Відмінності між версіями «Психологія Манько О.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
(не показана одна проміжна версія 2 учасників) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | + | <p style="color:red;"><b>Чекаю Ваших відповідей на питання №4, за індивідуальним заняттям, тематичною дискусією та модульним контролем! </b></p>--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 13:11, 7 жовтня 2016 (EEST) | |
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
'''''Доброго дня, шановні колеги!''''' | '''''Доброго дня, шановні колеги!''''' | ||
Рядок 52: | Рядок 52: | ||
Закінчуємо розгляд теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповідь на останнє питання. | Закінчуємо розгляд теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповідь на останнє питання. | ||
− | ''4. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального | + | ''4. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального і найближчого розвитку учнів при організації навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освіти (коротко обґрунтуйте свою відповідь) та як учитель засобом свого предмету чи організовуючи виховну діяльність може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня (на прикладі однієї особистісної характеристики) [10, с. 29, 43-44, 47-60, 76-93]?'' |
'''''Дякую за відповідь!''''' | '''''Дякую за відповідь!''''' | ||
Рядок 60: | Рядок 60: | ||
'''''До зустрічі на наступних заняттях у вікі-просторі.''''' | '''''До зустрічі на наступних заняттях у вікі-просторі.''''' | ||
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:15, 17 травня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:15, 17 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Добрий день Ірина Валеріївна. | ||
+ | |||
+ | Критерії вікової періодизації - соціальний статус індивіда й прояв його власної психічної активності, а також беруться до уваги соматичні зміни, зумовлені законами біологічного розвитку людського організму.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 18:15, 22 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | '''''Дякую за активну включеність у діяльність та корекцію відповіді до питання №3''''', на жаль, вона не вірна. Даючи першого разу свою відповідь на це питання, Ви визначили один з трьох критеріїв вікової періодизації розвитку особистості та назвали психологічні новоутворення (це і є названий Вами один з критеріїв), характерні для підліткового віку. Потрібно назвати ще два [10, с. 28]. Знаючи критеріїв вікової періодизації розвитку особистості, можна краще зрозуміти механізми зміни віку дитини (а від цього краще розуміти вікові особливості дітей різного віку), щоб мати можливість більш ефективних впливів на її особистісний розвиток. | ||
+ | |||
+ | '''''Також чекаю від вас відповіді на питання №4.'''''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:42, 24 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Відповідь на 4 питання: Зони актуального та найближчого розвитку учнів враховуються при організації навчально-виховного процесу. Доказом того є профільна освіта, адже до профільних класів зараховуються учні, які мають вже певні набуті знання з профільного предмету і мають потенційні можливості засвоїти матеріал, що вчитель викладає поглиблено. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Можна з’ясувати індивідуально-типологічні властивості нервової системи учня (сила, рухливість, урівноваженість), позицію особистості (активність, ініціативність, цілеспрямованість), емоційний стан (емоційність, емоційна врівноваженість, поводження у стресі), властивості репрезентативної системи, особливості психічних процесів, стиль міжособистісних відносин, професійну спрямованість. За допомогою спостереження, експеременту, бесіди, методу інтерв`ю, тестування, анкетування здійснюється діагностика відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 22:36, 31 жовтня 2016 (EET) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
+ | '''''Доброго дня, шановні колеги! ''''' | ||
+ | |||
+ | Продовжуємо роботу. Індивідуальне заняття присвячене темі: «Психологічні аспекти гендерної освіти». За одним з напрямків (можете обрати із запропонованих нижче), опишіть гендерні відмінності учнів, що спостерігаються у навчально-виховному процесі та які педагогу потрібно враховувати у своїй професійній діяльності. Визначте умови, які потрібно при цьому створити для хлопчиків та дівчаток. Результати роздумів занесіть до наведеного нижче алгоритму (дуже коротко). Ознайомтесь із матеріалами розташованими на моїй сторінці обговорення, можете користуватись розглянутими на лекції дидактичними матеріалами та рекомендованою літературою. | ||
