Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Киричок О.П.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 4: | Рядок 4: | ||
Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання: | Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання: | ||
# Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"? | # Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"? | ||
+ | «Міжпредметні зв’язки» - це зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою. | ||
# Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків | # Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків | ||
+ | Найбільш розповсюдженими для інтеграції на уроках історії у 8 – 9 класах є такі дисципліни: українська література, світова література, географія, художня культура, музичне мистецтво. До цього списку долучаємо і внутрішньопредметні зв’язки «історія України» – «всесвітня історія». . Наприклад:Історична основа сюжету роману «Чорна рада». Показ протистояння сил державотворення і руїнництва (українська література, 9 клас) – Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. XVII ст. (історія України, 8 клас); | ||
+ | «Хатина дядька Тома» – доля негрів у романі, проблема ліквідації рабства (світова література, 6 клас) – Громадянська війна в США 1861 – 1865 років (всесвітня історія, 9 клас) | ||
+ | Прикладом Частковою інтеграцією може слугувати урок з всесвітньої історії на тему «Індія», що вивчається у 8 класі. На уроці можна використати такі міжпредметні зв’язки як: | ||
+ | «Давня Індія». Поділ індійського суспільства на касти і варни. (6 клас. Всесвітня історія) | ||
+ | «Індія». Утворення Делійського султанату. (7 клас. Всесвітня історія) | ||
+ | «Відкриття європейців». Відкриття морського шляху до Індії. (8 клас. Всесвітня історія) | ||
+ | «Індія». Географічне положення держави. (10 клас. Географія) | ||
+ | --[[Користувач:Киричок Ольга Петрівна|Киричок Ольга Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Киричок Ольга Петрівна|обговорення]]) 23:04, 19 квітня 2015 (EEST) | ||
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET) | Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET) |
Поточна версія на 23:08, 19 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:
- Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
«Міжпредметні зв’язки» - це зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою.
- Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
Найбільш розповсюдженими для інтеграції на уроках історії у 8 – 9 класах є такі дисципліни: українська література, світова література, географія, художня культура, музичне мистецтво. До цього списку долучаємо і внутрішньопредметні зв’язки «історія України» – «всесвітня історія». . Наприклад:Історична основа сюжету роману «Чорна рада». Показ протистояння сил державотворення і руїнництва (українська література, 9 клас) – Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. XVII ст. (історія України, 8 клас); «Хатина дядька Тома» – доля негрів у романі, проблема ліквідації рабства (світова література, 6 клас) – Громадянська війна в США 1861 – 1865 років (всесвітня історія, 9 клас) Прикладом Частковою інтеграцією може слугувати урок з всесвітньої історії на тему «Індія», що вивчається у 8 класі. На уроці можна використати такі міжпредметні зв’язки як: «Давня Індія». Поділ індійського суспільства на касти і варни. (6 клас. Всесвітня історія) «Індія». Утворення Делійського султанату. (7 клас. Всесвітня історія) «Відкриття європейців». Відкриття морського шляху до Індії. (8 клас. Всесвітня історія) «Індія». Географічне положення держави. (10 клас. Географія) --Киричок Ольга Петрівна (обговорення) 23:04, 19 квітня 2015 (EEST)
Дякую і бажаю натхнення! --Адміністратор (обговорення) 08:50, 19 березня 2015 (EET)