Відмінності між версіями «Психологія Шутенко Т.Г.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 35: | Рядок 35: | ||
'''''Дякую за відповіді!''''' | '''''Дякую за відповіді!''''' | ||
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 21:09, 30 березня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 21:09, 30 березня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Доброго дня Ірина Валеріївна! | ||
+ | Даю поправку до першого питання: | ||
+ | 1. Організм(існування на біологічному рівні)- індивід (належність до людського роду)- особистість (виокремлення себе серед оточення,"Я") | ||
+ | |||
+ | 4. Найбільший вплив на формування особистості дитини належить стихійному формуванню, бо це об*єктивний, закономірний процес.Роль референтної особи має зназний вплив для розвитку дитини на кожному етапі. Бо і вчителі, і батьки, і однолітки мають вплив на формування особистості дитини. | ||
+ | 5. 1)до 1 року - безпосередньо-емоційне спілкування з дорослими; 2) 1-3р. - предметно-муніпуляційна діяльність; 3) 3-7р. - сюжетно-рольова гра; 4) 7-10р. - навчання; 5) 10-15р. - спілкування з однолітками; 6) 15-17р. - навчально-профорієнтаційна робота. Для підліткового віку характерні такі психологічні новоутворення: наполягання на власній думці, прагнення до самостійності, самоствердження.--[[Користувач:Шутенко Тамара Григорівна|Шутенко Тамара Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Шутенко Тамара Григорівна|обговорення]]) 21:06, 7 квітня 2015 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 21:10, 7 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!
Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).
Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.
1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [10, с. 18-19].
2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].
3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]?
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:45, 24 березня 2015 (EET)
Доброго дня Ірино Валеріївно! Мої відповіді:
- Індивід - будь-яка людина незалежно від її якостей та особливостей.
- Особистість - людина, для якої характерні наявність свідомості, участь в суспільно-корисній діяльності, креативність, індивідуальні особливості.
- Задатки людини - це уроджені, обумовлені іноді генним фондом,а іноді пренатальними умовами потенційні можливості розвитку більшості анатомічних, ряду фізіологічних та деяких психічних властивостей людини. --Шутенко Тамара Григорівна (обговорення) 20:31, 29 березня 2015 (EEST)
Дякую за швидке включення у діяльність, за правильні відповіді на питання №2,3 та частково правильну відповідь №1! Зверніть увагу на відповідь до питання №1 - Ви назвали людину після народження, а як її називають до народження та у процесі соціалізації?
Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на наступні два питання.
4. На Вашу думку, чому саме стихійний шлях, має найбільший вплив на формування особистості дитини, визначте у цьому процесі роль референтної особи [10, с. 25, 28]?
5. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [10, с. 28-29].
Дякую за відповіді! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 21:09, 30 березня 2015 (EEST)
Доброго дня Ірина Валеріївна! Даю поправку до першого питання: 1. Організм(існування на біологічному рівні)- індивід (належність до людського роду)- особистість (виокремлення себе серед оточення,"Я")
4. Найбільший вплив на формування особистості дитини належить стихійному формуванню, бо це об*єктивний, закономірний процес.Роль референтної особи має зназний вплив для розвитку дитини на кожному етапі. Бо і вчителі, і батьки, і однолітки мають вплив на формування особистості дитини. 5. 1)до 1 року - безпосередньо-емоційне спілкування з дорослими; 2) 1-3р. - предметно-муніпуляційна діяльність; 3) 3-7р. - сюжетно-рольова гра; 4) 7-10р. - навчання; 5) 10-15р. - спілкування з однолітками; 6) 15-17р. - навчально-профорієнтаційна робота. Для підліткового віку характерні такі психологічні новоутворення: наполягання на власній думці, прагнення до самостійності, самоствердження.--Шутенко Тамара Григорівна (обговорення) 21:06, 7 квітня 2015 (EEST)