+ | '''Напрямки (сфери) прояву гендерних особливостей:''' фізіологічні процеси, фізичний розвиток, розвиток особистості, активність поведінки, діяльність, адаптація до школи, мовлення, мислення, сприйняття, увага, уява, емоції, вихованість, ставлення до оцінки, відношення до правил. | ||
+ | '''Гендерні особливості учнів''' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | Сфера: Сприйняття | ||
+ | |||
+ | Хлопчики | ||
+ | |||
+ | Опис: Хлопчики потребують детальнішої форми викладу матеріалу, схем, наочності. Частіше хлопчики дещо краще орієнтуються в матеріалі ніж дівчатка, але не так старанно вивчають правила, дати і це призводить до нижчих оцінок. | ||
+ | |||
+ | Умови:Для того щоб хлопчик сприйняв матеріал йому необхідно зрозуміти як він працює, звідки що береться. Їм необхідне навчання засноване в першу чергу на цілісному підході, з опорою на конкретнісь, життєвість. | ||
+ | |||
+ | Дівчатка | ||
+ | |||
+ | Опис:Дівчатка проявляють схильність до заучування матеріалу,вміють концентрувати свою увагу на конкретній проблематиці. | ||
+ | |||
+ | Умови: Необхідність заохочення, належної оцінки.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 21:25, 30 жовтня 2016 (EET) | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:20, 24 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | '''''Чекаю Ваших відповідей за індивідуальним заняттям!''''' --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:35, 16 вересня 2016 (EEST) | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
+ | '''''Шановні колеги! ''''' | ||
+ | Згідно навчально-тематичного плану Ви маєте можливість отримати консультацію з навчальної дисципліни «Психологія» відносно теми «Тестування як психолого-педагогічний засіб оцінювання якості навчальних досягнень учнів». Готова надати її Вам за телефоном чи на сторінках обговорення. Попередньо прошу ознайомитись із матеріалами розташованими на моїй сторінці обговорення та інформацією, дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. У мене буде можливість дати відповідь кожному з Вас на одне питання. Телефонуйте чи залишайте Ваше запитання на цій сторінці. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:08, 16 вересня 2016 (EEST) | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
+ | '''''Доброго дня, колеги!''''' | ||
+ | Запрошую Вас розглянути тему "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми". | ||
+ | |||
+ | ''Вивчаємо джерела'' | ||
+ | |||
+ | Пропоную звернутись до інформації та літературних джерел запропонованих до розгляду при вивченні даної теми на моїй сторінці обговорення, можете користуватись рекомендованою літературою та розглянутими на лекції дидактичними матеріалами. | ||
+ | |||
+ | ''Обговорюємо'' | ||
+ | |||
+ | Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів. | ||
+ | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:36, 2 червня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | '''''Чекаю Ваших відповідей за завданням тематичної дискусії!'''''--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 14:17, 20 вересня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Характеристика обдарованих учнів в навчальному предметі "історія" є наступною: обдарована дитина допитлива, старанна,мотивована.Схильна до нових, оригінальних ідей, а тому потребує підбадьорення, заохочення добрим словом, дією.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 20:58, 30 жовтня 2016 (EET) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
+ | '''''Доброго дня, шановні колеги!''''' | ||
+ | |||
+ | Модульний контроль з психології буде здійснюватися на основі узагальнення інформації про методи, які доцільно використовувати в професійній діяльності при організації навчально-виховного процесу при вивченні та формуванні педагогами особистості учня, розвитку його обдарованості та здатності до навчання, урахуванні гендерних особливостей, використанні методу тестування (таким чином відбудеться закріплення інформацію, до якої зверталися на попередніх заняттях). | ||
+ | |||
+ | Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного метода, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Текст до завдання та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними). | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:41, 7 жовтня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Однією з технік проведення тренінгового заняття може бути робота в малих групах. На відміну від занять у складі всієї групи, коли люди є переважно пасивними одержувачами інформації, заняття в малих групах передбачає активність учасників, їхню жваву взаємодію одного з одним, вироблення ними власних ідей та виявлення творчості в інших формах. У процесі роботи у складі малих груп доцільно мати двох тренерів: вони зможуть приділити більше часу, допомагаючи кожній групі, і вносять у процес різні особисті якості та досвід, збагачуючи матеріал, який викладають. | ||
+ | |||
+ | Метод малих груп зручний у застосуванні, коли учасникам потрібно: | ||
+ | |||
+ | познайомитися один з одним; | ||
+ | |||
+ | переглянути матеріал, представлений на лекції; | ||
+ | |||
+ | розв'язати завдання, поставлені тренером; | ||
+ | |||
+ | спланувати, як представити інформацію іншим групам у формі рольової гри; | ||
+ | |||
+ | відпочити, навчитися взаємодіяти, адаптуватися серед незнайомих людей. | ||
+ | |||
+ | Існує чимало способів організації малих груп, кількість людей у яких, зазвичай, коливається від двох до восьми. Якщо кількість членів перевищує вісім, їм стає важко всім одночасно брати участь у роботі і, відповідно, легше виключитися з неї - при цьому група, як правило, розпадається на підгрупи. Спосіб формування груп залежатиме від виду роботи, якою вони мають займатися.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 20:39, 30 жовтня 2016 (EET) |
Поточна версія на 23:40, 31 жовтня 2016
Чекаю Ваших відповідей на питання №4, за індивідуальним заняттям, тематичною дискусією та модульним контролем!
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 13:11, 7 жовтня 2016 (EEST)Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!
Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута протягом чотирьох інтерактивних практичних занять.
Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
Дайте, будь ласка, лаконічну відповідь на перше питання.
1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду та своїми словами дайте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:35, 26 квітня 2016 (EEST)
Доброго дня,Ірина Валеріївна,відповідаю на запитання,на мою думку,поняття,які визначають людину,як представника людського роду включають в себе біологічний та соціальний компонент.Категорії "організм" та "індивід" несуть у собі біологічну,а "особистість" соціальну сутність.
Особистість-це індивід з особливою соціальною якістю,котра проявляється в суспільстві у процесі засвоєння сусппільних відносин.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 12:29, 3 травня 2016 (EEST)
Дякую за швидке включення у діяльність, за вірну відповідь на перше питання та цікаві міркування! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:20, 11 травня 2016 (EEST)
Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповідь на наступне питання.
2. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]?
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 14:15, 05 травня 2016 (EEST)
Наступне питання:
3. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [10, с. 28-29].
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:14, 11 травня 2016 (EEST)
Доброго дня,Ірина Валеріївна.
2.На мою думку,спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини,бо кожен від народження володіє неповторною своєрідністю фізичних та психологічних особливостей.Таким чином починає виділятися індивідуальність людини.
3.Критеріями вікової періодизації особистості є індивідуальний розвиток людини як організму із закладеною у нього філогенетичною програмою.
Психологічні новоутворення підліткового віку:1)почуття дорослості;2)потреба підлітка у самоствердженні.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 11:41, 14 травня 2016 (EEST)
Дякую за вчасно надані відповіді, як за правильну (№2), так і частково правильну (№3) відповіді та цікаві міркування відносно питань! Зверніть увагу на питання №3: відповідь на другу частину питання, щодо психологічних новоутворень підліткового віку – Ви дали правильно; дайте, будь ласка, відповідь на першу його частину – про критерії вікової періодизації розвитку особистості (їх- три).
Закінчуємо розгляд теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповідь на останнє питання.
4. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального і найближчого розвитку учнів при організації навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освіти (коротко обґрунтуйте свою відповідь) та як учитель засобом свого предмету чи організовуючи виховну діяльність може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня (на прикладі однієї особистісної характеристики) [10, с. 29, 43-44, 47-60, 76-93]?
