Відмінності між версіями «Шляхи формування компетентностей для життя у демократичному полікультурному суспільстві на уроках історії та права»
Матеріал з HistoryPedia
(→Формулюємо проблему) |
(→Вивчаємо джерела) |
||
Рядок 6: | Рядок 6: | ||
== Вивчаємо джерела == | == Вивчаємо джерела == | ||
+ | [http://ippobuk.cv.ua/images/Oleksyuk/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F/5/stattia-Nikolaienko.pdf Основні компетентності для формування культури демократії засобами освіти] | ||
== Обговорюємо == | == Обговорюємо == | ||
== Підводимо підсумки == | == Підводимо підсумки == |
Версія за 19:32, 26 жовтня 2016
Формулюємо проблему
Нещодавно у Європейському суспільстві відбулась знакова подія, пов'язана з визнанням викликів і загроз для демократії у сучасному світі. Парламентська ассамблея прийняла Резолюцію 2104 (2016) від 19 квітня 2016 року «Про формування набору компетенцій у сфері демократичного громадянства» У цьому документі Асамблея рекомендує державам-членам РЄ проаналізувати свою освітню політику і переформулювати цілі такої політики з урахуванням нового набору компетенцій, необхідних для культури демократії і міжкультурного діалогу, який Рада Європи створює в даний час, а також якнайшвидше забезпечити належне впровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи.
Вивчаємо джерела
Основні компетентності для формування культури демократії засобами освіти