Відмінності між версіями «Психологія Матузка В.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Проведення та перевірка модульного контролю)
 
(не показані 9 проміжних версій 2 учасників)
Рядок 1: Рядок 1:
 
+
<p style="color:red;"><b>Чекаю Ваших відповідей за тематичною дискусією та модульним контролем! </b></p>--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 13:43, 23 жовтня 2017 (EEST)
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
----
 
----
Рядок 140: Рядок 140:
  
 
Дівчатка:У дівчаток переважає орієнтація на задачу. Дослідження емоційності свідчить, що у дівчат вищий рівень тривожності, велика значущість зв'язку емоцій з міжособистісними відносинами, велика чутливість до негативних життєвих подій друзів і близьких, частіше спостерігаються депресії. Чутливі до галасу, вирізняються високою чутливістю шкіри, дівчат більше дратує тілесний дискомфорт. Більш чутливі за хлопчиків до поглажування, дотиків.
 
Дівчатка:У дівчаток переважає орієнтація на задачу. Дослідження емоційності свідчить, що у дівчат вищий рівень тривожності, велика значущість зв'язку емоцій з міжособистісними відносинами, велика чутливість до негативних життєвих подій друзів і близьких, частіше спостерігаються депресії. Чутливі до галасу, вирізняються високою чутливістю шкіри, дівчат більше дратує тілесний дискомфорт. Більш чутливі за хлопчиків до поглажування, дотиків.
 +
Умови: Дівчатка, у сприйнятті навчального матеріалу, простіше зрозуміють схему, алгоритм. Вони краще орієнтуються у правилах, здатні розділити ціле на частини. дівчатка сенс зчитують гірше, їм потрібно для цього більше часу. Зате вони більш емоційні, тонше відчувають. А дівчинці схвалення дорослих важливо саме по собі. Вона по природі більше товариська, її набагато більше цікавить соціум. Вона набагато охочіше виконує нецікаву роботу просто заради того, щоб заслужити похвалу.--[[Користувач:Матузка Валентина Миколаївна|Матузка Валентина Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Матузка Валентина Миколаївна|обговорення]]) 14:20, 20 жовтня 2017 (EEST)
  
Умови: Дівчатка, у сприйнятті навчального матеріалу, простіше зрозуміють схему, алгоритм. Вони краще орієнтуються у правилах, здатні розділити ціле на частини. дівчатка сенс зчитують гірше, їм потрібно для цього більше часу. Зате вони більш емоційні, тонше відчувають. А дівчинці схвалення дорослих важливо саме по собі. Вона по природі більше товариська, її набагато більше цікавить соціум. Вона набагато охочіше виконує нецікаву роботу просто заради того, щоб заслужити похвалу.
+
'''''Дякую за відповідь!'''''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:08, 23 жовтня 2017 (EEST)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
Рядок 162: Рядок 163:
 
Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів.
 
Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів.
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:09, 1 червня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:09, 1 червня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
На мою думку, обдарованість учня до навчального предмету "історія" визначає його ерудованість і інтерес до історії,характеристика пам'яті.--[[Користувач:Матузка Валентина Миколаївна|Матузка Валентина Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Матузка Валентина Миколаївна|обговорення]]) 09:38, 24 жовтня 2017 (EEST)
 +
 +
'''Дякую за відповідь!'''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 17:51, 25 жовтня 2017 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
Рядок 170: Рядок 176:
 
Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного методу, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Рекомендована література розташована на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
 
Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного методу, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Рекомендована література розташована на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:08, 12 червня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:08, 12 червня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
На своїх уроках з історії метод "Прес" використовую для того, щоб навчити учнів аргументувати власні думки у виразній і стислій формі. Учні доводять і обґрунтувують свою точку зору, відповідаючи на питання за схемою: я вважаю,…тому що, … наприклад,..отже, ….Найчастіше використовується на уроках історії при обговоренні проблемних питань. Учні класу на основі прочитаного історичного тексту можуть свідомо довести чи спростувати твердження, зробити певні висновки. Учень може, переконливо доводячи свою думку, переконати інших.--[[Користувач:Матузка Валентина Миколаївна|Матузка Валентина Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Матузка Валентина Миколаївна|обговорення]]) 09:40, 24 жовтня 2017 (EEST)
 +
 +
'''Дякую за відповідь!'''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 17:51, 25 жовтня 2017 (EEST)

Поточна версія на 17:55, 25 жовтня 2017

Чекаю Ваших відповідей за тематичною дискусією та модульним контролем!

