Відмінності між версіями «Шляхи формування компетентностей для життя у демократичному полікультурному суспільстві на уроках історії та права»
(Створена сторінка: == Формулюємо проблему == == Вивчаємо джерела == == Обговорюємо == == Підводимо підсумки ==) |
|||
(не показано 2 проміжні версії ще одного учасника) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
== Формулюємо проблему == | == Формулюємо проблему == | ||
+ | Нещодавно у Європейському суспільстві відбулась знакова подія, пов'язана з визнанням викликів і загроз для демократії у сучасному світі. Парламентська ассамблея прийняла Резолюцію 2104 (2016) від 19 квітня 2016 року «Про формування набору компетенцій у сфері демократичного громадянства» | ||
+ | У цьому документі Асамблея рекомендує державам-членам РЄ проаналізувати свою освітню політику і переформулювати цілі такої політики з урахуванням нового набору компетенцій, необхідних для культури демократії і міжкультурного діалогу, який Рада Європи створює в даний час, а також якнайшвидше | ||
+ | забезпечити належне впровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи. | ||
== Вивчаємо джерела == | == Вивчаємо джерела == | ||
+ | [http://ippobuk.cv.ua/images/Oleksyuk/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F/5/stattia-Nikolaienko.pdf Основні компетентності для формування культури демократії засобами освіти] | ||
− | == Обговорюємо == | + | == Обговорюємо ==щоб забезпечитивпровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи необхідно усвідомити цінність людської гідності та поваги до прав людтнт, повагу до культурного багатоманіття, усвідомлення цінності демократії і верховенство права.--[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:58, 31 жовтня 2016 (EET) |
== Підводимо підсумки == | == Підводимо підсумки == |
Поточна версія на 14:02, 31 жовтня 2016
Формулюємо проблему
Нещодавно у Європейському суспільстві відбулась знакова подія, пов'язана з визнанням викликів і загроз для демократії у сучасному світі. Парламентська ассамблея прийняла Резолюцію 2104 (2016) від 19 квітня 2016 року «Про формування набору компетенцій у сфері демократичного громадянства» У цьому документі Асамблея рекомендує державам-членам РЄ проаналізувати свою освітню політику і переформулювати цілі такої політики з урахуванням нового набору компетенцій, необхідних для культури демократії і міжкультурного діалогу, який Рада Європи створює в даний час, а також якнайшвидше забезпечити належне впровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи.
Вивчаємо джерела
Основні компетентності для формування культури демократії засобами освіти
== Обговорюємо ==щоб забезпечитивпровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи необхідно усвідомити цінність людської гідності та поваги до прав людтнт, повагу до культурного багатоманіття, усвідомлення цінності демократії і верховенство права.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 31 жовтня 2016 (EET)