Відмінності між версіями «Психологія Стешенко В.І.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 16: | Рядок 16: | ||
''2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].'' | ''2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].'' | ||
− | + | Особистість - це індивід із особливою соціальною якістю, яка набута предметною діяльністю і спілкуванням | |
І ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ У СУСПІЛЬСТВІ В ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН | І ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ У СУСПІЛЬСТВІ В ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН | ||
''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]?'' | ''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]?'' |
Версія за 21:04, 30 березня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!
Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).
Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.
1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [10, с. 18-19]. Доброго дня, Ірино Валеріївно! Відповідь на перше запитання буде - індивід - будь-яка людина незалежно від її якостей та особливостей.
2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [10, с. 19]. Особистість - це індивід із особливою соціальною якістю, яка набута предметною діяльністю і спілкуванням І ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ У СУСПІЛЬСТВІ В ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН 3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]? Тому що задатки - це уроджені, обумовлені іноді генним фондом, а іноді пренатальними умовами потенційні можливості розвитку більшості анатомічних, ряду фізіологічних та деяких психічних властивостей людини.
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:44, 24 березня 2015 (EET)
--Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 19:38, 26 березня 2015 (EET)
Дякую за швидке включення у діяльність, за правильні відповіді на питання №2,3 та частково правильну відповідь №1 (плід, індивід, особистість)!
Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на наступні два питання.
4. На Вашу думку, чому саме стихійний шлях, має найбільший вплив на формування особистості дитини, визначте у цьому процесі роль референтної особи [10, с. 25, 28]?
5. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [10, с. 28-29].
Дякую за відповіді! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 21:00, 30 березня 2015 (EEST)