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 13:43, 23 жовтня 2017 (EEST)

Інтерактивні практичні заняття


Доброго дня, шановні колеги!

Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!

Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).

Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).


Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.

1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [14, с. 18-19].

Доброго жня! даю відповідь Онтогенез — індивідуальний розвиток організму з моменту зародження до природної смерті . Онтогенез людини й інших ссавців можно розділити на кілька періодів.

Ембріональний (зародковий) період триває від моменту утворення зиготи до народження дитини. У цей період з однієї клітини формуються всі тканини й системи органів організму. До кінця зародкового періоду закінчується закладка основних ембріональних зачатків тканин і органів і зародок здобуває основні риси, характерні для людини. Період життя людини після народження можна поділити на такі великі частини, як період дитинства (постембріональний).

В постембріональному періоді організм веде самостійний спосіб життя, продовжується його ріст, органогенез, гістогенез, ускладнюються різноманітні функції організму тощо. Період статевої зрілості(18-55 р.) Найтривалішим є період статевої зрілості, коли людина досягає найвищого рівня розвитку, реалізації своїх можливостей, самостверджується в усіх сферах, знаходить життєвого супутника, розкривається у сексуальному аспекті.

Водночас їй доводиться долати вікові кризи, які позначаються на її особистісному самопочутті, інтимних аспектах життєдіяльності. та період старіння. Період дитинства триває від моменту народження до початку повноцінного функціонування репродуктивної системи. Протягом цього періоду відбувається ріст організму й розвиток його окремих систем, формуються потрібні вміння та навички. Період статевої зрілості триває від моменту початку повноцінного функціонування репродуктивної системи до моменту згасання репродуктивних функцій. Це основний період життя людини. Період старіння триває від моменту втрати репродуктивних функцій до смерті. У цей період людина має менші фізичні можливості, але виконує важливі соціальні функції. --Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 13:23, 19 жовтня 2017 (EEST)Матузка Валентина Миколаївна 12.41 19 жовтня 2017

2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [14, с. 19]. Доброго дня! Даю відповідь Відносини людини із суспільством, її становище в ньому характеризуються проняттям "особистість". При цьому важливо зазначити, що людина формується як особистість тільки в людському суспільстві. Якщо людина житиме поза суспільством, вона, маючи всі біологічні ознаки, залишиться на тваринному рівні. --Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 13:25, 19 жовтня 2017 (EEST)Матузка Валентина Миколаївна 12.47 19 жовтня 2017 3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?

Доброго дня! Даю відповідь В процесі свого індивідуального розвитку людина, з одного боку, реалізує певну програму й відтворює певні ознаки, які передані їй батьками, а з іншого - вона може певним чином "відхилятися" від цих програм і набувати нових ознак. Спадкові програми розвитку людини містять детерміновану й змінну частини, які визначають як те загальне, що робить людину людиною, так і те особливе, що робить людей настільки несхожими одне на одного. Детермінована частина програми забезпечує продовження людського роду, а також видові задатки людини як представника людського роду, в т.ч. задатки мови, трудової діяльності, мислення, прямої ходи. Від батьків до дітей передаються зовнішні ознаки: особливості складу тіла, колір волосся, очей і шкіри. Жорстко генетично запрограмоване співвідношення в організмі різноманітних білків, визначенні групи крові, резус-фактор. Успадковані фізичні особливості людини визначають видимі й невидимі відмінності людей. За спадковістю людина отримує тип нервової системи (збудження, гальмування, сила перебігу цих процесів). Можуть передаватися нащадкам недоліки нервової діяльності батьків, у тому числі й патологічні, що викликають психічний розлад, хвороби (напр., шизофренію). Спадковий характер мають хвороби крові, цукровий діабет та ін. Генетика виявила більше 1500 спадкових аномалій людини. Негативно впливають на нащадків алкоголізм і наркоманія батьків. --Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 13:25, 19 жовтня 2017 (EEST)Матузка Валентина Миколаївна 12.50 19 жовтня 2017 --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:47, 25 квітня 2017 (EET)


Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на наступні два питання.