Дякую за відповідь!
Дякую за співпрацю!
До зустрічі на наступних заняттях у вікі-просторі. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:15, 17 травня 2016 (EEST)
Добрий день Ірина Валеріївна.
Критерії вікової періодизації - соціальний статус індивіда й прояв його власної психічної активності, а також беруться до уваги соматичні зміни, зумовлені законами біологічного розвитку людського організму.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 18:15, 22 травня 2016 (EEST)
Дякую за активну включеність у діяльність та корекцію відповіді до питання №3, на жаль, вона не вірна. Даючи першого разу свою відповідь на це питання, Ви визначили один з трьох критеріїв вікової періодизації розвитку особистості та назвали психологічні новоутворення (це і є названий Вами один з критеріїв), характерні для підліткового віку. Потрібно назвати ще два [10, с. 28]. Знаючи критеріїв вікової періодизації розвитку особистості, можна краще зрозуміти механізми зміни віку дитини (а від цього краще розуміти вікові особливості дітей різного віку), щоб мати можливість більш ефективних впливів на її особистісний розвиток.
Також чекаю від вас відповіді на питання №4.--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:42, 24 травня 2016 (EEST)
Відповідь на 4 питання: Зони актуального та найближчого розвитку учнів враховуються при організації навчально-виховного процесу. Доказом того є профільна освіта, адже до профільних класів зараховуються учні, які мають вже певні набуті знання з профільного предмету і мають потенційні можливості засвоїти матеріал, що вчитель викладає поглиблено.
Можна з’ясувати індивідуально-типологічні властивості нервової системи учня (сила, рухливість, урівноваженість), позицію особистості (активність, ініціативність, цілеспрямованість), емоційний стан (емоційність, емоційна врівноваженість, поводження у стресі), властивості репрезентативної системи, особливості психічних процесів, стиль міжособистісних відносин, професійну спрямованість. За допомогою спостереження, експеременту, бесіди, методу інтерв`ю, тестування, анкетування здійснюється діагностика відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 22:36, 31 жовтня 2016 (EET)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Продовжуємо роботу. Індивідуальне заняття присвячене темі: «Психологічні аспекти гендерної освіти». За одним з напрямків (можете обрати із запропонованих нижче), опишіть гендерні відмінності учнів, що спостерігаються у навчально-виховному процесі та які педагогу потрібно враховувати у своїй професійній діяльності. Визначте умови, які потрібно при цьому створити для хлопчиків та дівчаток. Результати роздумів занесіть до наведеного нижче алгоритму (дуже коротко). Ознайомтесь із матеріалами розташованими на моїй сторінці обговорення, можете користуватись розглянутими на лекції дидактичними матеріалами та рекомендованою літературою.
Напрямки (сфери) прояву гендерних особливостей: фізіологічні процеси, фізичний розвиток, розвиток особистості, активність поведінки, діяльність, адаптація до школи, мовлення, мислення, сприйняття, увага, уява, емоції, вихованість, ставлення до оцінки, відношення до правил.
Гендерні особливості учнів
Сфера: Сприйняття
Хлопчики
Опис: Хлопчики потребують детальнішої форми викладу матеріалу, схем, наочності. Частіше хлопчики дещо краще орієнтуються в матеріалі ніж дівчатка, але не так старанно вивчають правила, дати і це призводить до нижчих оцінок.
Умови:Для того щоб хлопчик сприйняв матеріал йому необхідно зрозуміти як він працює, звідки що береться. Їм необхідне навчання засноване в першу чергу на цілісному підході, з опорою на конкретнісь, життєвість.
Дівчатка
Опис:Дівчатка проявляють схильність до заучування матеріалу,вміють концентрувати свою увагу на конкретній проблематиці.
Умови: Необхідність заохочення, належної оцінки.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 21:25, 30 жовтня 2016 (EET)
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:20, 24 травня 2016 (EEST)
Чекаю Ваших відповідей за індивідуальним заняттям! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:35, 16 вересня 2016 (EEST)
Консультації
Шановні колеги!
