Відмінності між версіями «Психологія Гуппал Т.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 13: | Рядок 13: | ||
''1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [10, с. 18-19].'' | ''1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [10, с. 18-19].'' | ||
+ | |||
+ | 1. Організм. Індивід. Особистість. Категорії «організм» та «індивід» несуть у собі біологічну, а «особистість» соціальну сутність.--[[Користувач:Гуппал Тетяна Олексіївна|Гуппал Тетяна Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Гуппал Тетяна Олексіївна|обговорення]]) 19:07, 4 травня 2015 (EEST) | ||
''2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].'' | ''2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].'' | ||
+ | |||
+ | 2. Особистість – це індивід, який в результаті процесу виховання і самовиховання набув особливу соціальну якість, що проявляється в суспільних зв'язках і відношеннях. Особистість — це індивід, який усвідомлює свою індивідуальність.--[[Користувач:Гуппал Тетяна Олексіївна|Гуппал Тетяна Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Гуппал Тетяна Олексіївна|обговорення]]) 19:07, 4 травня 2015 (EEST) | ||
''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]?'' | ''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]?'' | ||
+ | |||
+ | 3. Задатки - природжені особливості людини. Я вважаю, що важливим чинником, який впливає на формування особистості, є спадковість — відновлення в нащадків біологічних особливостей батьків. Велике значення мають і умови внутрішньоутробного життя, наслідки родової діяльності матері. Усе ж від природи різні діти мають неоднакові інтелектуальні задатки. Тому, важливо вчасно розгледіти «моцартів» та, організовуючи навчально-виховний процес у школі, слід здійснювати індивідуальний підхід до кожного учня, тобто впроваджувати диференційоване та особистісно-зорієнтоване навчання. --[[Користувач:Гуппал Тетяна Олексіївна|Гуппал Тетяна Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Гуппал Тетяна Олексіївна|обговорення]]) 19:07, 4 травня 2015 (EEST) | ||
'''''Дякую за відповіді!''''' | '''''Дякую за відповіді!''''' |
Версія за 19:11, 4 травня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!
Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).
Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).
Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.
1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [10, с. 18-19].
1. Організм. Індивід. Особистість. Категорії «організм» та «індивід» несуть у собі біологічну, а «особистість» соціальну сутність.--Гуппал Тетяна Олексіївна (обговорення) 19:07, 4 травня 2015 (EEST)
2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].
2. Особистість – це індивід, який в результаті процесу виховання і самовиховання набув особливу соціальну якість, що проявляється в суспільних зв'язках і відношеннях. Особистість — це індивід, який усвідомлює свою індивідуальність.--Гуппал Тетяна Олексіївна (обговорення) 19:07, 4 травня 2015 (EEST)
3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]?
3. Задатки - природжені особливості людини. Я вважаю, що важливим чинником, який впливає на формування особистості, є спадковість — відновлення в нащадків біологічних особливостей батьків. Велике значення мають і умови внутрішньоутробного життя, наслідки родової діяльності матері. Усе ж від природи різні діти мають неоднакові інтелектуальні задатки. Тому, важливо вчасно розгледіти «моцартів» та, організовуючи навчально-виховний процес у школі, слід здійснювати індивідуальний підхід до кожного учня, тобто впроваджувати диференційоване та особистісно-зорієнтоване навчання. --Гуппал Тетяна Олексіївна (обговорення) 19:07, 4 травня 2015 (EEST)
Дякую за відповіді! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:37, 30 квітня 2015 (EET)