4. На Вашу думку, чому саме стихійний шлях, має найбільший вплив на формування особистості дитини, визначте у цьому процесі роль референтної особи [14, с. 25, 28]?

Доброго дня! Даю відповідь Референтна особа - особа, яка є прямим (у разі безпосереднього спілкування) або непрямим об'єктом для порівняння, чи ж зразком для наслідування в процесі формування поглядів чи поведінці окремої людини. Найбільший вплив на формування особистості дитини належить стихійному шляху-це об'єктивний,закономірний процес.У цьому розвитку велику роль грає зв'язок із значимими(референтними)особами. Саме їх допомога посідає значне місце у духовному,фізичному, психологічному розвитку дитини як особистості.Стихійний шлях – це шлях пошуку власного «Я». Рушійними силами розвитку психіки є суперечності, які виникають на кожному етапі розвитку людини. Від народження до 10 років великий вплив мають батьки, у підлітковому віці- однолітки. --Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 13:25, 19 жовтня 2017 (EEST)Матузка Валентина Миколаївна 12.56 19 жовтня 2017 5. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [14, с. 28-29].

Доброго дня! Даю Відповідь Критерії вікової періодизації (характерні для кожного вікового періоду):

1.Соціальна ситуація розвитку, передусім зміст і форми навчання й виховання.

2.Провідна діяльність у її співвідношенні з ін¬шими видами діяльності.

3.Відповідний рівень розвитку свідомості й самосвідо¬мості особистості (центральне вікове новоутворення).

4.Кризи

(криза новонародженого (до 1 міс),

криза одного року,

криза трьох років,

криза семи років,

підліткова криза (11-12 років),

юнацька криза)

Підлітковий (середній шкільний) вік — 4—8 класи (від 11 до 14 років) у дівчаток,

5—9 класи (від 12 до 15 ро¬ків) у хлопчиків.

Цей період супроводжується найбільш помітною кризою в житті людини, головним фактором якої визнається пубертат - статеве дозрівання; у підлітка інтенсифікується фізичний, розумовий, моральний, соціальний розвиток; перебудовується організм, самосвідомість, система відношень до оточуючих; відчуття дорослості призводить до труднощів соціальної взаємодії. --Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 13:25, 19 жовтня 2017 (EEST)Матузка Валентина Миколаївна 13.00 19 жовтня 2017

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:45, 03 травня 2017 (EET)


Сьогодні, протягом заняття, розглянемо ще два питання:

6. Дайте короткий опис людини, для якої характерний комплекс «змішування ролей» [14, с. 30-31].

Доброго дня! Даю відповідь З 11 до 20 років підлітковий період для якого характерно ідентфікація особистості. У цей період підліток,виконуючи різні соціальні ролі (учня, сина,брата,товариша)розвиває почуття особистої визначеності,характерної тільки для нього. При несприятвих умовах,підліток губиться у ситуаціях рольової поведінки, не знаходить свого місця у соціальному оточенні, тоді формується аномальна лінія розвитку яка називається "змішування ролей". В різноманітних суспільствах тривалість та інтенсивність протікання цього періоду різноманітна, але якщо до його кінця індивідові не вдасться сформувати свою ідентичність, він глибоко постраждає від “рольової розмитості”. Е. Еріксон вказує на те, що дифузія ролей може послужити причиною прояву латентних, психологічних відхилень. --Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 13:25, 19 жовтня 2017 (EEST)Матузка Валентина Миколаївна 13.14 19 жовтня 2017


7. Які особистісні тести Ви знаєте (достатньо одного прикладу: назва та що діагностує) [14, с. 76-93]?

