Відмінності між версіями «Психологія Манько О.О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 64: Рядок 64:
  
 
Критерії вікової періодизації - соціальний статус індивіда й прояв його власної психічної активності, а також беруться до уваги соматичні зміни, зумовлені законами біологічного розвитку людського організму.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 18:15, 22 травня 2016 (EEST)
 
Критерії вікової періодизації - соціальний статус індивіда й прояв його власної психічної активності, а також беруться до уваги соматичні зміни, зумовлені законами біологічного розвитку людського організму.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 18:15, 22 травня 2016 (EEST)
 +
 +
'''''Дякую за активну включеність у діяльність та корекцію відповіді до питання №3''''', на жаль, вона не вірна. Даючи першого разу свою відповідь на це питання, Ви визначили один з трьох критеріїв вікової періодизації розвитку особистості та назвали психологічні новоутворення (це і є названий Вами один з критеріїв), характерні для підліткового віку. Потрібно назвати ще два [10, с. 28]. Знаючи критеріїв вікової періодизації розвитку особистості, можна краще зрозуміти механізми зміни віку дитини (а від цього краще розуміти вікові особливості дітей різного віку), щоб мати можливість більш ефективних впливів на її особистісний розвиток.
 +
 +
Також чекаю від вас відповіді на питання №4.--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 11:42, 24 травня 2016 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 11:46, 24 травня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!

Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута протягом чотирьох інтерактивних практичних занять.

Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними).


Дайте, будь ласка, лаконічну відповідь на перше питання.

1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду та своїми словами дайте визначення поняття «особистість» [10, с. 19].

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:35, 26 квітня 2016 (EEST)

Доброго дня,Ірина Валеріївна,відповідаю на запитання,на мою думку,поняття,які визначають людину,як представника людського роду включають в себе біологічний та соціальний компонент.Категорії "організм" та "індивід" несуть у собі біологічну,а "особистість" соціальну сутність.

Особистість-це індивід з особливою соціальною якістю,котра проявляється в суспільстві у процесі засвоєння сусппільних відносин.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 12:29, 3 травня 2016 (EEST)

Дякую за швидке включення у діяльність, за вірну відповідь на перше питання та цікаві міркування! --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 12:20, 11 травня 2016 (EEST)


Продовжуємо працювати за темою "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповідь на наступне питання.

2. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [10, с. 21]?

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 14:15, 05 травня 2016 (EEST)


Наступне питання:

3. Назвіть критерії вікової періодизації розвитку особистості та визначте декілька психологічних новоутворень, характерних для підліткового віку [10, с. 28-29].

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:14, 11 травня 2016 (EEST)


Доброго дня,Ірина Валеріївна.

2.На мою думку,спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини,бо кожен від народження володіє неповторною своєрідністю фізичних та психологічних особливостей.Таким чином починає виділятися індивідуальність людини.

3.Критеріями вікової періодизації особистості є індивідуальний розвиток людини як організму із закладеною у нього філогенетичною програмою.

Психологічні новоутворення підліткового віку:1)почуття дорослості;2)потреба підлітка у самоствердженні.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 11:41, 14 травня 2016 (EEST)

Дякую за вчасно надані відповіді, як за правильну (№2), так і частково правильну (№3) відповіді та цікаві міркування відносно питань! Зверніть увагу на питання №3: відповідь на другу частину питання, щодо психологічних новоутворень підліткового віку – Ви дали правильно; дайте, будь ласка, відповідь на першу його частину – про критерії вікової періодизації розвитку особистості (їх- три).


Закінчуємо розгляд теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня". Дайте, будь ласка, відповідь на останнє питання.

4. На Вашу думку, чи враховуються зони актуального і найближчого розвитку учнів при організації навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освіти (коротко обґрунтуйте свою відповідь) та як учитель засобом свого предмету чи організовуючи виховну діяльність може здійснити діагностику відносно соціопсихофізіологічного портрету особистості учня (на прикладі однієї особистісної характеристики) [10, с. 29, 43-44, 47-60, 76-93]?

Дякую за відповідь!

Дякую за співпрацю!

До зустрічі на наступних заняттях у вікі-просторі. --З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:15, 17 травня 2016 (EEST)

Добрий день Ірина Валеріївна.

Критерії вікової періодизації - соціальний статус індивіда й прояв його власної психічної активності, а також беруться до уваги соматичні зміни, зумовлені законами біологічного розвитку людського організму.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 18:15, 22 травня 2016 (EEST)

Дякую за активну включеність у діяльність та корекцію відповіді до питання №3, на жаль, вона не вірна. Даючи першого разу свою відповідь на це питання, Ви визначили один з трьох критеріїв вікової періодизації розвитку особистості та назвали психологічні новоутворення (це і є названий Вами один з критеріїв), характерні для підліткового віку. Потрібно назвати ще два [10, с. 28]. Знаючи критеріїв вікової періодизації розвитку особистості, можна краще зрозуміти механізми зміни віку дитини (а від цього краще розуміти вікові особливості дітей різного віку), щоб мати можливість більш ефективних впливів на її особистісний розвиток.

Також чекаю від вас відповіді на питання №4.--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:42, 24 травня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Продовжуємо роботу. Індивідуальне заняття присвячене темі: «Психологічні аспекти гендерної освіти». За одним з напрямків (можете обрати із запропонованих нижче), опишіть гендерні відмінності учнів, що спостерігаються у навчально-виховному процесі та які педагогу потрібно враховувати у своїй професійній діяльності. Визначте умови, які потрібно при цьому створити для хлопчиків та дівчаток. Результати роздумів занесіть до наведеного нижче алгоритму (дуже коротко). Ознайомтесь із матеріалами розташованими на моїй сторінці обговорення, можете користуватись розглянутими на лекції дидактичними матеріалами та рекомендованою літературою.

Напрямки (сфери) прояву гендерних особливостей: фізіологічні процеси, фізичний розвиток, розвиток особистості, активність поведінки, діяльність, адаптація до школи, мовлення, мислення, сприйняття, увага, уява, емоції, вихованість, ставлення до оцінки, відношення до правил.

Гендерні особливості учнів

Сфера:

Хлопчики

Опис:

Умови:

Дівчатка

Опис:

Умови:

--З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна (обговорення) 11:20, 24 травня 2016 (EEST)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю