Відмінності між версіями «Психологія Бондаренко О.М.»
(не показані 18 проміжних версій 2 учасників) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
<p style="color:red;"><b>Чекаю Ваших відповідей за всіма завданнями! </b></p>--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 13:53, 23 жовтня 2017 (EEST) | <p style="color:red;"><b>Чекаю Ваших відповідей за всіма завданнями! </b></p>--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 13:53, 23 жовтня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
+ | |||
+ | <p style="color:red;"><b>Поставте часову мітку після своїх відповідей! Відповіді га питання № 2-9 у такому вигляді не можуть бути зарахованими </b></p>--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 16:18, 24 жовтня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
---- | ---- | ||
Рядок 16: | Рядок 20: | ||
''1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [14, с. 18-19].'' | ''1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [14, с. 18-19].'' | ||
людина,ембріон,індивід,особистість---- | людина,ембріон,індивід,особистість---- | ||
− | + | людина,ембріон,індивід,особистість--- | |
''2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [14, с. 19].'' | ''2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [14, с. 19].'' | ||
− | індивід | + | |
+ | індивід з соціальною якістю | ||
''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:54, 25 квітня 2017 (EET) | ''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:54, 25 квітня 2017 (EET) | ||
− | спадковість,уродженість--- | + | спадковість,уродженість обумовлюють задатки людини, бо спадковість - це те, що існує і розвивається в особистості на основі генного фонду її предків, а уродженість -це умови внутрішньоутробного життя.--[[Користувач:Бондаренко Олена Миколаївна|Бондаренко Олена Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Бондаренко Олена Миколаївна|обговорення]]) 12:14, 26 жовтня 2017 (EEST) |
Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на наступні два питання. | Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на наступні два питання. | ||
''4. На Вашу думку, чому саме стихійний шлях, має найбільший вплив на формування особистості дитини, визначте у цьому процесі роль референтної особи [14, с. 25, 28]?'' | ''4. На Вашу думку, чому саме стихійний шлях, має найбільший вплив на формування особистості дитини, визначте у цьому процесі роль референтної особи [14, с. 25, 28]?'' | ||
− | + | ||
− | ''5. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [14, с. 28-29].''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:52, 03 | + | Стихійний шлях формування особистості - це обєктивний і закономірний процес. Він обумовлений впливом на особистість умов проживання, оточення і т. д. При цьому референтна особа, особливо в підлітковому віці, має найбільний вплив на формування особистості--[[Користувач:Бондаренко Олена Миколаївна|Бондаренко Олена Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Бондаренко Олена Миколаївна|обговорення]]) 12:14, 26 жовтня 2017 (EEST) |
− | + | ''5. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [14, с. 28-29].''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:52, 03 тра | |
− | + | ||
+ | Сорціальна ситуація розвитку, Провідний вид діяльності,психологічні новоутворення. Так психологічними новоутвореннями підліткового віку є почуття особистої визначеності--[[Користувач:Бондаренко Олена Миколаївна|Бондаренко Олена Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Бондаренко Олена Миколаївна|обговорення]]) 12:14, 26 жовтня 2017 (EEST) | ||
Сьогодні, протягом заняття, розглянемо ще два питання: | Сьогодні, протягом заняття, розглянемо ще два питання: | ||
''6. Дайте короткий опис людини, для якої характерний комплекс «змішування ролей» [14, с. 30-31].'' | ''6. Дайте короткий опис людини, для якої характерний комплекс «змішування ролей» [14, с. 30-31].'' | ||
− | + | ||
+ | Наприклад, підліток, якому в родині "все дозволено", поводить себе зверхньо у спілкуванні з вчителями.--[[Користувач:Бондаренко Олена Миколаївна|Бондаренко Олена Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Бондаренко Олена Миколаївна|обговорення]]) 12:16, 26 жовтня 2017 (EEST) | ||
''7. Які особистісні тести Ви знаєте (достатньо одного прикладу: назва та що діагностує) [14, с. 76-93]?'' | ''7. Які особистісні тести Ви знаєте (достатньо одного прикладу: назва та що діагностує) [14, с. 76-93]?'' | ||
--- | --- | ||
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:26, 10 травня 2017 (EET) | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:26, 10 травня 2017 (EET) | ||
− | + | ||
+ | --- | ||
+ | "Дослідження емоційного спілкування". Досліджує рівень емпатичних тенденцій--[[Користувач:Бондаренко Олена Миколаївна|Бондаренко Олена Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Бондаренко Олена Миколаївна|обговорення]]) 12:18, 26 жовтня 2017 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
Рядок 44: | Рядок 53: | ||
''8. Як учитель засобом свого предмету чи організовуючи виховну діяльність може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня (на прикладі однієї особистісної характеристики) [14, с. 43-44, 47-60, 76-93]?'' | ''8. Як учитель засобом свого предмету чи організовуючи виховну діяльність може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня (на прикладі однієї особистісної характеристики) [14, с. 43-44, 47-60, 76-93]?'' | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | Не вдаючись до спеціальних методик, методом спостереження вчитель може визначити деякі індивідуально-типологічні властивості нервової системи учнів чи емоційний стан. Особливості психічних процесів краще діагностувати за допомогою спеціальних методик.--[[Користувач:Бондаренко Олена Миколаївна|Бондаренко Олена Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Бондаренко Олена Миколаївна|обговорення]]) 12:25, 26 жовтня 2017 (EEST) | |