Доброго дня! Даю відповідь Моніторинг соціалізації особистості учня. Виявити рівень соціальної адаптованості, активності, автономності та моральної вихованості учнів. --Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 13:25, 19 жовтня 2017 (EEST)Матузка Валентина Миколаївна 13.21 19 жовтня 2017

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:20, 10 травня 2017 (EET)


Закінчуємо розгляд теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповіді на останні два питання.

8. Як учитель засобом свого предмету чи організовуючи виховну діяльність може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня (на прикладі однієї особистісної характеристики) [14, с. 43-44, 47-60, 76-93]?

Доброго дня! Даю відповідь Працюючи на уроках учитель засобом свого предмету чи організовуючи виховну діяльність може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня. Це переважно метод спостереження. Він дозволяє фіксувати конкретні реальні ситуації, описувати невимушену поведінку досліджуваного, зібрати велику кількість фактичного матеріалу. Учениця К. ініціативна, жива, рухлива, з готовністю відгукується на все нове, любить все загадкове і незрозуміле. Але часто потребує підтримки дорослих, легко відволікається і залишає розпочату справу. --Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 13:25, 19 жовтня 2017 (EEST)Матузка Валентина Миколаївна 13.34 19 жовтня 2017

9. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального та найближчого розвитку учнів при організації навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освіти (коротко обґрунтуйте свою відповідь) [14, с. 29]?

Доброго дня! Даю відповідь Звичайно враховуються . Учням у процесі навчання задаються різнорівневі завдання за рівнем складності. При виборі завдання учитель враховує рівень підготовки учня. Це дає можливість актуального розвитоку (може чи не може виконати самостійно). Таким чином навчання веде за собою розвиток --Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 13:25, 19 жовтня 2017 (EEST)Матузка Валентина Миколаївна 13.45 19 жовтня 2017

Дякую за відповіді!

Дякую за співпрацю!

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:15, 17 травня 2017 (EET)

Індивідуальні заняття


Доброго дня, шановні колеги!

Продовжуємо роботу. Індивідуальне заняття присвячене темі: «Психологічні аспекти гендерної освіти». За одним з напрямків (можете обрати із запропонованих нижче), опишіть гендерні відмінності учнів, що спостерігаються у навчально-виховному процесі та які педагогу потрібно враховувати у своїй професійній діяльності. Визначте умови, які потрібно при цьому створити для хлопчиків та дівчаток. Результати роздумів занесіть до наведеного нижче алгоритму (дуже коротко). Ознайомтесь із матеріалами розташованими на моїй сторінці обговорення, можете користуватись розглянутими на лекції дидактичними матеріалами та рекомендованою літературою.

Напрямки (сфери) прояву гендерних особливостей: фізіологічні процеси, фізичний розвиток, розвиток особистості, активність поведінки, діяльність, адаптація до школи, мовлення, мислення, сприйняття, увага, уява, емоції, вихованість, ставлення до оцінки, відношення до правил.

Гендерні особливості учнів

Сфера:

Хлопчики

Опис:

Умови:

Дівчатка

Опис:

Умови: --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:08, 24 травня 2017 (EEST)


Доброго Дня! Даю відповідь

Сфера: Сприйняття.

Хлопчики:у хлопчиків - особистісна орієнтація (на взаємодію з однолітками). Дослідження успішності лідерства демонструють перевагу хлопців. Самооцінка більш стійка у хлопчиків. ля хлопчиків і хлопців характерні прагнення приховувати свої емоції, особливо негативні, емоційна стриманість і жорсткіша регламентація з боку суспільства щодо демонстрації емоційних переживань.

Умови: Хлопчики у сприйнятті навчального матеріалу, вимагають більш детальної форми викладу, наочності, їм потрібно прожити матеріал в дії, а не логічно. Їм потрібно навчання, засноване в першу чергу на цілісному підході, з опорою на конкретність, життєвість. Вони повинні зрозуміти принцип, сенс, а не вибудовувати цей сенс з деталей. Хлопчики, все розуміючи, часом не можуть пояснити того, що зрозуміли, комусь іншому. Є хлопчики, які все хапають на льоту, всі завдання вирішують, а пояснити своє рішення не можуть. Інформацію хлопчики і дівчатка сприймають по-різному. Хлопчики перш за все шукають сенс і, схопивши його, відразу готові діяти. Оскільки хлопчик у всьому шукає насамперед сенс, то похвала, отримана ним за роботу, яка йому нецікава або здається безглуздою, на нього не подіє.

