Відмінності між версіями «Психологія Сіліверстова О.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 37: | Рядок 37: | ||
'''''Дякую за відповіді!''''' | '''''Дякую за відповіді!''''' | ||
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 20:50, 30 березня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 20:50, 30 березня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Доброго дня! | ||
+ | До Вашої уваги мої відповіді на запитання: | ||
+ | ''1.До нашого народження людину можна визначати як вже живий організм! | ||
+ | ''4.Формування особистості відбувається під впливом зовнішніх факторів, один з яких стихійне формування. Так це є закономірний, об'єктивний процес, в якому дитина перебуває від свого народження і на її формування нецілеспрямовано впливають різні чинники, але головним є соціальне оточення. І роль референтної особи в цей період є дуже важливою, бо на цю людину дитина орієнтується, бере приклад. Але зрозуміло, що ця референтна особа може бути як позитивною так і негативною. | ||
+ | ''5.Критерії: | ||
+ | * Соціальна ситуація розвитку | ||
+ | * Провідний вид діяльності | ||
+ | * Психологічні новоутворення | ||
+ | Підлітковий вік характеризується такими специфічними новоутвореннями, як почуття дорослості, потреба у самоствердженні. | ||
+ | Дякую за увагу!--[[Користувач:Сіліверстова Олена Олексіївна|Сіліверстова Олена Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Сіліверстова Олена Олексіївна|обговорення]]) 11:30, 12 квітня 2015 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 11:34, 12 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!
Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).
Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.
1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [10, с. 18-19].
2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].
3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]?
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:43, 24 березня 2015 (EET)
Відповіді: 1.Основними поняттями будуть: індивід, суб'єкт, особистість. 2.Особистість - людина, для якої характерні: наявність свідомості, участь в суспільно - корисній діяльності, креативність, індивідуальні особливості. 3.Бо, задатки людини - це уроджені(т.т. умови внутрішньоутробного життя), обумовлені іноді генним фондом(спадковістю), а іноді пренатальними умовами потенційні можливості розвитку більшості анатомічних, ряду фізіологічних та деяких психічних властивостей людини. Дякую за увагу!--Сіліверстова Олена Олексіївна (обговорення) 23:53, 28 березня 2015 (EET)
Дякую за швидке включення у роботу та за правильні відповіді на перші три питання! Зверніть увагу на свою відповідь на перше питання: Ви назвали людину після народження та у процесі соціалізації, а як її називають до народження?
Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на наступні два питання.
4. На Вашу думку, чому саме стихійний шлях, має найбільший вплив на формування особистості дитини, визначте у цьому процесі роль референтної особи [10, с. 25, 28]?
5. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [10, с. 28-29].
Дякую за відповіді! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 20:50, 30 березня 2015 (EEST)
Доброго дня! До Вашої уваги мої відповіді на запитання: 1.До нашого народження людину можна визначати як вже живий організм! 4.Формування особистості відбувається під впливом зовнішніх факторів, один з яких стихійне формування. Так це є закономірний, об'єктивний процес, в якому дитина перебуває від свого народження і на її формування нецілеспрямовано впливають різні чинники, але головним є соціальне оточення. І роль референтної особи в цей період є дуже важливою, бо на цю людину дитина орієнтується, бере приклад. Але зрозуміло, що ця референтна особа може бути як позитивною так і негативною. 5.Критерії: * Соціальна ситуація розвитку * Провідний вид діяльності * Психологічні новоутворення
Підлітковий вік характеризується такими специфічними новоутвореннями, як почуття дорослості, потреба у самоствердженні.
Дякую за увагу!--Сіліверстова Олена Олексіївна (обговорення) 11:30, 12 квітня 2015 (EEST)