Відмінності між версіями «Освітній менеджмент Лавриненко В.Я.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 16: | Рядок 16: | ||
З повагою --[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 13:03, 16 червня 2015 (EEST) | З повагою --[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 13:03, 16 червня 2015 (EEST) | ||
Чекаю відповідь! | Чекаю відповідь! | ||
+ | |||
+ | Доброго дня, Наталіє Миколаївно! | ||
1. Стратегічне планування - планування на перспективу, яке вказує напрям дій для забезпечення місії школи. Стратегічне планування стимулює позитивну динаміку розвитку, допомагає досягти цілей. Наприклад: Концепія інноваційного розвитку ЗНЗ. | 1. Стратегічне планування - планування на перспективу, яке вказує напрям дій для забезпечення місії школи. Стратегічне планування стимулює позитивну динаміку розвитку, допомагає досягти цілей. Наприклад: Концепія інноваційного розвитку ЗНЗ. |
Версія за 21:39, 20 червня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, пані Лавриненко,рада Вас вітати в розділі "Освітній менеджмент". Тема заняття - Лідер в освіті. Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання. - Охарактеризуйте поняття "лідер" - Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад. Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 13:12, 10 червня 2015 (EEST)
Доброго дня. Лідер - це особа, яку визнає група людей, і здатна вести всіх завдяки авторитету, досвіду, людських якостей за собою. Лідер і керівник - поняття не тотожні. Керівник на підлеглих може впливати засобами влади. Лідер має послідовників, а не підлеглих. Лідерство грунтується на процесі соціального впливу. Можна бути керівником освітньої організації і не бути лідером. Ідеальний варіант, коли управлінець і лідер - одна особа. Тоді відбувається поєднання різних джерел влади і дії спрямовані на спонукання членів педколективу до досягнення загальних цілей. На щастя, мені довелося працювати в колективі, очолюваному формальним лідером, директором Грунської ЗОШ І-ІІІ ступенів Колядою О.В. Він мав незаперечний авторитет як фахівець - учитель інформатики (його вихованець Лавриненко Р. був неодноразовим переможцем Всеукраїнських предметних олімпіад і конкурсів програмістів). Відзначався енергійністю, далекоглядністю, послідовністю, рішучістю, людяністю, готовністю прийти на допомогу тим, хто її потребує. Умів об'єктивно оцінювати якості підлеглих і сприяв, щоб вони в повній мірі застосовували їх у спільній справі. За час його керівництва освітній заклад досягнув високої результативності праці (10 років підряд школа займала перше місце в Охтирському районі за результатами участі у Всеукраїнських предметних олімпіадах) та з освоєння ІКТ. З повагою Лавриненко В.Я. --Лавриненко Валентина Яківна (обговорення) 22:32, 11 червня 2015 (EEST)
Доброго дня, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання.
- Для чого потрібне стратегічне планування в школі. Наведіть приклад.
- Які види стратегічного планування Ви використовуєте в роботі.
- Дайте визначення поняття "планування".
З повагою --Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 13:03, 16 червня 2015 (EEST) Чекаю відповідь!
Доброго дня, Наталіє Миколаївно!
1. Стратегічне планування - планування на перспективу, яке вказує напрям дій для забезпечення місії школи. Стратегічне планування стимулює позитивну динаміку розвитку, допомагає досягти цілей. Наприклад: Концепія інноваційного розвитку ЗНЗ. 2. Використовую такі види стратегічного планування: Національну доктрину розвитку освіти; Концепцію розвитку освіти України на період 2015-2025 років; Концепцію розвитку школи на 2015-2025 роки. 3. Планування - вид управлінської діяльності, спрямований на визначення цілей і майбутнього стану закладу, а також ресурсів, необхідних для їх досягнення.--Лавриненко Валентина Яківна (обговорення) 19:01, 20 червня 2015 (EEST)