Дівчатка:У дівчаток переважає орієнтація на задачу. Дослідження емоційності свідчить, що у дівчат вищий рівень тривожності, велика значущість зв'язку емоцій з міжособистісними відносинами, велика чутливість до негативних життєвих подій друзів і близьких, частіше спостерігаються депресії. Чутливі до галасу, вирізняються високою чутливістю шкіри, дівчат більше дратує тілесний дискомфорт. Більш чутливі за хлопчиків до поглажування, дотиків. Умови: Дівчатка, у сприйнятті навчального матеріалу, простіше зрозуміють схему, алгоритм. Вони краще орієнтуються у правилах, здатні розділити ціле на частини. дівчатка сенс зчитують гірше, їм потрібно для цього більше часу. Зате вони більш емоційні, тонше відчувають. А дівчинці схвалення дорослих важливо саме по собі. Вона по природі більше товариська, її набагато більше цікавить соціум. Вона набагато охочіше виконує нецікаву роботу просто заради того, щоб заслужити похвалу.--Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 14:20, 20 жовтня 2017 (EEST)

Дякую за відповідь!--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 14:08, 23 жовтня 2017 (EEST)

Консультації

Шановні колеги!

Згідно навчально-тематичного плану Ви маєте можливість отримати консультацію з навчальної дисципліни «Психологія» відносно теми «Тестування як психолого-педагогічний засіб оцінювання якості навчальних досягнень учнів». Готова надати її Вам за телефоном чи на сторінках обговорення. Попередньо прошу ознайомитись із літературою розташованою на моїй сторінці обговорення та інформацією, дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. У мене буде можливість дати відповідь кожному з Вас на одне питання. Телефонуйте чи залишайте Ваше запитання на цій сторінці. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:39, 8 вересня 2017 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня, колеги!

Запрошую Вас розглянути тему "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Вивчаємо джерела

Пропоную звернутись до літературних джерел запропонованих до розгляду при вивченні даної теми на моїй сторінці обговорення, можете користуватись рекомендованою літературою та розглянутими на лекції дидактичними матеріалами.

Обговорюємо

Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:09, 1 червня 2017 (EEST)


На мою думку, обдарованість учня до навчального предмету "історія" визначає його ерудованість і інтерес до історії,характеристика пам'яті.--Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 09:38, 24 жовтня 2017 (EEST)

Дякую за відповідь!--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 17:51, 25 жовтня 2017 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, шановні колеги!

Модульний контроль з психології буде здійснюватися на основі узагальнення інформації про методи, які доцільно використовувати в професійній діяльності при організації навчально-виховного процесу при вивченні та формуванні педагогами особистості учня, розвитку його обдарованості та здатності до навчання, урахуванні гендерних особливостей, використанні методу тестування (таким чином відбудеться закріплення інформації, до якої зверталися на попередніх заняттях).

Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного методу, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Рекомендована література розташована на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними). --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 14:08, 12 червня 2017 (EEST)


На своїх уроках з історії метод "Прес" використовую для того, щоб навчити учнів аргументувати власні думки у виразній і стислій формі. Учні доводять і обґрунтувують свою точку зору, відповідаючи на питання за схемою: я вважаю,…тому що, … наприклад,..отже, ….Найчастіше використовується на уроках історії при обговоренні проблемних питань. Учні класу на основі прочитаного історичного тексту можуть свідомо довести чи спростувати твердження, зробити певні висновки. Учень може, переконливо доводячи свою думку, переконати інших.--Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 09:40, 24 жовтня 2017 (EEST)

Дякую за відповідь!--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 17:51, 25 жовтня 2017 (EEST)