+ | ''9. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального та найближчого розвитку учнів опри організації навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освіти (коротко обґрунтуйте нсвою відповідь) [14, с. 29]?''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:21, 17 травня 2017 (EET) | ||
+ | |||
+ | Частково,наприклад, при диференційованому підході.--[[Користувач:Бондаренко Олена Миколаївна|Бондаренко Олена Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Бондаренко Олена Миколаївна|обговорення]]) 12:27, 26 жовтня 2017 (EEST) | ||
− | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) | + | '''''Дякую за відповіді!''''' |
+ | |||
+ | '''''Дякую за співпрацю!'''''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:29, 26 жовтня 2017 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
+ | |||
+ | <p style="color:red;"><b>Поставте часову мітку після своїх відповідей! Відповідь у такому вигляді не може бути зарахованою </b></p>--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 16:18, 24 жовтня 2017 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
Рядок 64: | Рядок 76: | ||
'''Гендерні особливості учнів''' | '''Гендерні особливості учнів''' | ||
− | Сфера: | + | Сфера: фізичний розвиток |
Хлопчики | Хлопчики | ||
− | Опис: | + | Опис: мужні,повільний,швидкі |
− | Умови: | + | Умови:гуртки ,спортивні секції,споортивні майданчики--- |
Дівчатка | Дівчатка | ||
− | Опис: | + | Опис:швидкий розвиток,кмітливість |
Умови: --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:02, 24 травня 2017 (EEST) | Умови: --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:02, 24 травня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | '''Дякую за відповідь!'''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:30, 26 жовтня 2017 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
Рядок 97: | Рядок 111: | ||
''Обговорюємо'' | ''Обговорюємо'' | ||
− | Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів. | + | Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів. має хорошу |
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:04, 1 червня 2017 (EEST) | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:04, 1 червня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | память,добре розвинуте абстракне мислення --- | ||
+ | |||
+ | '''Дякую за відповідь!'''<p style="color:red;"><b>Поставте часову мітку після своїх відповідей!</b></p>--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 16:10, 24 жовтня 2017 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
Рядок 107: | Рядок 125: | ||
Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного методу, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Рекомендована література розташована на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними). | Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного методу, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Рекомендована література розташована на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними). | ||
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:02, 12 червня 2017 (EEST) | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:02, 12 червня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | ритуал привітання дозволяє обєдгнувати учасників групи,створювати атм осферу групової довіри, орефлексія - обмін думками і почуттями--- | ||
+ | |||
+ | '''Дякую за відповідь!'''<p style="color:red;"><b>Поставте часову мітку після своїх відповідей! </b></p>--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 16:09, 24 жовтня 2017 (EEST) |
Поточна версія на 12:34, 26 жовтня 2017
Чекаю Ваших відповідей за всіма завданнями!
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 13:53, 23 жовтня 2017 (EEST)Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Поставте часову мітку після своїх відповідей! Відповіді га питання № 2-9 у такому вигляді не можуть бути зарахованими
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 16:18, 24 жовтня 2017 (EEST)Доброго дня, шановні колеги!
Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!
Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).
Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.
1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [14, с. 18-19]. людина,ембріон,індивід,особистість---- людина,ембріон,індивід,особистість--- 2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [14, с. 19].
індивід з соціальною якістю 3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:54, 25 квітня 2017 (EET)
спадковість,уродженість обумовлюють задатки людини, бо спадковість - це те, що існує і розвивається в особистості на основі генного фонду її предків, а уродженість -це умови внутрішньоутробного життя.--Бондаренко Олена Миколаївна (обговорення) 12:14, 26 жовтня 2017 (EEST)
Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на наступні два питання.
4. На Вашу думку, чому саме стихійний шлях, має найбільший вплив на формування особистості дитини, визначте у цьому процесі роль референтної особи [14, с. 25, 28]?
Стихійний шлях формування особистості - це обєктивний і закономірний процес. Він обумовлений впливом на особистість умов проживання, оточення і т. д. При цьому референтна особа, особливо в підлітковому віці, має найбільний вплив на формування особистості--Бондаренко Олена Миколаївна (обговорення) 12:14, 26 жовтня 2017 (EEST) 5. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [14, с. 28-29].--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:52, 03 тра
Сорціальна ситуація розвитку, Провідний вид діяльності,психологічні новоутворення. Так психологічними новоутвореннями підліткового віку є почуття особистої визначеності--Бондаренко Олена Миколаївна (обговорення) 12:14, 26 жовтня 2017 (EEST)
Сьогодні, протягом заняття, розглянемо ще два питання:
6. Дайте короткий опис людини, для якої характерний комплекс «змішування ролей» [14, с. 30-31].
