Відмінності між версіями «Психологія Пазенко В.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
(Проведення та перевірка модульного контролю)
 
(не показані 3 проміжні версії цього учасника)
Рядок 35: Рядок 35:
 
''7. Які особистісні тести Ви знаєте (достатньо одного прикладу: назва та що діагностує) [14, с. 76-93]?''Дослідження емоційного відгукування.Діагностує рівень емпатичних тенденцій.--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 20:21, 15 жовтня 2017 (EEST)
 
''7. Які особистісні тести Ви знаєте (достатньо одного прикладу: назва та що діагностує) [14, с. 76-93]?''Дослідження емоційного відгукування.Діагностує рівень емпатичних тенденцій.--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 20:21, 15 жовтня 2017 (EEST)
  
([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:16, 10 травня 2017 (EET)
+
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:16, 10 травня 2017 (EET)
  
 
----
 
----
Рядок 75: Рядок 75:
 
   
 
   
 
Умови: --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:11, 24 травня 2017 (EEST)
 
Умови: --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:11, 24 травня 2017 (EEST)
Сфера :мовлення. Хлопчики :говорити починають пізніше ,рідко розкривають у словах свій внутрішній світ,лаконічні у відповідях,у них добре розвинена сторона мовлення , повязана із пошуком-там , де треба виявити кмітливість , винахідливість,речення переповнені дієсловами та вигуками. Умови :вчитель повинен врахувати ці гендерні особливості у навчально-виховному процесі і підібрати відповідні методи , форми роботи , які б допомогли розкрити індивідуальні можливості учнів. Так , наприклад ,під час перевірки вивченого матеріалу перевагу надавати письмовим завданням ,а в усному опитуванні більше уваги приділяти фактичному матеріалу ,а не їх емоційному забарвленню.
+
Сфера :мовлення. Хлопчики :говорити починають пізніше ,рідко розкривають у словах свій внутрішній світ,лаконічні у відповідях,у них добре розвинена сторона мовлення , повязана із пошуком-там , де треба виявити кмітливість , винахідливість,речення переповнені дієсловами та вигуками. Умови :вчитель повинен врахувати ці гендерні особливості у навчально-виховному процесі і підібрати відповідні методи , форми роботи , які б допомогли розкрити індивідуальні можливості учнів. Так , наприклад ,під час перевірки вивченого матеріалу перевагу надавати письмовим завданням ,а в усному опитуванні більше уваги приділяти фактичному матеріалу ,а не їх емоційному забарвленню.
  
 
Дівчатка :говорити починають раніше , володіють більшим словниковим запасом , але відповіді більш одноманітні , зате більш емоційно забарвлені,мають більшу швидкість мовлення та читання , розгорнуті розповіді , деталізовані події , у реченнях переважають іменники та прикметники. Умови :вчитель повинен врахувати ці гендерні особливості у навчально-виховному процесі і підібрати відповідні методи , форми роботи , які б допомогли розкрити індивідуальні можливості учнів. Так , наприклад ,під час перевірки вивченого матеріалу перевагу надавати усним розгорнутим відповідям . --[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 19:38, 19 жовтня 2017 (EEST)
 
Дівчатка :говорити починають раніше , володіють більшим словниковим запасом , але відповіді більш одноманітні , зате більш емоційно забарвлені,мають більшу швидкість мовлення та читання , розгорнуті розповіді , деталізовані події , у реченнях переважають іменники та прикметники. Умови :вчитель повинен врахувати ці гендерні особливості у навчально-виховному процесі і підібрати відповідні методи , форми роботи , які б допомогли розкрити індивідуальні можливості учнів. Так , наприклад ,під час перевірки вивченого матеріалу перевагу надавати усним розгорнутим відповідям . --[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 19:38, 19 жовтня 2017 (EEST)
 +
 +
'''''Дякую за відповідь!'''''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:18, 23 жовтня 2017 (EEST)
 
----
 
----
  
Рядок 100: Рядок 102:
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:12, 1 червня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:12, 1 червня 2017 (EEST)
 
Вважаю,що є такі якості обдарованості як 1.Має багатий словниковий запас.2.Легко запам'ятовує прочитане.3.Швидко засвоює нові знання.4.Багато читає.5.Оригінально мислить,пропонує нестандартні рішення.6.Висловлює свою думку максимально зрозуміло.6.Активно продукує нові ідеї.7.Креативний в пошуку.--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 08:16, 18 жовтня 2017 (EEST)
 
Вважаю,що є такі якості обдарованості як 1.Має багатий словниковий запас.2.Легко запам'ятовує прочитане.3.Швидко засвоює нові знання.4.Багато читає.5.Оригінально мислить,пропонує нестандартні рішення.6.Висловлює свою думку максимально зрозуміло.6.Активно продукує нові ідеї.7.Креативний в пошуку.--[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 08:16, 18 жовтня 2017 (EEST)
 +
 +
'''''Дякую за відповідь!'''''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:20, 23 жовтня 2017 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
Рядок 108: Рядок 112:
 
Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного методу, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Рекомендована література розташована на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
 
Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного методу, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Рекомендована література розташована на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:11, 12 червня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:11, 12 червня 2017 (EEST)
Інтерактивне навчання -це ,перш за все, діалогічне навчання ,яке основане на взаємодії вчителя та учня.При цьому задіяні всі учні класу .Це дозволяє активно залучити дітей до навчання ,до самостійного пошуку та опрацювання інформації , до самоконтролю , творчості. Одним з таких методів , які я використовую на власних заняттях , є "Мозковий штурм".Суть його в тому , щоб зібрати якомога більше ідей щодо певної проблеми від усіх учасників занять упродовж обмеженого періоду часу шляхом розгальмування.Після презентації проблеми вчитель запрошує назвати ключові ідеї , коментарі , фрази , повязані з даною проблемою.Всі думки без коментарів фіксуються на дошці.Перелік ідей використовується в подальшій роботі і може бути початком дискусії або роботи над подальшим вирішенням проблеми тощо. Цей метод має на меті заохочувати вільний вибір ідей і відчуття відсутності цензурних обмежень. Він важливий при формуванні педагогами особистості учня , розвитку його творчих здібностей та здатності до навчання (самостійність , продукування нових ідей ,громадська позиція , толерантність ). --[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 19:36, 19 жовтня 2017 (EEST)
+
Інтерактивне навчання -це ,перш за все, діалогічне навчання ,яке основане на взаємодії вчителя та учня.При цьому задіяні всі учні класу .Це дозволяє активно залучити дітей до навчання ,до самостійного пошуку та опрацювання інформації , до самоконтролю , творчості. Одним з таких методів , які я використовую на власних заняттях , є "Мозковий штурм".Суть його в тому , щоб зібрати якомога більше ідей щодо певної проблеми від усіх учасників занять упродовж обмеженого періоду часу шляхом розгальмування.Після презентації проблеми вчитель запрошує назвати ключові ідеї , коментарі , фрази , повязані з даною проблемою.Всі думки без коментарів фіксуються на дошці.Перелік ідей використовується в подальшій роботі і може бути початком дискусії або роботи над подальшим вирішенням проблеми тощо. Цей метод має на меті заохочувати вільний вибір ідей і відчуття відсутності цензурних обмежень. Він важливий при формуванні педагогами особистості учня , розвитку його творчих здібностей та здатності до навчання (самостійність , продукування нових ідей ,громадська позиція , толерантність ). --[[Користувач:Пазенко Валентин Володимирович|Пазенко Валентин Володимирович]] ([[Обговорення користувача:Пазенко Валентин Володимирович|обговорення]]) 19:36, 19 жовтня 2017 (EEST)
 +
 
 +
'''''Дякую за відповідь!'''''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:20, 23 жовтня 2017 (EEST)

Поточна версія на 14:24, 23 жовтня 2017

Інтерактивні практичні заняття


Доброго дня, шановні колеги!

Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!

Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).

Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).


Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.

1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [14, с. 18-19].Людина-найбільш широке поняття,яке включає в себе біологічний та соціальний компоненти і складається з 3 компонентів.Це-організм,індивід,особистість.Категорії організм та індивід-біологічна сутність,особистість-соціальна.Представник людського роду-індивід.Ним може бути новонароджений і дорослий,здоровий і хворий,незалежно від її якостей та особливостей.Суб'єкт-це індивід,що свідомо та цілеспрямовано виконує певну діяльність,пізнає та перетворює в процесі цієї діяльності світ.Індивідуальність-властивість індивіда,його неповторність,яка формується у процесі виховання та навчання,під впливом соціальних умов та суспільного середовища,шляхом самовиховання.Особистість-системна соціальна якість,набута індивідом предметною діяльністю і спілкуванням,та характерний рівень і якість представленості суспільних відносин у індивіді.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 20:13, 15 жовтня 2017 (EEST)

2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [14, с. 19]. Особистість-соціальна істота,що введена в суспільні відносини і є діячем суспільного розвитку--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 18:20, 27 вересня 2017 (EEST) 3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:43, 25 квітня 2017 (EET) Визначаючи біологічну стуктуру особистості,фахівці виокремлюють 2 фактори-спадковість і уродженість.Спадковість-те,що існує та розвивається в особистості на основі генного фонду її предків.Уродженість-розглядаються умови внутрішньоутробного життя,наслідки родової діяльності матері.Ці терміни пов'язані з поняттям задатки.)Задатки-це уроджені,обумовлені іноді генним фондом,а іноді пренатальними умовами потенційні можливості розвитку більшості анатомічних,ряду фізіологічних та деяких психічних властивостей людини.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 19:52, 15 жовтня 2017 (EEST)


Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на наступні два питання.

4. На Вашу думку, чому саме стихійний шлях, має найбільший вплив на формування особистості дитини, визначте у цьому процесі роль референтної особи [14, с. 25, 28]?Є 3 шляхи формування особистості.Це-стихійне формування,цылеспрямоване формування,самоформування.Найбільший вплив на формування особистості дитини належить стихійному формуванню-це об'єктивний,закономірний процес,який педагогам потрібно враховувати у своїй роботі.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 11:29, 16 жовтня 2017 (EEST)Найбільший вплив на формування особистості дитининалежить стихійному шляху-це об'єктивний,закономірний процес.У цьому розвитку велику роль грає зв'язок із значимими особами.Саме їх допомога посідає значне місце у духовному,фізичному,психологічному розвитку дитини як особистості.Стихійний шлях-це шлях пошуку власного Я.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 20:28, 16 жовтня 2017 (EEST)

5. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [14, с. 28-29].--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:42, 03 травня 2017 (EEST]Це соціальна ситуація розвитку,провідний вид діяльності,психологічні новоутворення.Для підліткового віку характерними є такі новоутворення як самовизначення,зростання пізнавальної активності,потреба в самоствердженні.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 20:06, 16 жовтня 2017 (EEST)


Сьогодні, протягом заняття, розглянемо ще два питання:

6. Дайте короткий опис людини, для якої характерний комплекс «змішування ролей» [14, с. 30-31]З 11 і до 20 років підлітковий період для якого характерно ідентифікація особистості.У цей період підліток,виконуючи різні соціальні ролі[учня,товариша тощо]розвиває почуття особистої визначеності,характерні тільки для нього.При несприятливих умовах,підліток губиться у ситуаціях рольової поведінки,не знаходить свого місця в соціальному оточенні.Тоді формується аномальна лінія розвитку,яка називається змішування ролей.В різноманітних суспільствах тривалість та інтенсивність протікання цього періоду різноманітна,але якщо до його кінця індивідові не вдасться сформувати свою ідентичність,він глибоко постраждає від рольової розмитості.Е.Еріксон вказує на те,що дифузія ролей може послужити причиною прояву латентних психологічних відхилень.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 18:23, 17 жовтня 2017 (EEST)

7. Які особистісні тести Ви знаєте (достатньо одного прикладу: назва та що діагностує) [14, с. 76-93]?Дослідження емоційного відгукування.Діагностує рівень емпатичних тенденцій.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 20:21, 15 жовтня 2017 (EEST)

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:16, 10 травня 2017 (EET)


Закінчуємо розгляд теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на останні два питання.

8. Як учитель засобом свого предмету чи організовуючи виховну діяльність може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня (на прикладі однієї особистісної характеристики) [14, с. 43-44, 47-60, 76-93]?Працюючи на уроках учитель засобами свого предмета може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня.Це переважно метод спостереження.Він дозволяє фіксувати конкретні реальні ситуації,описувати невимушену поведінку досліджуваного,зібрати велику кількість фактичного матеріалу.Приклад.Учень А.на уроках пасивний,не ініціативний.Але пасивність пов'язана з типом темпераменту-він флегматик,емоційність низька,невдачі сприймає без особливого вираження емоцій.Переважає довгострокова пам'ять,матеріал,вивчений раніше на уроці,добре запам'ятовує.Мова сповільнена,у міжособистісних стосунках є авторитетною особою.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 19:18, 17 жовтня 2017 (EEST)

9. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального та найближчого розвитку учнів при організації навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освіти (коротко обґрунтуйте свою відповідь) [14, с. 29]? На мою думку,в основному враховуються.Учнем в процесі навчання обов'язково повинні задаватися різнорівневі завдання за рівнем складності.При виборі завдання учитель враховує рівень підготовки учня.Це дає можливість врахування актуальрого розвитку[може чи не може виконати самостійно],так і найближчий-потенційні можливості розвитку.Таким чином можна зробити висновок,що навчання веде за собою розвиток.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 18:36, 17 жовтня 2017 (EEST)

Дякую за відповіді!

Дякую за співпрацю!

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:11, 17 травня 2017 (EET)

Індивідуальні заняття


Доброго дня, шановні колеги!

Продовжуємо роботу. Індивідуальне заняття присвячене темі: «Психологічні аспекти гендерної освіти». За одним з напрямків (можете обрати із запропонованих нижче), опишіть гендерні відмінності учнів, що спостерігаються у навчально-виховному процесі та які педагогу потрібно враховувати у своїй професійній діяльності. Визначте умови, які потрібно при цьому створити для хлопчиків та дівчаток. Результати роздумів занесіть до наведеного нижче алгоритму (дуже коротко). Ознайомтесь із матеріалами розташованими на моїй сторінці обговорення, можете користуватись розглянутими на лекції дидактичними матеріалами та рекомендованою літературою.

Напрямки (сфери) прояву гендерних особливостей: фізіологічні процеси, фізичний розвиток, розвиток особистості, активність поведінки, діяльність, адаптація до школи, мовлення, мислення, сприйняття, увага, уява, емоції, вихованість, ставлення до оцінки, відношення до правил.

Гендерні особливості учнів

Сфера:

Хлопчики

Опис:

Умови:

Дівчатка

Опис:

Умови: --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:11, 24 травня 2017 (EEST) Сфера :мовлення. Хлопчики :говорити починають пізніше ,рідко розкривають у словах свій внутрішній світ,лаконічні у відповідях,у них добре розвинена сторона мовлення , повязана із пошуком-там , де треба виявити кмітливість , винахідливість,речення переповнені дієсловами та вигуками. Умови :вчитель повинен врахувати ці гендерні особливості у навчально-виховному процесі і підібрати відповідні методи , форми роботи , які б допомогли розкрити індивідуальні можливості учнів. Так , наприклад ,під час перевірки вивченого матеріалу перевагу надавати письмовим завданням ,а в усному опитуванні більше уваги приділяти фактичному матеріалу ,а не їх емоційному забарвленню.

