Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Пимоненко Л.В.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 54: | Рядок 54: | ||
П- У своїй школі я б запровадила предмети за вибором. | П- У своїй школі я б запровадила предмети за вибором. | ||
− | Р- Коли б діти вивчали предмети за вибором, вони б змогли більше приділити уваги їхньому вивченню. більше отримали | + | Р- Коли б діти вивчали предмети за вибором, вони б змогли більше приділити уваги їхньому вивченню. більше отримали б |
− | + | інформації ,яка їм цікава і потрібна. А зацікавлений учень- це розв'язання однієї із багатьох вчительських проблем. | |
− | І- З позиції учня мене б найбільше зацікавили велоуроки та уроки на свіжому повітрі. | + | І- З позиції учня мене б найбільше зацікавили велоуроки та уроки на свіжому повітрі. |
М- Іноземні системи освіти настільки різноманітні, що на уроці може статися будь-що. | М- Іноземні системи освіти настільки різноманітні, що на уроці може статися будь-що. | ||
− | А- Цього не достатньо. Реформи в освіті проводяться, а проблем не меншає, а все більшає. На мій погляд тому, що втрачаються духовні цінності.--[[Користувач:Пимоненко Лариса Василівна|Пимоненко Лариса Василівна]] ([[Обговорення користувача:Пимоненко Лариса Василівна|обговорення]]) | + | А- Цього не достатньо. Реформи в освіті проводяться, а проблем не меншає, а все більшає. На мій погляд тому, що |
+ | втрачаються духовні цінності.--[[Користувач:Пимоненко Лариса Василівна|Пимоненко Лариса Василівна]] ([[Обговорення користувача:Пимоненко Лариса Василівна|обговорення]]) 20:00, 19 серпня 2017 (EEST) | ||
Версія за 20:04, 19 серпня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:
- К. Шваб. Четверта промислова революція: як до неї готуватися;
- Четверта індустріальна революція і освіта;
- Кулик В. Трансформація професійних компетенцій відповідно до вимог інформаційного суспільства.
Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:
1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?
2. Які ризики вона має?
3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваші відповіді: Основними елементами четвертої промислової революції будуть суцільні інновації, які повністю змінять спосіб життя людей, а також впливатимуть на свідомість (тобто поступово змінюватимуть саму природу людини). Практично всі виробничі процеси будуть автоматизовані, ми не тільки перейдемо на електромобілі й автомобілі на водневих двигунах, але й самі машини перевозитимуть нас без водіїв. У людей вивільниться маса часу не тільки через роботизацію, але й через спосіб купівлі та доставки товарів. Можна буде замовляти індивідуальний дизайн та комплектацію продуктів та послуг, вони будуть миттєво оплачуватись, а дрони доставлятимуть товар прямо до вашого місцезнаходження. Багато ринків будуть працювати напряму, оминаючи різні посередницькі структури: брокерів та дилерів. Поступово відімре необхідність у дешевій робочій силі, велика кількість некваліфікованих працівників опиниться без роботи. Люди стануть жити довше завдяки повній автоматизації процесів лікування і слідкування за здоров’ям людей. Тотальне старіння населення спричинить глобальні реформи державного управління, а також призведе до значних реформ у світовій фінансовій системі.
-Крім економічної нерівності, четверта промислова революція може посилити і соціальну. Більше всіх від інновацій виграють інтелектуали і капіталісти - інноватори, акціонери та інвестори. Це створює фінансову прірву між тими, хто живе за рахунок праці, і тими, хто живе за рахунок капіталу. Тому технологічний прогрес є однією з головних причин стагнації, а іноді і зниження рівня доходів більшої частини населення розвинених країн: зріс попит на висококваліфікованих фахівців, тоді на малокваліфіковану працю падає і буде падати. У результаті затребувані або зовсім некваліфіковані люди, або фахівці: посередині порожнеча.Суспільство пронизане цифровими технологіями, змінилася сама динаміка передачі інформації - це теж живить невдоволення. Більше 30% населення земної кулі сьогодні використовує соціальні мережі і медіа для спілкування, навчання та поширення інформації. В ідеалі це має зміцнити міжкультурні зв'язки і співробітництво. Але, на жаль, свобода інформації призводить також і до зростання нічим не підкріплених очікувань, нерозуміння критеріїв успіху для груп та індивідуумів, і поширенню екстремістських ідей та ідеологій
---
Відповідно до прогнозу «Майбутнє працевла- штування», представленого на Всесвітньому еконо- мічному форумі в Давосі (2016 р.), найбільш корис- ними навичками у майбутньому працевлаштуванні є: 1) уміння вирішувати комплексні завдання; 2) кри- тичне мислення; 3) творчі здібності; 4) управлінські таланти; 5) уміння координувати свою діяльність із іншими людьми; 6) емоційний інтелект; 7) здатність міркувати і приймати рішення; 8) орієнтація трудо- вої діяльності на обслуговування; 9) навики ведення переговорів; 10) когнітивна гнучкість
Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням на текст лекції. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти Нова українська школа Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:
П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.
Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.
І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.
М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.
А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваші відповіді:
П- У своїй школі я б запровадила предмети за вибором. Р- Коли б діти вивчали предмети за вибором, вони б змогли більше приділити уваги їхньому вивченню. більше отримали б інформації ,яка їм цікава і потрібна. А зацікавлений учень- це розв'язання однієї із багатьох вчительських проблем. І- З позиції учня мене б найбільше зацікавили велоуроки та уроки на свіжому повітрі. М- Іноземні системи освіти настільки різноманітні, що на уроці може статися будь-що. А- Цього не достатньо. Реформи в освіті проводяться, а проблем не меншає, а все більшає. На мій погляд тому, що втрачаються духовні цінності.--Пимоненко Лариса Василівна (обговорення) 20:00, 19 серпня 2017 (EEST)
Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за цим посиланням, дайте відповідь на запитання.
Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь:
На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться Путівник по Ліссабонському договору. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь:
Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал про освітні нововведення у Фінляндії. Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь:
Індивідуальні заняття
На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з матеріалом про сім трендів сучасної освіти. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь
Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них за цим поссиланням. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь
Консультації
На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про ключові зміни оновлених програм 5-9 класів відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.
Ваші відповіді
Проведення та перевірка модульного контролю
Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти?
Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета.
--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)