Згідно навчально-тематичного плану Ви маєте можливість отримати консультацію з навчальної дисципліни «Психологія» відносно теми «Тестування як психолого-педагогічний засіб оцінювання якості навчальних досягнень учнів». Готова надати її Вам за телефоном чи на сторінках обговорення. Попередньо прошу ознайомитись із матеріалами розташованими на моїй сторінці обговорення та інформацією, дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. У мене буде можливість дати відповідь кожному з Вас на одне питання. Телефонуйте чи залишайте Ваше запитання на цій сторінці.
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:08, 16 вересня 2016 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня, колеги!
Запрошую Вас розглянути тему "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".
Вивчаємо джерела
Пропоную звернутись до інформації та літературних джерел запропонованих до розгляду при вивченні даної теми на моїй сторінці обговорення, можете користуватись рекомендованою літературою та розглянутими на лекції дидактичними матеріалами.
Обговорюємо
Пропоную винести на дискусію обговорення характеристик (якостей, рис тощо) обдарованих учнів. Прошу кожного з Вас запропонувати по 1-2 характеристики, що визначає обдарованість до навчального предмету «історія». Таким чином, наприкінці дискусії ми сформулюємо алгоритм вияву обдарованих учнів. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:36, 2 червня 2016 (EEST)
Чекаю Ваших відповідей за завданням тематичної дискусії!--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 14:17, 20 вересня 2016 (EEST)
Характеристика обдарованих учнів в навчальному предметі "історія" є наступною: обдарована дитина допитлива, старанна,мотивована.Схильна до нових, оригінальних ідей, а тому потребує підбадьорення, заохочення добрим словом, дією.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 20:58, 30 жовтня 2016 (EET)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги!
Модульний контроль з психології буде здійснюватися на основі узагальнення інформації про методи, які доцільно використовувати в професійній діяльності при організації навчально-виховного процесу при вивченні та формуванні педагогами особистості учня, розвитку його обдарованості та здатності до навчання, урахуванні гендерних особливостей, використанні методу тестування (таким чином відбудеться закріплення інформацію, до якої зверталися на попередніх заняттях).
Дайте лаконічне психолого-педагогічне обґрунтування одній техніці проведення тренінгового заняття за таким алгоритмом: назва інтерактивного метода, опис, аналіз доцільності його використання за зазначеними вище напрямками (1-2 речення). Текст до завдання та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення, можете користуватись інформацією та дидактичними матеріалами розглянутими на лекційних заняттях. Відповіді Ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:41, 7 жовтня 2016 (EEST)
Однією з технік проведення тренінгового заняття може бути робота в малих групах. На відміну від занять у складі всієї групи, коли люди є переважно пасивними одержувачами інформації, заняття в малих групах передбачає активність учасників, їхню жваву взаємодію одного з одним, вироблення ними власних ідей та виявлення творчості в інших формах. У процесі роботи у складі малих груп доцільно мати двох тренерів: вони зможуть приділити більше часу, допомагаючи кожній групі, і вносять у процес різні особисті якості та досвід, збагачуючи матеріал, який викладають.
Метод малих груп зручний у застосуванні, коли учасникам потрібно:
познайомитися один з одним;
переглянути матеріал, представлений на лекції;
розв'язати завдання, поставлені тренером;
спланувати, як представити інформацію іншим групам у формі рольової гри;
відпочити, навчитися взаємодіяти, адаптуватися серед незнайомих людей.
Існує чимало способів організації малих груп, кількість людей у яких, зазвичай, коливається від двох до восьми. Якщо кількість членів перевищує вісім, їм стає важко всім одночасно брати участь у роботі і, відповідно, легше виключитися з неї - при цьому група, як правило, розпадається на підгрупи. Спосіб формування груп залежатиме від виду роботи, якою вони мають займатися.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 20:39, 30 жовтня 2016 (EET)