Дівчатка :говорити починають раніше , володіють більшим словниковим запасом , але відповіді більш одноманітні , зате більш емоційно забарвлені,мають більшу швидкість мовлення та читання , розгорнуті розповіді , деталізовані події , у реченнях переважають іменники та прикметники. Умови :вчитель повинен врахувати ці гендерні особливості у навчально-виховному процесі і підібрати відповідні методи , форми роботи , які б допомогли розкрити індивідуальні можливості учнів. Так , наприклад ,під час перевірки вивченого матеріалу перевагу надавати усним розгорнутим відповідям . --Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 19:38, 19 жовтня 2017 (EEST)

Дякую за відповідь!--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 14:18, 23 жовтня 2017 (EEST)


Консультації

Шановні колеги!

Згідно навчально-тематичного плану Ви маєте можливість отримати консультацію з навчальної дисципліни «Психологія» відносно теми «Тестування як психолого-педагогічний засіб оцінювання якості навчальних досягнень учнів». Готова надати її Вам за телефоном чи на сторінках обговорення. Попередньо прошу ознайомитись із літературою розташованою на моїй сторінці обговорення та інформацією, дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. У мене буде можливість дати відповідь кожному з Вас на одне питання. Телефонуйте чи залишайте Ваше запитання на цій сторінці. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:37, 8 вересня 2017 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, колеги!

Запрошую Вас розглянути тему "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Вивчаємо джерела

Пропоную звернутись до літературних джерел запропонованих до розгляду при вивченні даної теми на моїй сторінці обговорення, можете користуватись рекомендованою літературою та розглянутими на лекції дидактичними матеріалами.

Обговорюємо

Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:12, 1 червня 2017 (EEST) Вважаю,що є такі якості обдарованості як 1.Має багатий словниковий запас.2.Легко запам'ятовує прочитане.3.Швидко засвоює нові знання.4.Багато читає.5.Оригінально мислить,пропонує нестандартні рішення.6.Висловлює свою думку максимально зрозуміло.6.Активно продукує нові ідеї.7.Креативний в пошуку.--Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 08:16, 18 жовтня 2017 (EEST)

Дякую за відповідь!--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 14:20, 23 жовтня 2017 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, шановні колеги!

Модульний контроль з психології буде здійснюватися на основі узагальнення інформації про методи, які доцільно використовувати в професійній діяльності при організації навчально-виховного процесу при вивченні та формуванні педагогами особистості учня, розвитку його обдарованості та здатності до навчання, урахуванні гендерних особливостей, використанні методу тестування (таким чином відбудеться закріплення інформації, до якої зверталися на попередніх заняттях).

Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного методу, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Рекомендована література розташована на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними). --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 14:11, 12 червня 2017 (EEST) Інтерактивне навчання -це ,перш за все, діалогічне навчання ,яке основане на взаємодії вчителя та учня.При цьому задіяні всі учні класу .Це дозволяє активно залучити дітей до навчання ,до самостійного пошуку та опрацювання інформації , до самоконтролю , творчості. Одним з таких методів , які я використовую на власних заняттях , є "Мозковий штурм".Суть його в тому , щоб зібрати якомога більше ідей щодо певної проблеми від усіх учасників занять упродовж обмеженого періоду часу шляхом розгальмування.Після презентації проблеми вчитель запрошує назвати ключові ідеї , коментарі , фрази , повязані з даною проблемою.Всі думки без коментарів фіксуються на дошці.Перелік ідей використовується в подальшій роботі і може бути початком дискусії або роботи над подальшим вирішенням проблеми тощо. Цей метод має на меті заохочувати вільний вибір ідей і відчуття відсутності цензурних обмежень. Він важливий при формуванні педагогами особистості учня , розвитку його творчих здібностей та здатності до навчання (самостійність , продукування нових ідей ,громадська позиція , толерантність ). --Пазенко Валентин Володимирович (обговорення) 19:36, 19 жовтня 2017 (EEST)

Дякую за відповідь!--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 14:20, 23 жовтня 2017 (EEST)