Відмінності між версіями «Психологія Волобуєва Т.І.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 24: Рядок 24:
  
 
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
 
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
 +
Психолого-педагогічна характеристика
  
 +
Дендак Микола Миколайович
 +
 +
9.09.2002 року народження
 +
 +
учня 8 класу
 +
 +
Добрянського НВК Великописарівського району Сумської області
 +
 +
І. Загальні відомості про учня
 +
 +
Дендак Микола Миколайович народився 9 вересня 2002 року. Навчається у 8 класі Добрянського НВК. Загальний фізичний розвиток відповідає віковим нормам. Учень має задовільний стан здоров'я, без розумових та фізичних вад, хронічних та спадкових захворювань. Особливість функціонування нервової системи є стомлюваність після тривалого навчання. Навчальні вміння і навички засвоєні на високому рівні. Середній бал навчальних досягнень складає 10 балів. Найвищі бали має з географії(12 б.), математики (11 б.).  Цікавиться фізичною культурою, бо займається у секції з футболу ДЮСШ.
 +
 +
Дендак Микола виховується у повній сім'ї, батьки завжди відвідують батьківські збори, підтримують зв'язок із класним керівником.
 +
 +
ІІ. Прояв особистісних якостей у поведінці учня.
 +
 +
Учень активний у позакласній роботі класу, школи, проявляє ініціативу під час проведення "трудових десантів",  працює на високому рівні, відрізняється відповідальністю, допитливістю, організованістю,  завжди акуратний. Учень  завжди залучається до участі у шкільних виховних заходах.  Лідер у класному колективі. Учень  чесний, правдивий, справедливий, чуйний, тактовний, ввічливий. Він перш за все дбає про колектив. Упевнений у собі, Микола  здається, що він завжди чинить правильно, прагне до успіху. Завжди  контролює свою поведінку й вміє самокритично подивитися на себе з боку. Рішучий, сміливий. У Миколи є прагнення отримати схвалення від оточуючих.  Користується у класі авторитетом.
 +
 +
ІІІ. Особливості психічних процесів та емоційно-вольової сфери.
 +
 +
Микола гарно  зосереджується на уроках, запам'ятовує матеріал , уважний. Розуміє матеріал , швидко  розв'язує завдання. Зазвичай самостійно реагує на життєві явища. Жвавий, активний у всіх сферах шкільного життя. Підвищена емоційна збудливість, схильний до бурхливих емоційних проявів.
 +
 +
IV. Психолого-педагогічні рекомендації щодо роботи з учнем.
 +
 +
Математичні та мовленнєві навички  вдосконалені, пізнавальні психічні процеси та особисті якості учня не підлягають подальшої корекції. --[[Користувач:Волобуєва Тамара Іванівна|Волобуєва Тамара Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Волобуєва Тамара Іванівна|обговорення]]) 12:18, 10 травня 2016 (EEST)
  
  

Версія за 12:22, 10 травня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня. 1. Загальні дані 2. Взаємодія з колективом і відношення до школи 3. Спрямованість особистості учня та його спеціальні здібності 4. Особливості характеру і темпераменту 5. Дисциплінованість 6. Навчальна діяльність 7. Позашкільне життя учня 8. Виховання в сім'ї, відношення батьків до виховання дитини. 9. Загальні психолого-педагогічні висновки


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини. Психолого-педагогічна характеристика

Дендак Микола Миколайович

9.09.2002 року народження

учня 8 класу

Добрянського НВК Великописарівського району Сумської області

І. Загальні відомості про учня

Дендак Микола Миколайович народився 9 вересня 2002 року. Навчається у 8 класі Добрянського НВК. Загальний фізичний розвиток відповідає віковим нормам. Учень має задовільний стан здоров'я, без розумових та фізичних вад, хронічних та спадкових захворювань. Особливість функціонування нервової системи є стомлюваність після тривалого навчання. Навчальні вміння і навички засвоєні на високому рівні. Середній бал навчальних досягнень складає 10 балів. Найвищі бали має з географії(12 б.), математики (11 б.). Цікавиться фізичною культурою, бо займається у секції з футболу ДЮСШ.

Дендак Микола виховується у повній сім'ї, батьки завжди відвідують батьківські збори, підтримують зв'язок із класним керівником.

ІІ. Прояв особистісних якостей у поведінці учня.

Учень активний у позакласній роботі класу, школи, проявляє ініціативу під час проведення "трудових десантів", працює на високому рівні, відрізняється відповідальністю, допитливістю, організованістю, завжди акуратний. Учень завжди залучається до участі у шкільних виховних заходах. Лідер у класному колективі. Учень чесний, правдивий, справедливий, чуйний, тактовний, ввічливий. Він перш за все дбає про колектив. Упевнений у собі, Микола здається, що він завжди чинить правильно, прагне до успіху. Завжди контролює свою поведінку й вміє самокритично подивитися на себе з боку. Рішучий, сміливий. У Миколи є прагнення отримати схвалення від оточуючих. Користується у класі авторитетом.

ІІІ. Особливості психічних процесів та емоційно-вольової сфери.

Микола гарно зосереджується на уроках, запам'ятовує матеріал , уважний. Розуміє матеріал , швидко розв'язує завдання. Зазвичай самостійно реагує на життєві явища. Жвавий, активний у всіх сферах шкільного життя. Підвищена емоційна збудливість, схильний до бурхливих емоційних проявів.

IV. Психолого-педагогічні рекомендації щодо роботи з учнем.

Математичні та мовленнєві навички вдосконалені, пізнавальні психічні процеси та особисті якості учня не підлягають подальшої корекції. --Волобуєва Тамара Іванівна (обговорення) 12:18, 10 травня 2016 (EEST)


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)


Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • 6.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь:





Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь:



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю