Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Сіліверстова О.О.»
Матеріал з HistoryPedia
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}}) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
(не показана одна проміжна версія ще одного учасника) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
+ | '''Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін''' | ||
+ | Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання: | ||
+ | # Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"? | ||
+ | # Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків | ||
+ | Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET) | ||
+ | # Поняття «міжпредметні зв’язки» ми визначаємо як зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою. | ||
+ | # Приклади: Під час вивчення в шостому класі теми "Давньогрецька міфологія і релігія як спосіб світосприйняття людей" важливим є зв'язок історії з світовою літературою, адже шестикласники вже вивчили тему "Міфи Стародавньої Греції " і вже можуть використовувати свої знання на уроці історії. Під час вивчення у 8 класі теми "Запорозька Січ у подіях другої половини ХVІІ ст." використовую міжпредметні зв'язки з образотворчим мистецтвом, так як відбувається робота над картиною І. Рєпіна "Запорожці пишуть листа турецькому султану" та літературою - зачитування знаменитого літературного твору - сатиричний лист запорожців турецькому султану. Дякую за увагу!--[[Користувач:Сіліверстова Олена Олексіївна|Сіліверстова Олена Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Сіліверстова Олена Олексіївна|обговорення]]) 12:19, 12 квітня 2015 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Поточна версія на 12:23, 12 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:
- Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
- Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
Дякую і бажаю натхнення! --Адміністратор (обговорення) 08:50, 19 березня 2015 (EET)
- Поняття «міжпредметні зв’язки» ми визначаємо як зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою.
- Приклади: Під час вивчення в шостому класі теми "Давньогрецька міфологія і релігія як спосіб світосприйняття людей" важливим є зв'язок історії з світовою літературою, адже шестикласники вже вивчили тему "Міфи Стародавньої Греції " і вже можуть використовувати свої знання на уроці історії. Під час вивчення у 8 класі теми "Запорозька Січ у подіях другої половини ХVІІ ст." використовую міжпредметні зв'язки з образотворчим мистецтвом, так як відбувається робота над картиною І. Рєпіна "Запорожці пишуть листа турецькому султану" та літературою - зачитування знаменитого літературного твору - сатиричний лист запорожців турецькому султану. Дякую за увагу!--Сіліверстова Олена Олексіївна (обговорення) 12:19, 12 квітня 2015 (EEST)