Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Сіліверстова О.О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
 
Рядок 7: Рядок 7:
  
 
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET)
 
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET)
 +
# Поняття «міжпредметні зв’язки» ми визначаємо як зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою.
 +
# Приклади: Під час вивчення в шостому класі теми "Давньогрецька міфологія і релігія як спосіб світосприйняття людей" важливим є зв'язок історії з світовою літературою, адже шестикласники вже вивчили тему "Міфи Стародавньої Греції " і вже можуть використовувати свої знання на уроці історії. Під час вивчення у 8 класі теми "Запорозька Січ у подіях другої половини ХVІІ ст." використовую міжпредметні зв'язки з образотворчим мистецтвом, так як відбувається робота над картиною І. Рєпіна "Запорожці пишуть листа турецькому султану" та літературою - зачитування знаменитого літературного твору - сатиричний лист запорожців турецькому султану. Дякую за увагу!--[[Користувач:Сіліверстова Олена Олексіївна|Сіліверстова Олена Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Сіліверстова Олена Олексіївна|обговорення]]) 12:19, 12 квітня 2015 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Поточна версія на 12:23, 12 квітня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:

  1. Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
  2. Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків

Дякую і бажаю натхнення! --Адміністратор (обговорення) 08:50, 19 березня 2015 (EET)

  1. Поняття «міжпредметні зв’язки» ми визначаємо як зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою.
  2. Приклади: Під час вивчення в шостому класі теми "Давньогрецька міфологія і релігія як спосіб світосприйняття людей" важливим є зв'язок історії з світовою літературою, адже шестикласники вже вивчили тему "Міфи Стародавньої Греції " і вже можуть використовувати свої знання на уроці історії. Під час вивчення у 8 класі теми "Запорозька Січ у подіях другої половини ХVІІ ст." використовую міжпредметні зв'язки з образотворчим мистецтвом, так як відбувається робота над картиною І. Рєпіна "Запорожці пишуть листа турецькому султану" та літературою - зачитування знаменитого літературного твору - сатиричний лист запорожців турецькому султану. Дякую за увагу!--Сіліверстова Олена Олексіївна (обговорення) 12:19, 12 квітня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю