколектив разом з чоловіками». ( Гетьманська Л. М., вчитель математики) « Роботи було так багато, що думали і не встигнемо. Приходили ми в робочому одязі і працювали разом з будівельниками. Нам не тільки доводилося виносити сміття, мити вікна, а й носити цеглу, допомагати замішувати розчин, навіть цементувати підлогу». (Кубеєва Н. П., вчитель географії)
« Пам’ятаю, що перша педрада проходила стоячи. Педколектив складався з вчителів, яких переводили разом з класами з сьомої школи, і молодих вчителів – випускників нашого Сумського та Глухівського педінститутів. 60% вчителів початкової ланки були молодими спеціалістами. Всі творчі, енергійні. Тому, мабуть, і впоралися з усіма труднощами. В останній серпневий день завозили меблі,а ми їх заносили в учбові кабінети. Швидко розбивали клумби, на яких, на здивування всім, за ніч «виросли квіти». І коли 1 вересня гідно зустріли своїх перших учнів, радощам не було меж. У перші дні нам доводилося суміщати різні посади, бо не було ні директора, ні секретаря, ні організатора позакласної роботи». (Чередниченко Т. І., замдиректора з навчально- виховної роботи)
Директори
Крамаренко В.М.
Кращі вчителі
Кубеєва Н.П.,Гетьманська Л.М., Сова Л.П.