Шляхи формування компетентностей для життя у демократичному полікультурному суспільстві на уроках історії та права

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук

Формулюємо проблему

Нещодавно у Європейському суспільстві відбулась знакова подія, пов'язана з визнанням викликів і загроз для демократії у сучасному світі. Парламентська ассамблея прийняла Резолюцію 2104 (2016) від 19 квітня 2016 року «Про формування набору компетенцій у сфері демократичного громадянства» У цьому документі Асамблея рекомендує державам-членам РЄ проаналізувати свою освітню політику і переформулювати цілі такої політики з урахуванням нового набору компетенцій, необхідних для культури демократії і міжкультурного діалогу, який Рада Європи створює в даний час, а також якнайшвидше забезпечити належне впровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи.

Вивчаємо джерела

Основні компетентності для формування культури демократії засобами освіти

== Обговорюємо ==щоб забезпечитивпровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи необхідно усвідомити цінність людської гідності та поваги до прав людтнт, повагу до культурного багатоманіття, усвідомлення цінності демократії і верховенство права.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 31 жовтня 2016 (EET)

Підводимо підсумки