Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Усікова Любов Василівна»
Матеріал з HistoryPedia
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:59, 19 січня 2015 (EET) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:59, 19 січня 2015 (EET) | ||
− | ==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль | + | ==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Усікова Л.В.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]== |
==Професійно-орієнтований кредитний модуль== | ==Професійно-орієнтований кредитний модуль== | ||
− | ===[[Теорія та методика фахової дисципліни | + | ===[[Теорія та методика фахової дисципліни Усікова Л.В.|Теорія та методика фахової дисципліни]]=== |
− | ===[[ІКТ у викладанні предметів | + | ===[[ІКТ у викладанні предметів Усікова Л.В.|ІКТ у викладанні предметів]]=== |
− | ===[[Психологія | + | ===[[Психологія Усікова Л.В.|Психологія]]=== |
− | ===[[Педагогічна інноватика | + | ===[[Педагогічна інноватика Усікова Л.В.|Педагогічна інноватика]]=== |
Версія за 17:20, 19 січня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний кредитний модуль
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня,Любов Василівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:59, 19 січня 2015 (EET)