Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Герасимовська Ніна Володимирівна»
 (→Психологія)  | 
				 (→Педагогічна інноватика)  | 
				||
| Рядок 26: | Рядок 26: | ||
*Чи можна, на Вашу думку, ототожнювати  усе нове з прогресивним і сучасним?  | *Чи можна, на Вашу думку, ототожнювати  усе нове з прогресивним і сучасним?  | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:29, 19 травня 2015 (EEST)  | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:29, 19 травня 2015 (EEST)  | ||
| + | |||
| + | Шановні колеги! Які складові утворюють інноваційну компетентність педагога?--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:58, 11 червня 2015 (EEST)  | ||
Версія за 13:02, 11 червня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний кредитний модуль
Професійно-орієнтований кредитний модуль
Теорія та методика фахової дисципліни
ІКТ у викладанні предметів
Психологія
Педагогічна інноватика
Добрий день! Починаємо наше інтерактиане практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
 - Що таке технологічний підхід у навчанні?
 - Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".
 
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:38, 27 квітня 2015 (EEST)
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
 - Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".
 
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:40, 6 травня 2015 (EEST)
Добрий день! Сьогодні у нас інтерактивне заняття. Давайте плідно попрацюємо! Дайте відповідь на питання:
- Чи можна, на Вашу думку, ототожнювати усе нове з прогресивним і сучасним?
 
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:29, 19 травня 2015 (EEST)
Шановні колеги! Які складові утворюють інноваційну компетентність педагога?--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:58, 11 червня 2015 (EEST)