Наприклад, підліток, якому в родині "все дозволено", поводить себе зверхньо у спілкуванні з вчителями.--Бондаренко Олена Миколаївна (обговорення) 12:16, 26 жовтня 2017 (EEST) 7. Які особистісні тести Ви знаєте (достатньо одного прикладу: назва та що діагностує) [14, с. 76-93]? --- --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:26, 10 травня 2017 (EET)
--- "Дослідження емоційного спілкування". Досліджує рівень емпатичних тенденцій--Бондаренко Олена Миколаївна (обговорення) 12:18, 26 жовтня 2017 (EEST)
Закінчуємо розгляд теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на останні два питання.
8. Як учитель засобом свого предмету чи організовуючи виховну діяльність може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня (на прикладі однієї особистісної характеристики) [14, с. 43-44, 47-60, 76-93]?
Не вдаючись до спеціальних методик, методом спостереження вчитель може визначити деякі індивідуально-типологічні властивості нервової системи учнів чи емоційний стан. Особливості психічних процесів краще діагностувати за допомогою спеціальних методик.--Бондаренко Олена Миколаївна (обговорення) 12:25, 26 жовтня 2017 (EEST) 9. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального та найближчого розвитку учнів опри організації навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освіти (коротко обґрунтуйте нсвою відповідь) [14, с. 29]?--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:21, 17 травня 2017 (EET)
Частково,наприклад, при диференційованому підході.--Бондаренко Олена Миколаївна (обговорення) 12:27, 26 жовтня 2017 (EEST)
Дякую за відповіді!
Дякую за співпрацю!--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:29, 26 жовтня 2017 (EEST)
Індивідуальні заняття
Поставте часову мітку після своїх відповідей! Відповідь у такому вигляді не може бути зарахованою
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 16:18, 24 жовтня 2017 (EEST)Доброго дня, шановні колеги!
Продовжуємо роботу. Індивідуальне заняття присвячене темі: «Психологічні аспекти гендерної освіти». За одним з напрямків (можете обрати із запропонованих нижче), опишіть гендерні відмінності учнів, що спостерігаються у навчально-виховному процесі та які педагогу потрібно враховувати у своїй професійній діяльності. Визначте умови, які потрібно при цьому створити для хлопчиків та дівчаток. Результати роздумів занесіть до наведеного нижче алгоритму (дуже коротко). Ознайомтесь із матеріалами розташованими на моїй сторінці обговорення, можете користуватись розглянутими на лекції дидактичними матеріалами та рекомендованою літературою.
Напрямки (сфери) прояву гендерних особливостей: фізіологічні процеси, фізичний розвиток, розвиток особистості, активність поведінки, діяльність, адаптація до школи, мовлення, мислення, сприйняття, увага, уява, емоції, вихованість, ставлення до оцінки, відношення до правил.
Гендерні особливості учнів
Сфера: фізичний розвиток
Хлопчики
Опис: мужні,повільний,швидкі
Умови:гуртки ,спортивні секції,споортивні майданчики---
Дівчатка
Опис:швидкий розвиток,кмітливість
Умови: --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:02, 24 травня 2017 (EEST)
Дякую за відповідь!--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:30, 26 жовтня 2017 (EEST)
Консультації
Шановні колеги!
Згідно навчально-тематичного плану Ви маєте можливість отримати консультацію з навчальної дисципліни «Психологія» відносно теми «Тестування як психолого-педагогічний засіб оцінювання якості навчальних досягнень учнів». Готова надати її Вам за телефоном чи на сторінках обговорення. Попередньо прошу ознайомитись із літературою розташованою на моїй сторінці обговорення та інформацією, дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. У мене буде можливість дати відповідь кожному з Вас на одне питання. Телефонуйте чи залишайте Ваше запитання на цій сторінці. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:44, 8 вересня 2017 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня, колеги!
Запрошую Вас розглянути тему "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".
Вивчаємо джерела
Пропоную звернутись до літературних джерел запропонованих до розгляду при вивченні даної теми на моїй сторінці обговорення, можете користуватись рекомендованою літературою та розглянутими на лекції дидактичними матеріалами.
Обговорюємо
Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів. має хорошу --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:04, 1 червня 2017 (EEST)
память,добре розвинуте абстракне мислення ---
Дякую за відповідь!Поставте часову мітку після своїх відповідей!
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 16:10, 24 жовтня 2017 (EEST)Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги!
Модульний контроль з психології буде здійснюватися на основі узагальнення інформації про методи, які доцільно використовувати в професійній діяльності при організації навчально-виховного процесу при вивченні та формуванні педагогами особистості учня, розвитку його обдарованості та здатності до навчання, урахуванні гендерних особливостей, використанні методу тестування (таким чином відбудеться закріплення інформації, до якої зверталися на попередніх заняттях).
Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного методу, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Рекомендована література розташована на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними). --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 14:02, 12 червня 2017 (EEST)
ритуал привітання дозволяє обєдгнувати учасників групи,створювати атм осферу групової довіри, орефлексія - обмін думками і почуттями---
Дякую за відповідь!Поставте часову мітку після своїх відповідей!
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 16:09, 24 жовтня 2017 (EEST)