Відмінності між версіями «Психологія управління Івах Т.М.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Індивідуальні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 8: | Рядок 8: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
− | # | + | #Управлінська діяльність керівника освітньої організації визначається як різновид професійної діяльності, яка здатна: поєднувати різні стилі управління залежно від ситуації; організовувати спільну діяльність керівника та працівників на засадах партнерства; врахувати мотиви професійної діяльності працівників і створювати умови для їх особистісного та професійного самовдосконалення; визначати психологічні умови вдосконалення особистості та діяльності керівника освітньої організації. |
− | # | + | #Два основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій: |
+ | – власне управлінська діяльність; | ||
+ | – управління педагогічними працівниками. | ||
+ | #Основними складовими є планування є планування, організація роботи,створення оптимальних умов (делегування, координація, керування змінними) для здійснення управління, контроль з метою перевірки виконання обраної мети і результатів діяльності. --[[Користувач:Івах Тетяна Миколаївна|Івах Тетяна Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Івах Тетяна Миколаївна|обговорення]]) 20:59, 13 липня 2015 (EEST) | ||
--[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 14:39, 18 червня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 14:39, 18 червня 2015 (EEST) |
Версія за 21:03, 13 липня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Прошу опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." та дати відповіді на наступні питання:
- Дайте визначення поняття "управлінська діяльність керівників освітніх організацій"
- Визначте основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій.
- Які основні складові входять до управління педагогічними працівниками?
Ваші відповіді:
- Управлінська діяльність керівника освітньої організації визначається як різновид професійної діяльності, яка здатна: поєднувати різні стилі управління залежно від ситуації; організовувати спільну діяльність керівника та працівників на засадах партнерства; врахувати мотиви професійної діяльності працівників і створювати умови для їх особистісного та професійного самовдосконалення; визначати психологічні умови вдосконалення особистості та діяльності керівника освітньої організації.
- Два основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій:
– власне управлінська діяльність; – управління педагогічними працівниками.
- Основними складовими є планування є планування, організація роботи,створення оптимальних умов (делегування, координація, керування змінними) для здійснення управління, контроль з метою перевірки виконання обраної мети і результатів діяльності. --Івах Тетяна Миколаївна (обговорення) 20:59, 13 липня 2015 (EEST)
--Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 14:39, 18 червня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня. Прошу опрацювати тему 2 «Зміст і структура психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівника" та дати відповіді на питання: 1. Що таке психологічна готовність 2. Назвіть основні компоненти психологічної готовності 3. Які чинники впливають на психологічну готовність
Ваші відповіді:
--Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 14:31, 26 червня 2015 (EEST)